Battle 3 VS 3 [Ch1ll, Anenkefali, Hanut] - [Qnivqast, HSK, DMat]
En battle tre mot tre. 24 bars / lag. Vi börjar med... _____________________________________________ - Ch1ll - Jag är så "dirty" att jag bara tar ett bad årligen, Dmat, qnivqast, hsk, nej nu räknar jag får igen... Ni grabbar är så feta att folk stannar upp och pekar hade ni bildat crew hade jag fan kallat er för bredband! Om vi 4 satt i samma båt, skulle jag hoppa ur den! för ni är så jävla mobbade att ni tror på "offerguden"! Vi riktar in hjärnorna och pissar på jävlarna, ska ni dissa mej så får ni ta och sikta mot stjärnorna.. - Anenkefali - Ser ut som en rymduppskjutning, när foten lämnar mark och sparkar för att kraschlanda med hyperhastighet i nyllet på hansomknarkar! Sen flyger knarkarns ansikte, och det kommer fortsätta genom atmosfären, samt ges en kronisk och proper solbränna Kollar sen åt vänster, och skådar en ful fan vars text är skitkass han ser ut att ha frontalkrockat med spikar; hans namn är Qnivqast! Två rader kvar, och att jag och Hanut har samma frilla är asviktigt fast egentligen är det utfyllnad, för jag har glömt DMAt avsiktligt - Hanut - jag öppnar upp med dem fetaste öppningsfraserna tänkte att ni skulle hälsa oss välkomna till erat trisslottsskrapande ni är godtrogna till mig, fast jag är otrogna mot er ni förstår, det är inget sammanträffande att jag är fly, men när jag slår mig ner bredvid er, kommer det skrikas mayday ni vet att ni kommer bli skadade för detta är "värkligheten" jag är amatör och skriver bull men jag lockar ändå läsarnas intresse tänker inte nämna några namn, inte ens i mina eftertexter De svarar med... - DMat- Att undra vem som vinner kan jag bara skriva som en låg fråga för hade man lagt till gasol självandtänder dom som perklorsoda! Ch1ll & anenkefali reseleder med tågleden men spårar ur vilseleder grabbarna bus men sen hoppa hanut! det är ch1ll att jag nästan lyfter när vinden vänder men jag kan iallafall inte få in hela Rumänien mellan mina tänder! -Qnivqast- Jag ska inte dissa Ch1lls mamma, för han är pissed och han hatar henne För hon missade navelsträngen och råkade klippa hans sak istället! Anenkefali är mexikan som vinner mästerskap i att ha kuken jätteslak Som är så desperat att han inleder ett äktenskap med en sexleksak! Varje en av er är fan dummast och mest omogen på jordklotet Ch1ll är så dum att han tar solstolen till nordpolen! Anenkefali är så dum att han pluggar till blodproven! Och Hanut är så dum att han slår upp dum i ordboken!Jag tar kofoten och slår sönder era kranium snabbt Jag använder resten av fotnoten för att nämna de bra rader ni lagt -Hansomknarkar- Ch1ll! ch1ll! Lets go ch1ll boy! / This is just skill... Enjoy Call Mayday muddafragga! You'll need it! Is this cliche day muddafragga? / Cool weed hit from my blunt Relax and ch1ll BITCH! You dont mess with some of my ill-front! Got an ax and a drill ( .. snitch .. ) / So remember " I still hunt " Crack som jack´s while I Look for facts kill for fun! Anenkefali, damn! homeboys? Turn ya back on me like Chrome Toys Empty'in you´r dome´s for own choice! _____________________________________________ Börjar rösta!! :) (Till 7)
Nej men det är skitbra DMAt, bra gjort, verkligen, fortsätt så. Hanut - Han ut är inte en gammal/played ordlek för att jag använt den TVÅ gånger i mina TVÅ battles mot Hanut, inte då! Fortsätt så! Fan, det är ju helt underbart! Gud så glad jag blir! Qnivqast var chockerande bra, HSK visste jag vart jag hade honom (MOAHAHAHA). DMAt var nyskapande på ordleksfronten, och en riktigt söt pojke.
Ch1ll, Anenkefali, Hanut får min röst.. Qnivqast hade tyngsta svaret hos de andra tre, hsk också tungt, men DMAt och Hanut hade inte mycket att komma med enligt mig?
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
Wow, vilket krig :)Lag 1 Ch1ll Roligt att läsa, mycket bra skrivetAnenkefali Läsvärt men det kundes gjort bättre :)Hanut Nja, gillade inte dina rim så mycketLag 2 DMat Inte det bästa jag läst men sista raden var rolig :)Qnivqast Du la det snyggast av alla :) Riktigt sköna punchlines Hansomknarkar Rätt okej :) Faktiskt väldigt lika men min röst går till Lag 1
Evangeliet
Nybbe Hade inte sett något av Qnivqast innan, och var ganska säker på att jag kunde klara DMAt och HSK utan att anstränga mig SÅ mycket, sen kom Qnivqast och visade sig vara duktig ;) Hoppas på en andra rond!
Smickrare där.
Beat the odds like an abusive freak show owner
Gud detta blir en förbannat jämn kamp, ska faktiskt läsa igenom allt front to back en tredje gång innan jag lägger rösten. Min röst går till Lag 1. Motivation: Varför fick inte lag 2 min röst? Qnivkast var absolut bäst i min åsikt. Helt förbaskat bra, tyvärr så tycker jag inte dina kumpaner höll riktigt lika hög standard. HSK, detta kände jag inte alls. Ngnstans. DMat, för det första så sa du att dem var heta som fan om dem självantänder med gasol, kan tolkas som en diss mot dit eget lag, hanut grejjen är som sagt played och well... Du dissade inte så mkt i min åsikt. En del coola rader dock om man inte funderar så noga över vad du sa för ngt. Qnivkast som sagt ägde pennor som en lärare.Varför fick lag 1 min röst? Det var jämnare nivå här, i min åsikt så lyste faktiskt anenkefali mest. Sköna och inte "over your head" aktiga rim, mark och sparkar - han som knarkar var en skön multi och overall rätt så sköna dissar som playar på motståndarnas namn rätt najs och sista raden var skön som bläffs. Ch1ll du la det tajt med bra och sköna dissar, tycker dock att du hoppade för mkt i vokalerna när det kom till rimmen vilket gör att flowet känns choppigt. Detta avtände en bit men dissarna i sig är fortfarande sköna. Försök att hålla rimmen lite närmare varann kanske i vokal nivå. Hanut tyckte jag sisådär om... Men du gjorde inte helt bort dig... Fattade inte dina rim så mkt, antagligen uttals fråga. Men värkligheten var kreativt och sista raden gullig. Overall så hade Lag 1 en jämnare nivå som overall var högre än lag 2. Hade qnivkast varit ensam dock så hade rösten kanske lagts annorlunda. Alltså, V; Lag 1
Syftet med hela min vers, var att visa på ännu mer kreativ och fullständig kroppsvisitation av hur amtöraktig jag är :) Syftet med fly(flyga, högt, häftig) mayday (nödanrop) ;) hoppas på en rond 2, där jag ska lägga det tvärkasst!
värkligheten var kreativt haha wtf, jag kom ju på den idén när jag skulle ge dej tips ju.. bra att baita från lagkamraterna -_-
Kumpaner och kumpaner, hade inte sett mycket av de förut. Blev i stort sett indragen i battlen, hehe.
lag 1 får min röst, detta på grund av en större jämnhet. ett extra plus för denna rad tycker jag: Två rader kvar, och att jag och Hanut har samma frilla är asviktigt fast egentligen är det utfyllnad, för jag har glömt DMAt avsiktligt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha ch1ll :D var ju en kreativ ide ju! När startar vi rond 2 ;)?
hahah fan vad trött jag var där, märker man när jag missat att skriva 8 rader och inte 6 haha:) haha aja;d
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
ch1ll och anenkefali mot qnivqast alltså, tja, två mot en kan för det mesta bara gå på ett sätt.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Hanut P17 Ja det stämmer nog som du säger, att det är kreativt att baita. Tack alla som röstat/sagt vad dom tycker, nu struntar jag i den här grejen :)
2 mot 1 är fegt ;P lag 1 får min röst för sammanlagt bättre rader
---------Reklamplats---------
blev inte 100% nöjd över min text, men vafan. Har inte skrivit på veckor.... Visste direkt att hanut&ch1ll&anenkefali skulle vinna. Jag menar, jag har aldrig snackat med DMAt eller qnivkast & sa inte ett ord till varandra om den battlen. Om det blir rond 2? sure... Kan sitta & skriva lite i helgen när jag äntligen är ledig!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ojdå. Anenkefali imponerar, men outshinas ändå av knivkastarns tokiga rimmande. Ch1ll håller som alltid en hög nivå, men inget som sticker ut. Hanut och dmat verkar ligga på ungefär samma lågmediokra nivå, och hsk klättrar vidare ner i sin privata galenskap. Team 1 tar detta.
tack, det står 6-0 om apps "röst" räknas står det 7-0, app får gärna säga vilka han röstat på :P
Jag trodde det var självklart, jag röstade på er. Hade det varit likvärdiga lyricister på bägge sidor hade det kanske sett annorlunda ut, men nu var det två bra på ena sidan och en bra på andra, vilket väger över.
Jaaaaaaow... Lag 1 vann ju ganska lätt tack vare Ch1ll och Ankekesrklserli (?) iaf. Qnivqast var väl den som gjorde att det ens blev halvjämnt. Btw hyperhastighet? Hahahahah låter som någon jävla raketforskare... =D
jeppehehe Jag fick fan googla runt på lämpliga ord där för att få till något på rymdämnet ^^ Men hyperhastighet existerar =) För övrigt garvade jag högt åt ditt sköna, uppgivna, stavningsförsök på mitt nick :D
Bland det roligaste jag läst var nog hansomknarkars 'ursäkt' om sin text i någons gästbok, herregud.
App eh va?
"Dom suger jag är med ju, skrev mest på skoj :)"
vi vann väll btw.. 8-0 eller ngt tror jag det står..
varför fattar ingen att jag är nybörjare =(? DMAt har ju hållt på länge, jag har mina 8 dagar ;D
bra jeppehehe, "hyperhastighet" det är om rymden i dem barsen, jävla pucko!
Hanut, vem bryr sig om du är nybörjare eller inte? Du är fortfarande lika jävla värdelös... För övrigt skrev jag aldrig att jag inte förstod vad han menade med "hyperhastighet" - påpekade bara att det lät jävligt fult att ha med något sådant om man ska försöka dissa någon.
HIHIHIHHI! Aa men om du inte fattar vad kometer, hyperhastigheter, atmosfär, rymdraket förknippas med är du efterbliven! Det är ett fritt land, jag får skriva hur jag vill och hur dåligt jag vill =)))))
Qnivqast Jo, men aldrig sett dig innan, DMAt vet jag lite sådär. Jag är själv inte så fruktansvärd bra, men jag skriver inte så ofta heller för den delen. Jag menar, kolla tidpunkten på mitt inlägg. Började jobba - 07.00 igår morse, slutade jobba för en kvart sen
men jag kan iallafall inte få in hela Rumänien mellan mina tänder! oj baiti baiti från ågren ågren ågREEEEEEEEEEEEEN
Hahah ”Okej att jag nästan lyfter när vinden vänder, men jag kan i alla fall inte få in hela Rumänien mellan mina tänder” Organism 12 :D
Vem fan bryr sig om baits.. Alla ord är nämna i smådrag överallt.
Där gav du mig precis bekräftelse att du är lika dum i huvet som du är dålig på att skriva texter.
Ja klart :) Men om alla ska lipa på baits bara för nån har ett/flera ord som någon annan använt dessa så blire alltid sånt jävla liv.
Det där är två hela meningar, två hela bars som är kopierade rakt av...
"Okej att jag nästan lyfter när vinden vänder Men jag kan iallafall inte få in hela Rumänien mellan mina tänder" "Det är Ch1ll att jag nästan lyfter när vinden vänder Men jag kan iallafall inte få in hela Rumänien mellan mina tänder" Oj, vilket sammanträffande!
HAHAHA ;d ja.. som att man bryr sig när man är bakis :), druckit 12timmar, till 7 på morgonen.. klockan 9 när man är bakis började jag skriva... orkade inte ens bry mig att jag baitade, app kommer komma med "skyll bort dig och blabla" för du är sån jävla diva över internet.. hejsvejs
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Personligen anser jag bara att det är oerhört pinsamt och obegåvat gjort.
Men App du har yttrat dig minst 25 gånger i denna tråd, om samma sak. Vi har fattat din åsikt, varje person har sitt eget sätt. Skriv du en text så ska vi se om du baitat nåt? I med att du kanske har tagit ord som "Då,nu,och" och det använder ju ALLA!?!?! ALLA BAITAR OMFG OMFGOFMFG OMFGO FMGOFMGofmGOM
Hanut extremt korkat uttalande,skillnad på att använda samma ord eller typ ett ordspråk än att sno nästan 2 hela bars,hela poängen med raderna är ju snodda direkt från org 12..
Mmh jag är så dum :( JAG uttalade mig som att JAG inte brydde MIG om att dem baitat jag skiter fullständigt i det ändå..
App verkar bli hatad för att han är smartare, skumt..HAHAHA ;d ja.. som att man bryr sig när man är bakis :), druckit 12timmar, till 7 på morgonen.. klockan 9 när man är bakis började jag skriva... orkade inte ens bry mig att jag baitade, app kommer komma med "skyll bort dig och blabla" för du är sån jävla diva över internet.. hejsvejs - Tänk lite nu, vem är det som precis kommit med en bortförklaring av er två?Men App du har yttrat dig minst 25 gånger i denna tråd, om samma sak. Vi har fattat din åsikt, varje person har sitt eget sätt. Skriv du en text så ska vi se om du baitat nåt? I med att du kanske har tagit ord som "Då,nu,och" och det använder ju ALLA!?!?! ALLA BAITAR OMFG OMFGOFMFG OMFGO FMGOFMGofmGOM - Du har ju fortfarande inte fattat poängen... Han skulle säkert kunna försvara sig själv, men nu blev jag så trött på snacket i denna tråden så jag gjorde det åt honom. Nu får tråden gärna dö...
haha, jag föder hat. Jag är App's irritations objekt, jag ska hemsöka dig.. Nos ile es filey numiro udna. Let my spells curse your soul..
Alltså, du får ursäkta, men om du tror att jag bryr mig nog om dig för att bli irriterad överskattar du dig själv ganska rejält. Du är en idiot i mängden bara.
ch1ll, vad menar du.. : P jag menade ju at App kommer att säga att jag bortförklarade mig där och sånt, jag vet ju att jag baitade.. Jag skyllde inte bort mig, jag förklarade mig enbart.. Sen faktiskt brydde jag mig inte då när jag skrev om nån skulle se att det var taget : ) Ni kan ju testa samma grejj så fattar ni nog att man inte är så brydd i det läget haha : P aja.. denna tråden får gärna dö :) vet ju vem som vann iaf? :)
mannen