Crew vs Kammel
Crew: En smula egotrippat... Lämnar jag dig genomdissad Om det här var en bordell vore du en jävla engångsfitta Jag kan enkelt slunga hundratals tunga bars... Du får ihop 12 som funkar bra... Med ett dussin undantag Micke tänkte greppa micken, men föredrog sin gummistav Ironiskt nog är du bara ett höns till kyckling som tuppar av! Gör Allt för att lyckas, men säg mig är det vettigt När du och hip-hop passar ihop som invalider och bergsklättring? "Men jag vill inte vara hip-hop, bara en whoa-legend Kom igen, här har jag fått all cred plus min kompiskrets" Håll din käft. Och sluta för böveln! Du kutar mot döden, blir rimslaktad och satt i klister Får kukar i röven, blir snuvad på klöver samt misshandlad av pacifister... Kammel: Först&Främst, Vi kom ju överens, om verser på tolv battlerader Men pucko du skrev 13! (otursNr!), Se till att lära dig räknetalen! Crew, Du kommer tryckas ner,.. Det enda som skulle gynna dig- är att 99% av röstarna inte har en aning om vad de sysslar med Att battla mig är ett alternativ till förnedring.. men Varsågod, Du är ett idealiskt bevis på att kusiner inte bör skaffa barn ihop! Jag toppar huset som en skorsten, Är klockren med stormsteg ..Medan din kroppsdel till stolthet har tjocklek av hopprep! Och förresten, Din flickvän hade inte alls mjölkmustasch- på discot i lördags.. hon hade bara snuttat på mitt könsorgan Jajjemensan, ..Hon var på herrarnas toa med Kammel, medan du & dina bögpolare dansade till "Vi ska Ooa hela natten" Crew: Klart man droppar tretton rader, det är ju Ditt otursnummer Och du är stor i käften för att du aldrig får ett ord ur munnen Försökte med värsta historian, men min flickvän var på herrarnas toa bara för att se mitt knogjärn battla en hora Vid namnet Kammel, ni vet han den impotenta dildotestarn Som är bäst i världen... På att personifiera en lingonvecka! 99% av röstarna har nog ingen aning om vad de sysslar med Men egentligen vinner jag för att du aldrig mer kommer lyckas le Du säger att jag kommer tryckas ner, ah men visst... När faktumet att du antog utmaningen gör dig till masokist Det var med rätta jag tog dig för oseriös och otroligt störd ”Kusiner skall inte skaffa barn ihop” …Säger ett misslyckat kloningsförsök Kammel: Jag vinner detta var inte ledsam, Visst, jag kan va dildotestarn, Som ska prova ut den brutalast möjliga till din flickväns ändtarm! & hon är en Kossa, Så iomed ditt barn verkar du strunta i tidelag Crew, Du är inte ens lite bra, och din mun och röv luktar likadant, *Suck* Jag klagar med rätt, För hur svårt kan det vara min vän?- Din inavlade finnjävel DU SKREV FÖR FAN 13 RADER IGEN!! wtf Så hur i hela helvetet ska du vinna en duell med blyerspennor..- När du är dummare än en Shane som varit utan sömn i 4 veckor! Ärthjärna.. Vi är totalt olika på många sätt; För jag är riktigt kul snygg, begåvad, cool och bra. Och det är INTE DU, din fitta crew! Varför är då jag i svarande position? vad gör min text efter din? Jo, för du vet väl vad man säger: "Man sparar det bästa till sist"! Enligt regler är det ju Först till 7, så det är det som gäller, men rösta på även om det är avgjort.
Lyricist
2006-06-04 15:55
diggar dom samma raderna som breeef drog ut faktiskt...Crew's första text var väl den bästa av han i denna battle, sen diggade jag båda kammels. Kul avslut i sista svaret tycker jag... Varför är då jag i svarande position? vad gör min text efter din? Jo, för du vet väl vad man säger: "Man sparar det bästa till sist"! båda rimmar skönt samtidigt som man får läsa många roliga rader och det känns som det blir ganska jämnt......meeen min röst går nog till kammel denna gång pga att jag helt enkelt diggade hans mer, hans verser hade skön attityd och tills sist men inte minst rimmen som alltid är vursting när dom kommer från kammel:) Vote: Kammel peys
måste tyvärr rösta på vrew, bättre punchlines i den första, gå in och rösta på min battle också :)
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
detta skrattde jag åt i typ fem minuter Ironiskt nog är du bara ett höns till kyckling som tuppar av! Så jväla bra!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Det är kul att några duktiga writers droppar här.. Skitbra, typ alltihop. Någon rad från Crew kändes nödrimmad men förutom det var det sååååå jävla bra.. Ska greja lite nu men röst och lite kritik kommer om runt 20min-30min så det är lugnt.
Tar med riktigt bra såsom äckligt bra rader! Fett av Crew Jag kan enkelt slunga hundratals tunga bars... Du får ihop 12 som funkar bra... Med ett dussin undantag Riktigt kul, klurigt och bra :) Ironiskt nog är du bara ett höns till kyckling som tuppar av! haha, fin punch :) Eller, aa.. Den är dubbeltolkad iaf Det var det riktigt feta av dig men dina rim och attityden var bra. Rimmen var riktigt bra, attityden höll men vissa rader kändes ganska dåliga för att vara skrivna av dig, typ som: 99% av röstarna har nog ingen aning om vad de sysslar med Men egentligen vinner jag för att du aldrig mer kommer lyckas le kändes bara nödrimmat och de kunde lika gärna bytts ut, båda raderna. Fett av Kammel Jag toppar huset som en skorsten, Är klockren med stormsteg ..Medan din kroppsdel till stolthet har tjocklek av hopprep! Det är så jävla bra rimmat att raden blir kul.. Skitbra! & hon är en Kossa, Så iomed ditt barn verkar du strunta i tidelag Crew, Du är inte ens lite bra, och din mun och röv luktar likadant, Den borde inte vara kul, men rimmen gör den kul.. Riktigt bra rimmad, kul rad! :) Varför är då jag i svarande position? vad gör min text efter din? Jo, för du vet väl vad man säger: "Man sparar det bästa till sist"! Den var bra helt enkelt! Du rimmar skitsnyggt, det gör Crew med min dina rim når nivån högre.. Du har attityd som fan, bra rader och rimmar skitsnyggt.. Finns inte mycket att klaga på förutom denna raden som kändes onödig, lite utfyllnad typ: Ärthjärna.. Vi är totalt olika på många sätt; För jag är riktigt kul snygg, begåvad, cool och bra. Och det är INTE DU, din fitta crew! Den utgjorde ingen som helst funktion men resten var bra.. Sammanfattat - Crew och Kammel rimmar bra, Kammel rimmar lite bättre här! - Crew och Kammel har bra attityd, Kammel har lite mer attityd! - Crew och Kammel har bra rader, dock är Crews bra och kluriga rader lite bättre än Kammels.. Ni båda droppar alltid bra, det är riktigt bra även här och det här är verkligen en fröjd för ögonen.. Jag vet inte vem jag tycker var bäst riktigt, det är svårt för båda lägger det såååå fett! Dock kändes Kammels text bättre rakt igenom, Crews text gick lite upp och ner ibland från någon bra rad till någon som kändes lite som utfyllnad. Kammel höll alltså en bra nivå genom hela texten, rimmade snyggt och visade attityd och Crew hde de riktigt höga topparna men med det skrivet så måste jag nog ge Kammel min röst! Vote: Kammel!
Jävligt tight battle, och egentligen för jämn för att avgöra en vinnare; Kammel håller kanske jämnare nivå, men dem bästa raderna är Crews, båda rimmar skitbra och väldigt lite känns nödrimmat. Vote: Oavgjort
VD, Lifee Group AB / AppLifee.com Bygger appar åt artister, holla'
Producent
2006-06-04 19:15
whoa, tight battle.. fett att ni höjer kvalitén så sjukt i detta forumet :D men kammel var bättre här!
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Tight battlat av båda men Kammel får min röst. "& hon är en Kossa, Så iomed ditt barn verkar du strunta i tidelag Crew, Du är inte ens lite bra, och din mun och röv luktar likadant" hehe rolig rad som fan. Jätte rolig läsning, den håller hög kvalite! Päjs
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Crew yao.
Living is easy, with eyes closed.
Promotor
2006-06-04 21:01
Crew levde mer upp till min smak i detta battlet, båda har så jävla feta texter, men jag ska åka iväg nu så motivering kommer sen nån dag!!
tackar tackar. teN visade ett praktexempel på hur man ska rösta i en battle! Jag kan enkelt slunga hundratals tunga bars... Du får ihop 12 som funkar bra... Med ett dussin undantag Ironiskt nog är du bara ett höns till kyckling som tuppar av! - hur tungt som helst alltså. Crew: känns som att du hade kunnat vinna ifall du verkligen ville det, för 1a versen hade en del blytunga rader, dock så känner jag att du koncentrerade dig liiite för mkt på att svara på allt jag sa. Självklart så ska man kontra men på en del kontringar så blev det inte tillräckligt bra för att det skulle vara värt det. Så om du hade skippat det hade du vunnit lätt, du e tight! på dessa kontringarna tappade du tycker jag: 99% av röstarna har nog ingen aning om vad de sysslar med Men egentligen vinner jag för att du aldrig mer kommer lyckas le Försökte med värsta historian, men min flickvän var på herrarnas toa bara för att se mitt knogjärn battla en hora dock var "kloningsförsök" grymt :) Det är en skam att du inte skriver lite mer våldsironi ibland, du kan vara riktigt elak och tung när du sätter den sidan till.
crew var den bättre av dom två!! vote crew
8-5 till Kammels fördel om mitt morgontrötta huvud räknade rätt. Bra, bra, tack tack! Kommentarer: Yes, Kammel är bra på keystylebattles. Första versen var inte din bästa, men till och med lägsta nivån är ganska hög. Jag fastnade inte alls för klockren/stormsteg...Hopprep fasonerna, medan till exempel den inte helt fint rimmade avslutningen däremot kändes klaffande perfekt i all sin enkelhet. Och de dom säger att jag nödrimmade vet ingenting ;) Nah, men för mig funkar allting i bägges texter förutom Kammels avslutning i sista versen. En tråkig detalj var att du påpekade att jag skrev tretton rader igen då jag ju skrev att jag gör det med flit. Där föll den dissen platt. Annars lade du det braaa... Whatelse, ja jag kanske körde för mycket med kontringsrader i andra För att vinna, men so be it. Jag älskar kontringsrader. Det är de som gör en battle kul egentligen, när man flippar dissar man fått emot sig. Nu då, yes yes. Enligt mig riktigt jämnt. Grattis Kammel! Vi höjer standard. Så här skall det se ut här.
Hälsningar från Finland: www.johankvarnstrom.com
"99% av röstarna har nog ingen aning om vad de sysslar med Men egentligen vinner jag för att du aldrig mer kommer lyckas le Du säger att jag kommer tryckas ner, ah men visst... När faktumet att du antog utmaningen gör dig till masokist" -Jag vill själv plocka ut dessa. Av den enkla anledningen att de är otypiska för whoa. Någon där uppe tyckte att de första är nödrimmade. Och jag hittar inga mindre nödrimmade rader i hela denna battle. Men det är enkelt formulerat, vilket är underskattat på whoa. De två sista utplockade är också på gränsen till otypiska, de är kontringsrader. De är enligt mig mina klart bästa här, men ingen har plockat ut just dem, bara många andra. Jag tycker att man i svarande position skall svara, även om man då inte lyckas klämma in lika mycket rim och punches. Men det är smaksak, någonting att fundera på... 18 inlägg i tråden otroligt snabbt. Shit, jag skall alltid battla mot Kammel i fortsättningen. Ride ya hype :) (Shane raden var rolig!)
tack själv crew. "din inavade finnjävel" ;D alla barn i det här forumet kan ju använda detta som en guide till hur man skriver och bygger upp rader, för nivån är inget att skryta om alltså.
Crew hade skönare rader helt klart men kammel e annars riktigt grym,, var nog inte din dag i dag :) fridens
http://www.kingsizemagazine.se/News.aspx?ArtNo=22022
Trodde faktist på Kammel, men jag säger att Crew vinner pga hans första vers.
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
Rätt svårbedömd battle faktiskt, crew har riktigt sköna rader som gör att man vill lägga rösten på han, men sen har han rader som han tappar lite på, kammel hade lite jämnare nivå så därför får han rösten även om crew förtjänar rösten också!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Vet att det är avgjort men jag ville bara säga mitt lite kort utan att bedöma rader.. Jag vill först och fräsmt tacka båda två för att ni gör whoa användervänligt som fan. När jag loggar in på whoa är det första jag kollar på Lyricism och sedan Crew , Fegon , Kammel bla bla.. tror dom flesta tänker så . när jag hittade en battle mellan er 2 blev det grymt intressant . Så whoa har mycket att tacka er för .. Vidare till battlen så placerar jag ut lite rader jag tyckte om Crew : En smula egotrippat... Lämnar jag dig genomdissad Om det här var en bordell vore du en jävla engångsfitta Det där visade grym attityd .. Tungt ! Jag kan enkelt slunga hundratals tunga bars... Du får ihop 12 som funkar bra... Med ett dussin undantag Riktigt punchline .. tyckte den var snuskigt tajt ! Vid namnet Kammel, ni vet han den impotenta dildotestarn Som är bäst i världen... På att personifiera en lingonvecka! Vet inte den var väl inte jättetajt , men jag tyckte om den :/ vidare till kammel : Att battla mig är ett alternativ till förnedring.. men Varsågod, Du är ett idealiskt bevis på att kusiner inte bör skaffa barn ihop! En klockren Punchline ! Och förresten, Din flickvän hade inte alls mjölkmustasch- på discot i lördags.. hon hade bara snuttat på mitt könsorgan En lite "dryg" kommentar som är retlig att få emot sig .. inget dödande men en sån som sticks rätt bra :P & hon är en Kossa, Så iomed ditt barn verkar du strunta i tidelag Crew, Du är inte ens lite bra, och din mun och röv luktar likadant Det var den sista delen jag fastnade för .. En enkel formulering men snyggt uppbyggd genom rimmen. Varför är då jag i svarande position? vad gör min text efter din? Jo, för du vet väl vad man säger: "Man sparar det bästa till sist"! Attityden kammel , där kom den ! :D Bedömning : Tycker Crew hade lite mer "mean" rader (taskiga) Medans Kammel hade mera jämförelser i sina texter , men han har två jämna och tajta texter .. så detta var svårt .. Attityd-delen vinner Crew .. tycker jag Punchlinedelen vinner också Crew :P Innehållsmässigt så får Kammel mest kul sagt På Audio skulle nog Kammels vara fräsigare.. hur fan ska man rösta ... jag slänger en ren o skär sten-sax-påse röst efter 20 minuters bedömningsskrivande :P Jag säger crew för att han hade rader som jag skulle bli väldigt ledsen över :P Och ändå vet jag att min röst inte spelar ett jävla dugg roll och att jag är så pass kass att jag inte har något att lära dom här killarna :P känner att mitt inlägg var "väldigt" nödvändigt.. men jag ville bara visa hur man ska rösta : P
Aii
Min magkänsla vill säga Crew. Så jag säger Crew.
facebook.com/idiomatisk - fan page
Kammel vann med 7 mot 2 röster. Men efter det har kommentarerna jämnat ut det hela till 11-9. Intressant... eller jaa, egentligen inte :)
Jga hade röstat på kammel fast det var jävliiiiiiiigt jämt!
www.myspace.com/suspectrap
"Jag kan enkelt slunga hundratals tunga bars... Du får ihop 12 som funkar bra... Med ett dussin undantag Micke tänkte greppa micken, men föredrog sin gummistav Ironiskt nog är du bara ett höns till kyckling som tuppar av!" "Att battla mig är ett alternativ till förnedring.. men Varsågod, Du är ett idealiskt bevis på att kusiner inte bör skaffa barn ihop!" "Det var med rätta jag tog dig för oseriös och otroligt störd ”Kusiner skall inte skaffa barn ihop” …Säger ett misslyckat kloningsförsök" "Jag vinner detta var inte ledsam, Visst, jag kan va dildotestarn, Som ska prova ut den brutalast möjliga till din flickväns ändtarm!" "Varför är då jag i svarande position? vad gör min text efter din? Jo, för du vet väl vad man säger: "Man sparar det bästa till sist"!" tokgrymma rader! heltung battle, iofs hade jag röstat lika, för jag tycker att dom var lika bra i helhet och hade lika bra och många guldkorn
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
asså, jag vill ju skratta... jag skrattar åt crews rader, han e ROLIG. visst rimmar kammel snyggt, det ler jag åt men skrattar inte. en ROLIG punchline är för mej lika värd som en TUNG punchline och kammel hade inte lika tunga som crew hade roliga och därför står CREW som vinnare, enligt mej
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Jag orkar inte räkna vad står detr nu?
Röst: Kammel
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
hehe, kul :) iochmed att den här battlen blev så uppmärksammad så känns det nästan värt att köra några till :) Crew får gärna en revanschchans, vi låter det ligga på is ett tag, men man får lite motivation när ni är så utförliga och roade!
Så här ska en battle se ut ! läs & lär er ! ;)
Asså detta var fett... Bästa battel jag någonsin läst... hela crews första var såååå sjukligt bra.. Jag tänkte att matchen var redan avgjord även om kammel är duktig.... Sen började jag läsa kammels rader och blev förvånad... tyckte inte alls att de första raderna var så bra som jag hoppats på...men sen kom ju sååå fruktansvärt starkt avslut som fick mig att skratta högt här i min ensamhet!"..Medan din kroppsdel till stolthet har tjocklek av hopprep! Och förresten, Din flickvän hade inte alls mjölkmustasch- på discot i lördags.. hon hade bara snuttat på mitt könsorgan Jajjemensan, ..Hon var på herrarnas toa med Kammel, medan du & dina bögpolare dansade till "Vi ska Ooa hela natten" " Rond 1 går till crew... Rond 2 tyckte jag inte var alls lika bra men där var ni ungefär lika.. alltså går min röst till crew!
www.eddaonline.se
haha nice jobbat grabbar=) första ronden tar crew lätt i mina ögon, tycker du var ganska svag där kammel, blev lite besviken när jag läste det för du lägger det jävlat alltid astight. andra ronden though, FY FAN vad bra ditt svar är där kammel! något av det bästa jag sett! major propps till båda, riktigt hög kvalitet, men sammanlagda voten går till kammel för sista svaret, du dödade honom... dock hade det lätt kunnat bli annorlunda om crew hade svarat det är ju som bekant aningen tacksammare. peace!
hahaha så sjukt jävla roligt :) Båda la d tajt som fan. Crew tog första pga jämnare nivå hela versen. Kammel tog andra pga tungt avslut. Så jag utnämner Crew och Kammel till segrare i denna battle.
jeg tyker at crue var petare en kamellen jek vil rösta på cruw "!#
LeeRoyJordanJr.7.2
Den här är ett halvår gammal, låt den dö.
SES I GULLMARS!!!
Synd att ingen i detta forumet ens kommer se hur feta rimmen är eller fatta alla punchlines bara.
Måste fan säga upp på denna fast den är gammal o så, här ALLA LÄS & LÄR ER ! så här ska det se ut ! fan så najs fred
haha kammel va lugnt! ingen tvekan om de! fast båda hade jävligt bra texter palla inte ge mer kritik än att ni borde skriva "//" i slutet på varje bar
~~ KusKeN ~~ whoa är till förr rappare så man slipper lunarkaxare//
haha, mer sånt här skulle va kul
Snyggast: Jag toppar huset som en skorsten, Är klockren med stormsteg / ..Medan din kroppsdel till stolthet har tjocklek av hopprep!Det snyggaste jag sett sedan PSTQ raden: Jag tänkte att ett husdjur vore urkul, så jag passa på, att göra massa hål i min fars kondom med en passanål. Helt seriöst!
"Kusiner skall inte skaffa barn ihop" ...Säger ett misslyckat kloningsförsök den var tyngst av crew,,* kammel orkar jah inte dra ur, för flera toppa över. vote kammel. kändes mer som crew nödrimma och använde baitade rim;/ sry.-
Anden,?har inte lagt dizz till kaggen och co. nån hoe satte upp en låt med min röst i audio å sa att de var en dizz till dom,nej.
Uppar denna, då jag tycker det saknas battles i den här klassen här i B&C read and learn! för övrigt för att man inte får skriva blankröster så går rösten på crew för
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
Håller med spades, men röstar på Crew För jag tyckte han hade roligare och hårdare rader.
(\_/) (O.o) (> <)
HAHA! bästa battlen EVEZOR!!!!!! crew dödar
"här har ni ett mål och något att runka till" Nej seriöst, har läst denna innan, så jävla rolig rakt igenom :)Jag kan enkelt slunga hundratals tunga bars... Du får ihop 12 som funkar bra... Med ett dussin undantag - Fanns jääävligt många klockrena rader, men denna var nog roligas hahaha :)