[Audio] Bruzz - Money Dreams
Yes, här är en singel från oss 2 som heter Money Dreams Detta feta beat är proddat av Ekman !Youtube ; FÅR TACKA MAH BOI AJDIIN FÖR HAN LA UPP!Download; http://www.speedyshare.com/files/23564595/Bruzz_-_Money_Dreams_EKMAN_PROD_.mp3 Tycker jag o Ekman tjänar mycket feta kommentarer för det hårda jobb vi gjort med denna låt!/ Bruzz - Young $ Future & EKMAN! (Inlägget ändrat av Perfektion 2010-07-29 16:04:52) (Inlägget låst av Mabande p.g.a. för många uppningar 2010-08-06 19:11:16)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
TUUUUUUUUUUUUUUUUUUNG!!!!Beat: Så fucked jävla fucking runkigt skönt!! Galet bra gjort Ekman!Bruzz: WAAAH!! Det här var fan nog det absolut bästa jag hört med dig mannen, verserna riktigt tunga och reffen ännu tyngre! Hööh du får MVG = 10/10!!! P.S jag tror du runkreccade denna haaha! Du fattar! ;)Två Fingrar / A*
www.youtube.com/ajdiin91
Blytungt! Bland det tyngre jag hört på whoa. Är dock inte så överförtjust i beatet, men rappen gör rätt för beatet. :D Keep da work up!
Tanka hem här.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
jag orkar inte skriva hur grym din röst är, ja orkar inte skriva hur perfekt den passar till detta beatet och till denna stilen, jag orkar inte skriva att beatet är sjukt tungt, jag orkar inte skriva att hooken är fet, jag orkar inte skriva att verserna är bra, jag orkar helt enkelt inte göra annat än lyssna denna på repeat! Den är helt sönder!!!!!! fett! (sluta sitt på msn och spela in min hook nu istället dawg!) haha Big P är out.
Detta är min forumsignatur
Bästa du gjort, pz / din bro kmp
Fetaste jag hört med dig, men du kan nog göra bättre än vad du alltid gjort ;) Släpp mer!! Peace and love <3
Damn , det bästa du gjort! Beatet var fett som fan, och hooken blev awesome! Blev sjukt förvånad, mycket bättre än något du gjort förut! Förtjänar verkligen all uppmärksamhet den kan få!Fortsätt så här bro! / J
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag orkar inte skriva hur grym din röst är, ja orkar inte skriva hur perfekt den passar till detta beatet och till denna stilen, jag orkar inte skriva att beatet är sjukt tungt, jag orkar inte skriva att hooken är fet, jag orkar inte skriva att verserna är bra, jag orkar helt enkelt inte göra annat än lyssna denna på repeat! - P-Lex han sa det!
galet tungt, vet inte vart jag ska börja!
du är galen man!
du kommer bli stor!
du vet exakt vad jag tycker... allt var perry!!!!
fett beat med!
/kiddyuknow
Den va rätt bra mannen.. men du har gjort bättre :D, men fortsätt med vad du gör :D
Shoo i stugan Antääh här, ärliga kommentarer är respektabla www.AnteeMuzic.inc.se
Tungt bror!
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Fan va kul att folk gillar, TACK GRABBAR! Har glömt skrivit att min boi LRS har mixat, så BIG UP till han! B
alltså, shit, detta är inte alls min stil riktigt av låt, men du gör det så sjukt jävla bra! du kommer bli stor, annars är ngt fel! snälla fucka inte upp dina talang genom sprit o droger! BIG UP man!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Låter fett // Micke
Micke From Mother Fuckin Miilk
Refrängen va gaaaalen ! fet låt bror :)YF
Det finns så många rappare, men ingen som mig !
Tack grabbar ! MERMERMER
Kan inte rikitigt hålla med dom andra att detta är det bästa du gjort dock :P Men reffen gillade jag starkt! :) Inte så att låten alls va dålig om man nu fick en sån rekation av min kommentar men ^^ Bra gjort :)!
fet låt alltså ! allting är riktigt bra !!!
www.myspace.com/enjoykarlstad
Fet skit mannen! /Robinholta
Robinholta af Pankbanken!!
Fett roligt att se att folk diggar! MERMERMER WHOA :D
Har hört en låt av dig och det diggade jag, dom bilder man har sett så ser du väldigt ung ut..Hur gammal är du? Låten är tamefan en utav de bästa jag har hört i forumet "vår hiphop" iår!. Du har hittat på det rätta namnet "young future" för du är verkligen en ung talang som är/kan vara en ung framtid! Fortsätt så kommer du att gå långt! peace
Helt sjukt bra! det vet du att jag tycker bro /Tamminen.
I SPEAK MUSIC
alltså, shit, detta är inte alls min stil riktigt av låt, men du gör det så sjukt jävla bra! du kommer bli stor, annars är ngt fel! snälla fucka inte upp dina talang genom sprit o droger! BIG UP man! WORD!
Riktigt bra gjort bror :)
YF REPRESENT!
Sjukt jävla bra, bättre och bättre för varje låt mannen. haha. Hooken är sjukt fet. Du passar grymt till detta beat. Och beatet är också sjukt grymt! 10/10!
Facit crew!
CashMoney / Youngfuture! whaat ^^ Helt SÖNDER Bruzz! keep it up!
kör b-town style!
Helt jävla övergalen låt, diggar din röst, man fårtsätt såhär, peace ;) / Dahl
Dahl, bah gör mitt bästa.
Överskattade kommentarer imo. du är grym för att vara ung men så jävla bra va inte låten. inget jag kommer lyssna på igen dock.. peace out homeboy do ur thing
Allt är sant på internet.
Inte hört det du lagt mixat än mannen, men hör av mig när jag gjort :) verkar vara omtyckt iaf :)
@ekman: bra jobbat med beatet! Ung Framtid!
Detta är min forumsignatur
Riktigt roligt att komma hem halvdöd och se alla dessa kommentarer! MERMERMER
Thank you p-lex, vänta du bara kommer mer från oss;) ;o haha
Instämmer, riktigt fett beat utav dig ekman, lät mysko i mina lurar först men slutet blev underbart! Hoppas jag får mixa mer från er 2, jävligt bekvämt att mixa i! Fred!
|Lev för att äta|
RIKTIGT TUNG SKIT! fan va bra!!1!!1! keep it up booy :) /M
Tung röst som fan! Jag diggar den. Keep it up! / J.L
You don't know what you got, until you lose it.
Riktigt roligt å höra grabbar!:)
Testar uppa en gång!:)
riktig jävla fet låt! Big up boi!
My boy Bruzz! Det här var som en jävla atombomb, plaow så tung du är. Big up på denna, one love
http://www.youtube.com/user/jungsubprod http://www.twitter.com/jungsubmusic
Riktigt kul att höra, hoppas på att vakna upp imrn o se massa kommentarer whoa! GODNATT
App for some money dreams!
Dame detta var nåt man inte hört innan!:) asfett beat också. Diggar era röster! de jag som jag inte gillar lika mycket var mixen med vafan, helt klart en grym låt annars!:) //Alex Soul
http://alexsoul.com
Äntligen någon som säger ngt om mixen :D Vad var det som var dåligt? :) Utveckla gärna! :D
|Lev för att äta|
Tack alex! Langa whoa-mail eller nåt till mig näru släppt mixtapet bro!
I really like this!!! :D
vafan är detta ? jävla Lil' Wayne wannabe.
"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers
Lil wayne wannabe? du borde nog lyssna på wayne några gånger till, sen bruzz några gånger till.
I SPEAK MUSIC
vafan är detta ? jävla Lil' Wayne wannabe. Det tog ett tag innan jag slutade skratta och kunde ta mig fram till tangentbordet o skriva en kommentar... haha, jag hoppas verkligen att du var oseriös!
I love your voice man! Gåshud! =) Bästa låten med dig!
dä ä näääjs brur!