Rannel P17 Nu skriver jag en LITEN bok här, men har inget bättre för mig!! Vill verkligen inte vara sån, men nu ska jag vara det. Vem är du och säga att jag inte tar musik seriöst? haha, du känner inte mig ett dugg, för att kunna säga så. Jag spelar in musik hela tiden, jag är ute och gör spelningar ofta! Får betalt för det jag gör, ÄLSKAR det jag gör. Musik är det enda jag gör(Ah tror du hajjar nu, hehe). Tar man inte musik seriöst för man då kör på en instrumental, istället för proddat beat? Då är dom flesta där ute som släpper mixtapes oseriösa kompis.. Orginallåten är "Gyptian - Hold Yuh"(om du ej visste).. Finns flera remixer på den, och jag har vissa som proddar åt mig. Men just den här låten blev på detta beatet, och ja. Jag diggar det även om det är ganska svagt och dåligt tryck! Och jag vet inte vilka producenter du har kontakt med. Men riktiga producenter säljer inte FETA beats för 100 kronor;) så kom inte o snacka om uppoffringar. För du vet inte ett skit om vad jag gör. Roligare är nästan att du kallar det att göra en uppoffring genom att betala 100 spänn.. Jag skulle mer säga att dom som gör uppoffringar, är tex dom som betalar resan till sina egna spelningar. Även om dom är aslångt bort, bara för att dom ska få ut sitt namn, och att folk ska få se vad dom går för. Hundra spänn? Lägg ner alltså. Fast såg nu att du var p17, då får man väl tyå nån hundring i barnbidrag. TACK för du gillade låten, det värmer. Men kom inte och predika och snacka om uppoffringar, och att jag inte tar saker seriöst. För detta är det enda jag lägger min tid på! Gott nytt år! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.