Public Man ska skippa på tredje, enda skälet att jag inte gör det ibland är för att bryta av flowet lite då och då, lite omväxling. Nu ska jag lyssna på Trikks vers. //Peace
fan vilka rimmare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Jag skriver ut raderna på mitt egna sätt, så flowet uppmärksammas lättare: Din Pappa är sextio , Din mamma är äcklig du ramlar på marken för du trampat på häftstift Du gör det darrhänt och skämmigt, Ditt arsel är svettigt, så pass att din vackraste flamma blev lesbisk Klantig och hetsig, allt utom sexig sabbar allt med tabbar och tappar brallan i feststim Använd mitt festtips och smarra på läppstift tafsa på pattar och sen nalkas din sexdrift Skatta dej äcklig , du framkallar en kväljvning, och trampar vatten i nån blaskig damm utav bläckfisk Är alltid så 'Läskig slaktar Fanta och skräckfilm Du fattas en framtand och skrattar energiskt Denna mannen är mäktig, Kammel är Gretzky den bästa på att rappa fram det glansigt och fläckfritt Kallar din bästis för slampa och skäggbiff dina grabbar får pangpang i pannan för rätt pris Jag är grabben med flest rim, backa nu häktiskt tjaffsar med alla och stampar nacken av Jet Li Ska du va kaxig och häftig blir ditt vatten elektriskt ska sen skalla er alla tills ni fattat ordentligt.. Du kladdar en teckning, jag kastar ditt pennskrin så du sparkas på skallen tills din panna blir fläckig Det flowar fruktansvärt iallafall, skrev utan beat och formade det i stort sett efter Gaias första rader. hur som helst, är man bra på att rimma så fixar man det lätt, hur bra innehållet är sen därefter är en annan historia ;)
JimmyXXX P58/// twistermatta/.. kilten passar observera vokalrena i rimmen!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vissas texter bouncade helt galet till britney spears - toxic(instrumental) för mig... ^^
CCK vann crewbattle 2k7.
Skulle gärna se några verser till :)
Kammel Droppa en du, jag har typ gett upp hoppet om denna cypher, vad är det för mening med att sätta cypherkrav om ingen kan följa dem? //Peace
GAIA: Jo, fast det är inget kul att droppa ensam :( Komik,Fegon,Queff,Anikken etc, show some knowledge ffs! Jag ska göra ett försökt till iallafall :D
Denna ML-medlemmen är den bästa i testet kan äta hundskit & ändå få tjejer i sängen Mina verser är bättre så släng er i väggen & gör ni inte det kommer ni dränkas i älven Ger er äckel en läxa med era hemska exempel så jag greppar min vässade penna & knäcker Ni är skämt & ni skändar de fem elementen så Kammel slår ut alla era tänder ur käften Om ni steppar mot essen får ni släggor i häcken oavsett om ditt namn är Olle, Bengt eller Leffe Hänger med gänget & anländer till stället bara för att kraschar er plan som elfte september Spänn dina hängslor tills fejset det sväller för dina byxor lyder "Wu-tang" & hänger förskräckligt Nu bränns dina vänner i helveteselden Så länge jag är här blir du inte främre än nästbäst Du lämnas i gränden med främmande männskor som länsar ditt gäng på allt som kan säljas för pengar Ni kämpar med texter, tror dem bländar & blänker men snälla ägna er fritid till hästar istället
Kammel Nice, kul att du får med punchlines i texten också. Det var inte helt lika rim texten igenom men i stort ändå likartade. Du bouncar utmärkt. //Peace
I'm fightin' villains, cryin' pissants who tries to rhyme but finds this mission.. ..Kinda' different, mind your business or die becouse I'm a violent citizen It's time y'all listen, the tyrant's spittin' and guidin' the riots in firin' prisons Financin' women, diamonds and kisses, I bind minds to apply in the kitchen Strikin' with fists and flykicks on midgets, tryin' to hide from undyin' precision Drownin' children, I'm divine & vicious, GAIA's hiney's is shoutin' for whippins Try me bitches, Tired of dissin' but I'm lyin' if I didn't get rides from ya sisters Lowsy conditions, science & sickness, a risin' crisis from mighty magicians Tiny chickens, like my victims, frightenin' enviroments enlights their position Dispite demolition, I slice their wrists & gouge their eyes with knifes & sticks.. Nöjd GAIA? Siamese Kitten..
I'm Superman! King fucking Kong! I can pick you up and throw you a million miles. I'm number one. Number fucking one. I'm number one. Number fucking one. Number one! Number one! Number one!
Varför skriver så många av er att ni inte orkar skriva 10 rader, isf vänta med att posta tills ni fyller kraven? Egentligen borde alla bidrag som inte är giltiga att raderas från tråden... :S
haha, gaia dom kan inte skriva tio rader.. Thats the way it is :)
Yo upp
I'm Superman! King fucking Kong! I can pick you up and throw you a million miles. I'm number one. Number fucking one. I'm number one. Number fucking one. Number one! Number one! Number one!
Tänkt länge på att göra en ny så här kom den. Avvek lite från att hålla ett rim dock... Jag studsar fram som en redig man och äter pizza som bara överviktiga kan/ Tar mick i höger hand som skakas ibland samtidigt som andra gungar runt en brud i sin famn/ Gör det för mitt land täcker din mage med sand tills det liknar en blå val på en öde strand/ Dricker öl ur spann rycker ut en tand stampar som en galning friktionen skapar brand/ Käkar pastaband för att bli cool som en isrand och blir inneperson i barer på island/ Oj jag försvann tror nog att jag vann för ni banar väg för mig som hundar i hundspann/ Undrar om ondskan smittad av sig från morsan bäst att jag går likt den dånande åskan/ Pjåskar som oscar som loskar på kioskar torskar små norskar som krossas av klossar/ Tror nu att jag hann att vränga lite grann på rimmen som slängs ut en aning i andra hand/ Avslutar med kankan sprutar ut samband och njuter i minuter av rader jag uppfann/ Denna tråden är för skön för att dö.
"Wannabe? Toughguy? Want a piece of me? Here, take both of my legs and walk home peacefully"
Moddarna är hårda över den här tråden. Vi vill ha hit lite folk som LÄSER TOPICEN. Kom igen å kicka lite.
"Wannabe? Toughguy? Want a piece of me? Here, take both of my legs and walk home peacefully"
har ingen aning, antagligen att du hade delat upp den i två. Men det va skumt gjort tycker jag. Men gör en ny den förra va nice. Jag hann se den :) . Däremot så fattar jag inte varför TGs e kvar
Skivsamlare
2006-01-26 17:12
Släpp pennan & pappret, vill inte känna din handsvett, du spetsas av lansen, Sen lämnar du landet, helt ensam i branschen knäcker jag cancer, Sen hämtar jag gaffeln, kommer äta dig mannen, du får känna på bamse, Du nästan försvann sen, du räknas som manlig när du battlar en hamster, Kommer kräkas på Anders, och få ränta på banken för du vägra ta chansen, jävlar så najsigt, när jag sänker en kall bärs, har fräknar i tarmen, är äkta som wildstyle, du lämnas på natten, både nasty å vacker, du penslas som spackel, du räknas som matte och kommer ägas av hubler, blir mad-out av haschet, du är knäsvag för kalle, är skämtsam om ballen Du längtar till pappa, hehe jag garvar... skämtar jag kanske? JAG LÄGGER DET FETT!
http://www.soundcloud.com/adamkross
Hubler, du missade en hel takt... ^^
Skivsamlare
2006-01-26 17:18
Den var ändå mad.. ;D
Hubler Jo men hur ska du flyta den? Till ett 3/4 beat?
Skivsamlare
2006-01-26 17:21
jag skrev den utan beat så jag tänkte inte på det. men det är bara ta första takten från nästa rad.. då blir den iofs lite kortare men ändå. för din skull kan jag skriva om den..
Skivsamlare
2006-01-26 18:22
Släpp pennan & pappret, känner din handsvett, du är sämre än pampers, du spetsas av lansen, Sen lämnar du landet, helt ensam i branschen knäcker jag cancer, på vem som är klantig, Hämtar jag gaffeln, kommer äta dig mannen, känna på bamse, knäar din mamma, Du nästan försvann sen, du räknas som manlig när du battlar en hamster, vägra ta chansen,? Kommer kräkas på Anders, och få ränta på banken, jävlar så najsigt, jag sänker en kall bärs, har fräknar i tarmen, tjänar jag cashen, sen så skänker jag hatten till den som vill ha den är äkta som wildstyle, du lämnas på natten, både nasty å vacker, men du penslas som spackel, du räknas som matte och vill känna på charmen, blir mad-out av haschet, du är knäsvag för kalle, är skämtsam om ballen, Du längtar till pappa, hehe jag garvar... skämtar jag kanske? GAIA läsandes takter , Om du räknade alla, skulle du svära som walla, han älskar ju HUBLER! VARSÅGOD!! :D
Hubler Det var bättre, ;) //Peace
klappa för kungen som rappar för stunden, han knarkar och sparkar på ungar i pungen, packade flummel, en vacklade drummel han kladdar på tjejen som slaggar i rummet, flabbar och skrattar med grejer i munnen, utan att fatta att hjärnceller brunnit lackade sedan och fuckade slummet, packade redan och stack sen muntert, stackaren kastades nedför brunnen, de starkare härskar för battlen e vunnen, med handen drack han den svalkande klunken spottar och svär som en harklande gubbe, slaktar och vaktar på natten som hunden, trackar de backande ner i grunden Vet ej om jag har gjort rätt men det var jävligt kul att skriva! peace
Careface.
Jag kapar din mage, våldtagen slagen, skapad i hagen medlem i laget. Skapad av fadern, rakar den glade, hör vad jag sade, lyd nu min laser. Lagar och fraser, jagad av staten, hackar den late och backar kamrater. Snackar om maten, fuckad av asen, lackar när polisen vill kasta granater. Massa med saker, lastar så flaken, packar min kappsäck och flyr med en bra tjej. Kliar på dasen, erövrar staden, belägrar borås och startar med brasved. Att bygga på basen, där inleds så fasen, som tar mig till toppen och drar botten upp i baren. Sen utklädd till haren, som matar små barn med, godis på påsken och lägger grund för mitt harem. Slutar på dagen, då timman blir slagen, ett slut på mitt liv som vart rena paraden. Vet inte vart ja ska sen, det blir nog bra men, jag flippar på killar som tror att Whoa är examen.
det värker i nacken jag känner attacken ni lipar som iglar å hänger som alster kör svängen som falken med bängen i halsen slårej å tar dina tänder som tandfen du skänker mig saften som vänner i bandet innan vi entrar på festen i raffsett jag väntar mig tacken å skämtar om skatten som kommer tillbaks efterlängtad som vatten jag fäktas med katten om äkta å kasshet på vägen till klubben får ja bära på kassen ja vässar min vasshet och gästar din massäk för hungern finns kvar som täjpade matter nu hämtas kassetten och testas på resten av folket i huset som väntar på kexen ja flexar som bamse och känner mig skamsen för jag orkar inte skriva nå mer från min skalleee :/ yoyo
krypto: Jo du fattar nog principen nu.
Krypto Nej. Läs tråden så kommer du fatta. Peace.
Snebena Det bouncar inte alltid och rimmar inte likadant vokalmässigt 100%, bättre än det mesta i tråden iaf. Bra att du inte bara rimmade utan mening. //Pz
So what do you say to somebody you hate (what) Or anybody tryna bring trouble your way Wanna resolve things in a bloodier way Then just study your tape of NWA. One day I was walkin by Wit a walkman on When I caught a guy givin me an awkward eye (what you lookin' at) And strangled him off in the parkin lot wit his Karl Kani I don't give a fuck if it's dark or not I'm harder than me tryna park a Dodge But I'm drunk as fuck Right next to a humungous truck in a two car garage Hoppin out wit two broken legs tryna walk it off Fuck you too bitch call the cops I'ma kill you and them loud ass muthafuckin barkin dogs And when the cops came through Me and Dre stood next to a burnt down house Wit a can full of gas and a hand full of matches And still were'nt found out (RIGHT HERE) From here on out it's the Chronic 2 Startin today and tomorrows the new And I'm still loco enough To choke you to death wit a Charleston chew <Record scratch> Slim shady hotter then a set of twin babies In a Mercedes Benz wit the windows up And the temp goes up to the mid 80's Callin men ladies Sorry Doc but I been crazy There is no way that you can save me It's ok go with him Hailey droppa gärna en komentar om vad som var bra/dåligt =) skön tråd ;)
vilken platt och hög vägg c(=
jag skiter i takten, biter i pappret, smiter från skatten & filar på skrattet glider i natten, smider på skatter när jag bedriver krafter & jäser malten jag bevisar makten, fiser av er hatten, med en tom lapp, spar bläck & gör mot attacker la denna bara för att se om jag tänker rätt när det gäller bounce.. skulle va kul med konstruktiv kritik om vad som stämmer/ inte stämmer... (helst från nån som kan ) peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
steen17 P60; rätta mig om jag har fel men.. var det där bounce? :S
dirty_flowery Det där var annars Eminems vers ur Forgot about Dre ^^ :)
haha det var som fan ;D haha. snacka om tabbe! för mig asså ;D
Vi uppar texter, tuppar efter sexet, flummar på växter och hungrar efter kexen.. knullar exen, tuggar i oss texmex på förfesten, hugger fläsket och nuddar resten.. Pundar gester, stumma dyslektiker försöker lugna hästen & runkar gäster... munkar & präster, skunkar i nästen, funkar inte i hängslen men döms i fängelsen... berömmer trängseln och glömmer känseln för dom sitter gränsle på gränsen.. till att kallas bögar & tjejer, jag smögar & säger, ni samlas på högar & spränger.. Är det nån bounce idenna?????+
Mortalis, jag upplever det som att du inte kan köra den till ett beat eftersom du har sjukt många stavelser på varje rad. Sen så kör du inte samma rim igenom hela. "Vi uppar texter, tuppar efter sexet, flummar på växter och hungrar efter kexen.." Den går nästan. Har du skrivit utan beat? Prova med "Forgot about Dre"
Vi vänder på steken, fläskar med degen, chillar på fester och kryper ur från din teve Medans du får smaka på benet och du hatar ju felet, där du väntar och får vada i sekel Men att ens starta problemet, och jag saknar min teve, stick iväg för du har skadat min helhet För bitch jag hatar dig cp, så du kan ta dig i skrevet, för du är så äcklig din hatade feting HAHA.. är det ens bounce i denna?
Tackar Pojo!... Ja jag skriver alltid utan beat... allt sitter i skallen... :P
Rullar nerför backen, med kepsen i nacken, hälsar på polarn och samlas vid macken Brädan e fucked men, så har jag alltid haft den, grindar in i ICA och dricker upp saften Spikar dit takten, likt Gaia vid makten, predikar om rika som bidrog till slakten Grisar på farmen, har korven i tarmen, kossan blir hackad med lie kring barmen Sätter på charmen, får mig min Carmen, electra hon spexar och sexar i värmen Med nålen i armen, känner du skammen, med stenen om halsen hoppar du i dammen Ett kasst slut för grabben, deprimerad av svammel, generad och torterad på grund utav tabben Slappar på natten, mysar med katten, fryser men fnyser när polisen tar blatten Staten tar skatten, för att mata debatten, mitt hat fyller hatten min granat dämpar skratten. Tjatte och Fnatte, avslutar vid ratten, bilen får sladd och flyger ut nerför branten :)
ajj då ni kom på mej :D......... tänkte att ni skulle tro ja skrivet det själv xD
vilken platt och hög vägg c(=
bryter mot lagen, ryter i staden och skriker att alla ska prylas idag så, jag byter mitt vapen skyter om saken och knyter en hare runt fyren i havet jag yrar på dagen och flyter så galet att myror på taket får syra i magen jag hyr ut soldater, spyr på kumpaner och flyr på bananer till nyare saker jag styr som en galning, tar fyr utan varning men super som vanligt med sprutan i baken hmm.. inte så bra kanske, men min första :P
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
haha crew är från finland så bara han förstår att: Nu är det klart/ kungen i stan rimmar
har länge drabbats av skrivkrapen, tar upp kampen, titta på pampen/ slappar till honom med vanten, skriker akta kanten, tar fram slanten/ hur mycket kostar tanten, känner stanken, tänker bara fanken/ kom undan med livhanken, drar till rampen, fan minska i ranken/ henne naken aldrig den tanken, softar på marken, hör mitt egna harkel/ hehe min första bounce låt (om jag nu gjort rätt dvs)
har du stukat foten, aha hela jag e fan stukad
Uppar en gammal god cypher, kanske folk är mer benägna att skriva fett i denna än i filmcyphern? //Peace
Ayo jag, Klunkar en platta och snubblar i trappan på klubbarna, packad med pluntan i jackan Bland gubbar som vacklar i klumpiga taktfall så buggar du puckat med ugglan du raggat Rubbad och taggad ser jag subban i klackar sjunga och ramla, gunga till dansband Mumlar och svamlar, sluddrar och stammar, pungar några hundra för att knulla din mamma Gumman är gammal och luktar det samma, vi fumlar och hamnar bland kuddar och nallar I ungarnas vagga, jag pullar och tafsar, tungan i rumpan och munnar som fastnat Hon runkar och smaskar, gurglar och kacklar, hulkar och kraxar, den smutsiga haggan Sluddrar och pladdrar, fullast på flaskan, drunknar i skumpa och slumrar kollapsad Nej nu ska hon snaggas, så skjutvapnet laddas, jag blundar och skrattar och pumpar en salva Hon tuggade fradga och slutade andas, snutar och grannar spurtar till anfall Förbannat..//Pz
Ja just det, förtydling; Inte samma rim 2 ggr och multirim, dvs inte bara slutrim utan två ord eller alternativt ett långt ord som täcker in alla stavelser för de två orden. Jag råkade ta ngt ord 2 ggr och sånt kan ju hända men sträva efter att INTE upprepa rimmen. Låt det f.ö. ta tid om det behövs så att texten inte blir krystad.//Pz