Perspective + Anenkefali vs App + Ray [Rond 2, svenska, 12 bars]
Ray: Tydligen hade vår text för komplex kontext i rond ett men vem som helst med nåt vett hade gett oss rätt Klart du får spader, för det är då fan ingen ruter i er Sammanfattar 'filmkväll' utelivet ska man göra slut på skiten Jeppe du snackar om att rappa men var är din hit då? Du har missuppfattat: Rimjobs har inget att göra med hiphop Grabbar ni är sånna wiggers att ni är frivilligt livegna Vi lämnar er så ledsna att ni blir likbleka med sidbena Surar du för att vi är bättre än er eller brinner hatet för att jag la det inre barnet i din flickväns mage? Era rim & rader är lika förknippade med piss som lättöl och ni ångrar att ni ställde upp som en bög med spräckt röv App: bara folk med minus ett på iq-test försöker antyda att ni skriver fett När ni försöker rappa blir ni bannlysta från rapplåtar till skampålar det ser ut som att ni doppat ansiktet i saltsyra och rakat er med taggtrådar knappnålar och bandsågar Vi möter ett tagteam som en gång haft sex med damer men nu istället går hand i hand - på pridefestivalen visst kan anenka lägga härliga lines särdeles tight i alla fall när han snor skämten från family guy Vet ni den riktiga anledningen till att Dizzy bytte namn? Han röstade emot mig i en battle och fick gå med i vittneskyddsprogram Jeppe jämför sig med vinyard och känner sig tuff, men hans likheter med derek slutar vid fängelseduschen -Anenkefali: När jag, Ray och App kallpratade började plötsligt allt hatande så nu ligger dom skallskadade, huvudmasserade av en handjagare! Och därefter byter jag ut deras polares röka mot råttgift för att locka fram kommentarer som "Ni är ju söta i kortklippt!" App och Ray är så jävla tråkiga att ni faktiskt söver tiden medan jag och Perspective höjer humornivån när vi överdriver! Men helt ärligt, visst fan är dom ett ganska vidrigt lag: dom skäms så mycket att dom inte erkänner vem som har skrivit vad! Om ni kallar er kungar så är jag han som dödar monarker och jag nöjer mig inte förrän ni två blott är pölar på marken! Ray petar i Apps bak, men nu har hans handfasta hand fastnat så helt spontant bränner jag dom på bål och ger Alaska all aska!Perspective: Ni förlora första och textmässigt är ni våra kontraster, för era punchlines finns inte som fotbolls-EM:s bronsmatcher! Hörde att ni ska gifta er så jag ordnar en svensexa, gör App till levande piñata och låter folk slå honom lemlästad Sen får ni uppleva definitionen av klaustrofobi, när jag låser in er nakna i bagageluckan på min automobil! App går ner på Ray snabbare än svarta torsdagen när börsen rasa varför leka tuff när en hörselskadad hade märkt att rösten skakar? Och så sjukt jävla efterblivna är ni bögar att, när ni runkar av varandra gnuggar ni geniknölarna! Ray är utvecklingsstörd och sover i nerpissade sängtäcken, rappar för att folk ska tro att handrörelserna är gängtecken! (Rond 1 http://www.whoa.nu/forum/battle-och-cypher/622165.aspx )
Voten i denna går över till Ray och App tycker jag visst rimmade anenk och jeppe snyggare in my opinion men app och ray körde bättre punchlines tycker jag.. bra battle, mer sånt här i B&C tack :) lust o köra 3 on 3 sen så kan jag hoppa in? :D Peace!
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
Roligt battle! App & Ray hade roligare punches och lite bättre rader Ane & Pers var också feta i den här battlen men nådde inte ända upp, tyvärr Men jag måste ta ut två favoritrader:Men helt ärligt, visst fan är dom ett ganska vidrigt lag: dom skäms så mycket att dom inte erkänner vem som har skrivit vad Roligt :) Men min röst går till App & Ray
Evangeliet
haha satt och skratta åt ett antal rader faktiskt.. men votar på "Perspective + Anenkefali" eftersom de hade fler rader jag gillade och det kändes lite mer nyskapande.. men denna battle är flera nivåer över de flesta andra här på forumet.. bra jobbat typ.. :o
Oj oj oj! Trodde uppriktigt sagt att ni bara skulle svälja "spader"-grejen och gå vidare, men Ray gick i fällan. Vet du hur played det är att göra
exakt som du gjorde? Chockad, trodde att du (som faktiskt är något av en veteran) skulle blunda för chansen. Jag snackar alltså om att han drog till med att det inte är någon ruter i mig och Perspective. Spader/Ruter.
Nåväl, i övrigt var din del bra. Ingen direkt kontring på "inre barnet"-grejen, men du vände det delvis. Michael Jackson pillar fortfarande på ditt inre barns pojksnopp, så jag är inte bitter.
App är ju bra, det är ingen hemlis. Rimrunkandet i början fungerar bra. Inga monsterpunches, men det hade inte jag heller.
visst kan anenka lägga härliga lines särdeles tight i alla fall när han snor skämten från family guy"Ledsen att jag inte kollar på Family Guy (gillar South Park bättre, men brukar inte följa serier alls), men det passade bra till rimmen. Och tack för att du klämde in en komplimang, gullunge.
Vet ni den riktiga anledningen till att Dizzy bytte namn? Han röstade emot mig i en battle och fick gå med i vittneskyddsprogram"Snyggt rim. Bytte namn för att diZZySWE bara hängt med från tiden med CS och Halo, om du nu vill veta anledningen.
Tänker inte ge mig själv kritik.
Jag älskar rimmet klaustrofobi - automobil. Många bögdissar, men vad är hiphop om inte bögdissar? (Ray kommer börja slå tangentbordet nu, jag tror han missar ironin angående bögdissar) Perspectives sista två är riktigt bra enligt mig. Enligt mig var han bäst i battlen, men det är fan jämnt mellan han och App.
Vi får helt enkelt se hur det går.
Kanske ska nämna att det är först till 7 röster med.. =D
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
oh herregud! vilken fet battle. Gay app & hans kompanjon rayray körde feta lines & svar från förra ronden som var shaaaZIIING! Men ändå, anen & perspec tar er åter igen För denna raden dödar hela er text rätt av:Men helt ärligt, visst fan är dom ett ganska vidrigt lag: dom skäms så mycket att dom inte erkänner vem som har skrivit vad! jeppe du la också fet shit! gillade geniknöl raden, den va fet. men gillade mest dom här 4:Hörde att ni ska gifta er så jag ordnar en svensexa, gör App till levande piñata och låter folk slå honom lemlästad Sen får ni uppleva definitionen av klaustrofobi, när jag låser in er nakna i bagageluckan på min automobil! så jag votar på anen&perspec
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
App Hade uppriktigt sagt ingen aning om det där. Kanske ska börja kolla på Family Guy, verkar vara "lite" min humor. Indirekt hade jag en till flipp:
App och Ray är så jävla tråkiga att ni faktiskt söver tiden medan jag och Perspective höjer humornivån när vi överdriver!"...för att eran text inte var något man skrattade åt utan något man
skrattade åt . Du fattar poängen.
Och App, man kan inte snacka om generiska rader med en bögdiss i sin text :)
Vi möter ett tagteam som en gång haft sex med damer men nu istället går hand i hand - på pridefestivalen"
jävligt jämt?! :D får fan se vilka som vinner, kan inte rösta, men är jävligt jämt i mina tankar..
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
Ray la det inte så bra, tråkigt att se, när du brukar lägga det bra... App's rim, dom flesta iallafall är played out, nån bra rad.. underpresterar. Anenk: "medan jag och Perspective höjer humornivån när vi överdriver!" Underbar. Okej insats. Perspectiv Okej insats från dig också, lite playda rim, men ok. Anenk & Persp vann då varken Ray eller App presterade bra..
be the change
Jag gillade apps text mest, men min röst går till ane och pers för en bättre helhet och fler bättre rader
Jag ska inte hänga med dom, jag ska hänga dom!
Ray kommer börja slå tangentbordet nu, jag tror han missar ironin angående bögdissar ... för att eran text inte var något man skrattade åt utan något man skrattade åt ... Vad i helvete håller du på med?! Räcker det inte med att ni sitter och uppmuntrar alla ni 'känner' att rösta här, ska du dessutom sitta och kasta dissar i kommentarerna, vafan är det om?
awwww rayray
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Raymo Är du sur? Vaknat på fel sida?spades_joola "känner" jag, och han röstade på er.Nybbe X "känner" jag inte, han röstade också på er.TheHyperactive "känner" jag inte, aldrig snackat med snubben, och han röstade på oss.Hansomknarkar "känner" jag, och han röstade på oss.JackVegas- "känner" jag inte, bara från några duster vi haft, och då var det inga vänliga ord. Han röstade på oss.RIF_Erikk "känner" jag inte, aldrig snackat med. Röstade också på oss. Jag vilar min portfölj.
Vaknat på fel sida? Nej tack, allt är skitbra men jag undrar vad fan du håller på med? Och ja, jag tycker det är töntigt som fan att ni (läs: jeppe) orkar göra reklam för denna battlen i tex hsks gästbok, en kille som inom loppet av ett par dagar lagt upp tre disstexter riktade mot mig och app... UNDRAR VAD HAN KOMMER RÖSTA liksom...
App går ner på Ray snabbare än svarta torsdagen när börsen rasa varför leka tuff när en hörselskadad hade märkt att rösten skakar? Skönast, men det räcker inte för att slå Ray & App denna gång. Så de får min röst. ;)
A historian is a prophet in reverse
Tyckte pers var bästa i denna.. Tyckte skönaste raden var den som ligger ovanför mig.. Vet inte vad jag ska rösta just nu så jag kommer väll tillbaka med en röst sen bara
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
ni är bitches som vanligt. se på faktan DOM.KÖR.ÖVER.ER. Ni är inte bäst som ni tror!
Herregud.. Ja, så jävla töntigt av mig. Fan vad efterbliven jag känner mig.. Hur kan jag be ~10 pers kolla in denna tråd eftersom just denna delen av forumet är helt död? Förlåt alla!
Yep, här kommer då min kommentar dåra.Ray & App Overall så var det en del helt klart acceptabla rader, tycker personligen att Ray grovt underpresterade. Är faktiskt rätt så grovt besviken på sagd person :/. Sött rimbajseri och sådär, det är bra att du inte gjorde det genom hela, men man måste ha feta punchlines för att väga upp det. App därimot la det riktigt jävla tungt, namnbytte raden såg jag utan att ens läsa texten när jag hade sidan uppe, fastnade direkt på näthinnan och overall rakt igenom skönt. Inte massa filler och ja, det var rakt igenom riktigt tungt. överlag, tycker att ray faller en del på filler rader(svaga punches, halvdana rim) men vinner en del på en del sköna rader och en del sköna rim(de första två raderna och de sista två raderna speciellt). Ray får också + i kanten för att vara, i min åsikt den enda som egentligen kommer med några direkta flips... Även fast alla var en aning played och inte direkt tunga. App hade riktigt sköna on point rim och en del riktigt tunga punches som vart utförda med riktigt bra rim(som sagt). Inte mkt att säga, ngn filler rad och att dra homo dissar i detta fallet är väl både ironiskt och känns krystat. Summering av Ray & App's inlägg. Detta var ju klart tusen ggr över allt som läggs i B&C men tycker personligen att ni(speciellt ray) hade kunnat, och borde, ha lagt lite mer tid på era rader.Anenkefali & Perspective Jaru, får bryta ner detta på ett ungefärligt värde som förra. Anenkefali, som vanligt hög klass, missade säga detta tidigare i kommentaren men även du la en flip som förövrigt höll högsta klass av alla flips i battlen(big ups). Mkt sköna rim och en del riktigt feta rader. Finns inte mkt att säga, väldigt kliniskt jobbat. Perspective, en del av dina punches var fasligt knasigt formulerade och en del av dem var rent av "WTF" ;D. Men samtidigt la du en del riktigt riktigt feta rader. Rösten skakar raden var hur fet som helst t.ex. Summering av Anenkefali & Perspectives inlägg i denna battle. Jo overall mkt fint lagda rader, många riktigt bra punches. Perspective dippade några gånger men överlag väldigt jämnt och nivån var hög. Är väl lite små besviken över att ni inte var så sugna på att vara ambitiösa på rimschemanen men man kan väl inte få allt. Och ja, bög raderna blir lite played till slutSå vem får min röst? Min röst går till Anenkefali & Perspective som i min åsikt höll en högre nivå rakt igenom. Ray & App föll mkt på att jag tyckte ray's del var besudlad av wackness på en del ställen. Vilket som alltid gör riktigt ont då jag vet att ray är en riktigt skicklig lyricist. Visst, ni gjorde fler flips men tycker att Anenkefali & Perspective la overall mkt tyngre dissar och tänker därmed lägga min röst på dem.
Skön kommentar TCM även om jag inte håller med på allt osv.. Men uppskattas. =D
Jeppe jämför sig med vinyard och känner sig tuff, men hans likheter med derek slutar vid fängelseduschen Dödade allt. Vote: Ray och app.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
skön battle fan..kul att se.. fanns några fina rader visst kan anenka lägga härliga lines särdeles tight i alla fall när han snor skämten från family guy Vet ni den riktiga anledningen till att Dizzy bytte namn? Han röstade emot mig i en battle och fick gå med i vittneskyddsprogram - fick mig att garva som fan, Och så sjukt jävla efterblivna är ni bögar att, när ni runkar av varandra gnuggar ni geniknölarna! -hahaha också jävligt roligt hahahah båda parter lade det bra men ankan och perspective får min röst, deras del kändes tyngre. dessutom är klaustrofobi/automobil jävligt nice. men som sagt skön läsning från alla håll och kanter, jämnt som fan alltså..
http://www.myspace.com/noodlestyle
Anenkefali: Är du dizzyswe? Den killen som skrev och var helt dåligt? Kul att se utveckling... (även fast vi haft våra duster.... )
be the change
JackVegas Jo, det är ett mörkare parti i mitt liv. Reinkarnerad som Anenkefali ämnar jag ta över whoa med punchlines som svärd och flippar som sköld.Spoiler Kids, don't do drugs.
mycket mycket jämt,men måste säga att Pers och Anen får min röst denna gång.Pga roligare punches,bättre helhet. pz
(\_/) (O.o) (> <)
Hahaha! En hel drös med roliga rader ju :) Men vad händer, är ni osams? har jag missat nått? :S Tänker inte rösta, men ska ge lite kritik.. Raymo Underpresterade. Men antar att du inte lägger så mkt tid på en battle & cypher grej, vilket egentligen är helt rätt. Jag säger inte att du var dålig, bara att du brukar vara ännu bättre, heh ;) App Du presterar inte heller på topp, feta rim dock. En del fyndiga rader: Vet ni den riktiga anledningen till att Dizzy bytte namn? Han röstade emot mig i en battle och fick gå med i vittneskyddsprogram - Hehe :) Anenkefali Och därefter byter jag ut deras polares röka mot råttgift för att locka fram kommentarer som "Ni är ju söta i kortklippt!" - Jävligt kul! :D dom skäms så mycket att dom inte erkänner vem som har skrivit vad! - Haha, vet vad du syftar på. Jeppehehe Och så sjukt jävla efterblivna är ni bögar att, när ni runkar av varandra gnuggar ni geniknölarna! - Kul ______________________________ OT: blev lite ledsen när jag såg denna:medan jag och Perspective höjer humornivån när vi överdriver! hade en rad som syftade på samma sak fast "underdriva" :/
diZZySWE's Recently Played Tracks I doser - Marijuana Haha! Hope you didnt get high drugboy! Var bara tvungen att nämna det :d
S-Media Haha, du vet hur det är! Sitter här utan pengar, vad finns det att göra? För övrigt fungerade den inte, skitsaker :)
jag röstar på ray och app. tycker deras text hade skönare och normalare rader medans medans ane och pers va mest uppbygd kring rimmen så själva innehållet blev smått meningslöst.Specielt Ane. mer kopliserad rim på ane och pers men det räckte inte. ray och app hade skönare dizzar ray å app va mer "knäckande" så att säga.
Anenkefali: Haha! Skojjade bara med dig :) been there done that. Bra skrivet av allesammans.
Dildo blev medlem idag... Om någon undrade. Väldigt gulliga argument för rösten. Jag och Perspective : 5 röster (eller 6, om guran1s röst räknas) Ray och App : 5 röster (om nu nystartade Dildos röst räknas, men det antar jag att den gör) Här krävs ett avgörande.
ane vem har sagt att man måste lämna argument? borde skrivit det i tråden isf (men nu skrev jag argument). bara för jag inte rösta på er så börjar du tjura. istället för att tacka för jag tog min tid och läste igenom din meningslösa text. don't cry crybaby
Tja, man måste lämna motivationer, och det har du väl gjort så. Tror snarare det anenka menar på är att användaren är skapad idag, vilket han troligtvis tolkar som att det är någon av oss/någon vi känner/någon som redan röstat.
Dildo Kolla själv hur du skrev? Och sen håller jag inte med om att BARA jag och Perspective byggde efter rimmen. App börjar med rimrunkande. Ingen har sagt att du måste lämna argument, jag bara klagade på vilken typ av argument du använde dig av. Tack för att du tog dig tid att rösta. Sen är du fortfarande en användare skapad idag, något med det faktumet ger mig konstiga vibbar.
App Du förstår mig verkligen :) Vi borde gifta oss. Nej, men seriöst, det var så jag menade. Och att du också hade rimfokus ett tag.
Det finns för övrigt en viss sublim skillnad mellan "rimfokus" och att kunna säga något på ett relevant och humoristiskt sätt med lite fler rim.
App Sant, men jag började med rimrunkande (relativt hjärndött), sen tonade jag ner det. Jaja, gammal battle, minns inte ens vad jag tänkte när jag skrev den :) Så gammal är den kanske inte...Nåväl.
Hyffsad battle, men wtf, är Anenkefali Dizzy_swe, jävlar vad utveckling.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Ray:Tydligen hade vår text för komplex kontext i rond ett men vem som helst med nåt vett hade gett oss rätt Sjukt bra formulerat, det där är teknik.Vi lämnar er så ledsna att ni blir likbleka med sidbena Haha, så sjukt onpoint rim, och alltid lika hiphop att dissa emos!Surar du för att vi är bättre än er eller brinner hatet för att jag la det inre barnet i din flickväns mage? Det blir inget tryck i punchen, och brinner hatet känns så sjukt konstlat. App:bara folk med minus ett på iq-test försöker antyda att ni skriver fett När ni försöker rappa blir ni bannlysta från rapplåtar till skampålar det ser ut som att ni doppat ansiktet i saltsyra och rakat er med taggtrådar knappnålar och bandsågar Det var fet innerbörd, feta rim, men det där rimschemat är totalt fucked up.Vi möter ett tagteam som en gång haft sex med damer men nu istället går hand i hand - på pridefestivalen visst kan anenka lägga härliga lines särdeles tight i alla fall när han snor skämten från family guy Vet ni den riktiga anledningen till att Dizzy bytte namn? Han röstade emot mig i en battle och fick gå med i vittneskyddsprogram Här börjar det bli bra, det bästa stycken i hela battlen Anenkefali:Och därefter byter jag ut deras polares röka mot råttgift för att locka fram kommentarer som "Ni är ju söta i kortklippt!" Förfärligt, visst, det rimmar, men it make no sense? Men helt ärligt, visst fan är dom ett ganska vidrigt lag: dom skäms så mycket att dom inte erkänner vem som har skrivit vad! Haha, det är så battle ska vara, rakt på! Ray petar i Apps bak, men nu har hans handfasta hand fastnat så helt spontant bränner jag dom på bål och ger Alaska all aska! Snygg ordlek på rimmet, och du träffade båda också. Perspective:varför leka tuff när en hörselskadad hade märkt att rösten skakar? Asfett!Och så sjukt jävla efterblivna är ni bögar att, när ni runkar av varandra gnuggar ni geniknölarna! Snygg punch, men äckligt rim. Min röst går till App och Ray, för att App lyckas väldigt bra i texten, det var jämt och bra.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Mvh Nu ska farbror Anenkefali förklara:
När jag, Ray och App kallpratade började plötsligt allt hatande så nu ligger dom skallskadade, huvudmasserade av en handjagare! Och därefter byter jag ut deras polares röka mot råttgift för att locka fram kommentarer som "Ni är ju söta i kortklippt!"En person som är huvudmasserad av en handjagare (med andra ord en sorts gräsklippare) får kommentaren "Du är söt i kortklippt!". Förstår? Det lär bli lite skallskador vid gräsklippning av huvudet. Och man lär ju bli fuckad om man röker råttgift. Fan, allt blir så dåligt när man förklarar.
Jamen är det för jävla mycket begärt att det trillar in ett par röster till så den här skiten kan avslutas nån gång eller? Jag menar allvarligt talat, 44 kommentarer och vad, 10 röster?
12, räknade såvitt jag förstått det hela.
Vet ni den riktiga anledningen till att Dizzy bytte namn? Han röstade emot mig i en battle och fick gå med i vittneskyddsprogram jävligt jämn battle men app dödar battlen med dem barsen perspectives sista 2 bars känns nödrimmade så det bidrog väl också
Ja, tack för en bra battle dådå.
ok.. first out.. Ray och App.. jag kan inte säga att jag hittade en enda rad i eran text som var riktigt underhållande.. Ray hade flera försök till punches som inte nådde dit dom skulle, och App nödrimmade sig igenom halva texten... har sett bättre med er båda, så det var en besvikelse Ane och pers underpresterade denna ronden också.. förra var mycket fetare, då ni (enligt mig) hade en solklar vinst.. men här var det jämnareOm ni kallar er kungar så är jag han som dödar monarker och jag nöjer mig inte förrän ni två blott är pölar på marken! detta är enligt mig battelns 2 bästa rader, och eftersom dom kom från anenkefali kommer min röst att falla på ane och pers... peace
App & Ray tog detta. Bra droppat iallafall av Anenkefali och Perspective.
Momma said when life gives you lemons make lemonade Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill