I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Bruzz - Money Dreams

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-08-01 22:43
Riktigt roligt å höra grabbar, Lite mer commentz?:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2010-08-02 01:39
Bruzz har Diggat alla dina låtar fan ! du lägger det så fett på beatet !
Forsätt du kommer komma långt med rappen !

/ Lidbom

2010-08-02 01:56
Hej!

Det är mig ni ska kontakta angående samarbeten etc. med Bruzz.

Ni når mig enklast på: [email protected] (Ej msn)

Tack.
Samarbeta med Bruzz? kontakta mig här på whoa eller skicka iväg ett mail med all info till [email protected]

2010-08-02 14:17
Yes!

Kanske lite till förtjänar den?:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-08-02 20:22
uppar en sista gång!:)

2010-08-02 21:24
no hard feelings men jag tycker du borde träna för jag tycker inte detta låter bra alls, låter aldeles för krystat för min del.
tycker att du verkar ha alldeles för mycket luft för din potential, visst du har talang men du är inte alls i den klassen än

2010-08-02 23:23
Peramaki tråkigt att du tycker så, MER WHOA?:D

2010-08-03 18:37
Detta e tungt bror, men tycker du har droppat fetare låtar. Men detta va dock inte dåligt =P reffen e MORD btw

Beaten e cool

Peeys out
Pleassure
Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//

2010-08-04 12:34
nej, jag skojjar inte, har min egen åsikt.
ska ja tycka som alla andra när jag tycker det låter dåligt, och likt Lil' Wayne.
"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers

2010-08-04 13:51
Haha men förklara då vad som låter som wayne? vad som gör det dåligt? annars är såna kommentarer helt meningslösa.

2010-08-04 16:23
Riktigt nice kickat bruzz! i like that style! kör lika fett. för du närmar dig något enormt. så sabba inte chansen. peace my man !
Har alltid varit din idol, men du har inte insett de än =) www.myspace.com/G-z-i-m

2010-08-04 16:51
tänkte oxå direkt på lil wayne när jag hörde den här låten. flashigt mainstream beat, gnällig röst, rappar om pengar. nej tyvärr den här va inge bra alls men keep it up

2010-08-05 01:10
bästa jag hört med dig :D
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@

2010-08-05 12:30
Tack grabbar riktigt roligt å höra!

2010-08-05 12:39
tänkte oxå direkt på lil wayne när jag hörde den här låten. flashigt mainstream beat, gnällig röst, rappar om pengar. nej tyvärr den här va inge bra alls men keep it up
"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers

2010-08-05 13:25
MmK Jag har förstått att du diggar detta genom alla kommentarer du lagt, det räcker nu! svara inte på detta inlägg eller något folk får lägga nya kommentarer om låten jag har förstått din åsikt!=)

2010-08-05 13:57
Visst låter det som att du anstränger rösten, som det låter att lil wayne gör, men inte att du låter som lil wayne.. Lil wayne brukar låta dryg, men tycker bruzz låter nice:d