paztaz0r vs pungnisse, 12 svenska rader paztamöte med mig ger dig en plats som stammis på sjukanför när du når min nivå står jag med en grammy i rutanoch jag lyfter lite lätt på hatten när du hållerpistolen i ryskroulette med fulladdad revolverför enda frågan nu är när du landar på golvetoch vilken stackare som får samla ihop sålletåker till kusten i segertåg, du va inte ens medelsvårjag droppar dig med nåt feting hårt i min segelbåtFäbbz, ankare och liksäck när jag täcker igen spårenPaztaz0r med ett alibi som e tajtare än kondomerdu e fucked up ungefär som dyslexi och skrivstiljag slår spiken i kistan och skickar hem dig i likbilpungnissejag är ofta på sjukan, doktorn säger halsbrännaraderna jag spottar, bränner upp min sångstämmamina rader attackerar allt, som urbefolkningen i skogarnajag accepterar inget, som vakterna på krogarnadu och jag kommer aldrig hamna på samma nivåefter matchen kommer det se ut som graffitiforumet bemannat dit tågoch innan jag landar på golvet, kan det ta tidför jag gör som paragon, och tar det till skynja jag är uppe i luften och är här för att stannaså varför är du vid kusten, du kommer bara att strandadet vill säga, gå in i väggen precis som en spik?jag slipar min kniv, och som en död tvilling är du (ett) lik