Detta är min forumsignatur
ye, robie.. varför låter du så grymt arg puma är en rödluva och du är en stygg varg att låta arg, var e finessen och briljansen du och dina polare hör hemma på skansen bäst i branschen, javisst ja tar chansen att tacka Gud för att robie överlevde cancern du spyr på min tro, tro vad du vill men ja tror att ja spyr när ja ser dej på bild ...gjorde en disslåt och du blev helt vild å du va inte hemma kvällen då ditt barn blev till ja tar tillbaks de ja sa om att jag legat med din brud ja fick ju gåshud när ja fick se hur hon såg ut de fanns gott om bilder på din lilla tattarblogg är de inte lite gay med en blogg? papparob! du borde skaffa jobb, läste att du va pank köpte inget när din tjej fyllde år, e de sant? kom igen, tyck inte synd om dig själv ring om du vill dö så ja kan åka dit för medhjälp ja skrattar när du kikar i din busstidtabell när ja glider runt i min civic type-r tar de lugnt, 19 tum, det är min vardag -ganska långt bort för dej, men det är en barnsak en annan sak, vi är många här som undrar varför din tjej är hål 19 på en golfrunda varför blunda? du vet ja e som hundar pissar mitt revir på Robies skit för dom som undrar backa undan, har jag överlevt ett missfall? är du full på öl? (FATTIG!!) ja dricker cristal!! skiter i, om folk inte gillar vad ja gör skiter i, ja rappar i alla fall så dom hör du bara mumlar,-ska de va konkurrensen? men lyssna på min låt och berätta ärligt vem som vann sen
inte för att vara den som e den som heter glenn men Fan va du dödar!
Moderator
2010-06-29 22:10
hahahaha jag tar ingen sida i den här "beefen" men jag skrattade endel åt detta måste jag verkligen erkänna!de fanns gott om bilder på din lilla tattarblogg är de inte lite gay med en blogg? papparob!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
mkt bättre textmässigt än förra dissen du släppte emot han:D, jävligt roliga och fyndiga rader enligt mig, man skrattade faktiskt till då och då:D Sen har du såå skön laidback stil:D som jag sa på msn nyss, inte många som kör laidback i dissar men du gör det och du gör det jävligt bra! robie, gör dig själv en tjänst svara inte för man hör inget ändå pga ditt jävla mummel! puss petter!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nu åker du in för mord ist för medhjälp bara
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HAHAHA jag fattar grejen med att du lagt upp texten 2 rader i taget.. för det är så Robie spelar in sin "musik" ! Låten är helt sönder, du mördar honom med dina rader. Robie, stäng din käft nu, det är över. P-Lex vann. Cashflow: FUCK YOU!!!!
kör b-town style!
Producent
2010-06-29 22:46
haha, det här var grejer det. precis så här ska en diss vara. retlig som fan.. haha. gillade texten i denna bra mycket mer än din förra diss, samt robies diss. så då var denna beef avklarad :)
fan petter du hade rätt, om en säger att dom älskar låten så gör alla det, typiskt whoa;)
haha simon, jag har ofta rätt :) men i detta fallet så handlar de nog mer om att jag faktiskt fick till en fyndig låt här :D tack alla som lyssnat och gillat skiten, kärlek till er!!!
hehe denna gillades faktiskt, tycker att deliveryt kanske sackar på några ställen men riktigt skön låt överlag! gillar din style!" /Gudde
haha tungt mannen, tyckte du tog honom peace out!
Moderator
2010-06-29 23:55
Denna var mycket bättre än din första. Flowet kändes mycket säkrare och var skönare att lyssna på, och jag gillar den retsamma stilen. Däremot är Robie en jävel med sitt delivery och attityd. Lite småkul beef, har väl inget mer att säga.
time isn't wasted when you're getting wasted .
haha fyfan vad fet låt! riiktigt tungt delivery och fet text! rolig o bättre skriven! big up! denna tar du enligt mig! får se vad papparob svarar denna gången då!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Diggade texten som FAN! men gillar inte din röst :/ pz!
JMH-sound.se check it out!
Nej, tyvärr. Brukar digga dig, men här ser jag ingenting positivt alls. Förutom mixen, den var tung. Men ärligt, beatvalet? Hur tråkigt som helst. Sen ditt flow, wtf? Hur simpelt som helst, ba prata i takt och dra ut så dina halv-flerstavliga rim rimmar. Nej, fiiifasiken. Och attityden? Visst, beatet passar inte med attityd. Men vem fan gör en låt sittandes bakåtlutad samtidigt som man sover? Seriöst, upp med rösten för fan.
å du va inte hemma kvällen då ditt barn blev till ja tar tillbaks de ja sa om att jag legat med din brud ja fick ju gåshud när ja fick se hur hon såg ut Är det inte så att du säger emot dig själv där?
backa undan, har jag överlevt ett missfall? är du full på öl? (FATTIG!!) ja dricker cristal!! Säger du inte emot dig själv där? Jag trodde att kristna var strängt förbjudna för att dricka. Men jag kan ha helt fel, visst.
Wurrup?
Underhållning Som P-Lex sa i förra tråden, bibeln är ingen lagbok. Det finns riktlinjer hur du ska leva om du vill leva bra. Retsam attityd, riktigt tungt beat, finare lyrik & det låter mer genomarbetat nu. Vi får se vad Robie svarar med. /freddah
Enter: hur får du det till att han säger emot sig själv i raderna om bruden och det?? Han säger ju inte direkt att det e han som knullat på henne utan bara att robie inte var där:P eller har jag missuppfattat nåt?
Det är absolut inte gay att ha en blogg, är det inte då minst lika gay att sitta och spela in töntiga videobloggar där du säger du e down fo' sho, b-town represent jaow, gangstah som fan, balabla... Men måste säga att denna var mycket bättre än din förra diss, men som vissa nämnt så är ditt flow inte speciellt bra, utan väldigt simpelt och långtråkigt. Men träna på att få till ett mera avancerat flow så kanske du kan göra mig glad :)
http://www.youtube.com/user/LuffarNMusik?feature=watch
Underhållning: Nu är det så att jag själv är nykterist och kristen, men en kristen människa måste inte vara nykterist - Jesus drack vin t.ex. Nu hoppas jag att du inser hur dumt ditt inlägg var och ber om ursäkt.
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
Du tog detta btw 1-0 till dig p-lex
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
En riktigt dum grej med denna låt är att ni namedroppar cashflow i slutet. Då får han ju vad han vill.. Och jag syftar inte på en mysig hemmakväll med Robie.
Haha, ärligt varför namedroppar du mig för? "fuck alla som är down med robin" hahaha. shit, du skämmer ut dig på riktigt alltså. Så du är troende och svär också? jag menar .. "fuck" är väl en svärdom? pajas.
Bättre än förra, men flowet ditt är rätt tråkigt tyvärr. Aja får se om robie svarar eller inte
Jag håller med Cashflow på punkten om att "Fuck" är en svordom - Men ingen är perfekt, det står det till och med i bibeln. Med andra ord så kommer du alltid kunna hitta en "Synd" hos Lex - Syndandet ligger i våran mänskliga natur och det är en sak som ingen kan undvika helt. Vad jag vill få sagt är: Shut the fuck up och ta det hela med ett leende cashie lille! Nog tjatat om det nu aight? Nu håller vi oss till att kritisera låten istället. På tal om låten så tycker jag personligen att du tar hem denna (nämnde detta i ett inlägg innan) Men jag tycker dock att ditt delivery låter aningen krystat - bara aningen. Ditt flow är tight som en stringtrosa på en elefant (don't ask) och texten är rätt bra, inte det bästa jag läst från dig men helt okej. Vi får se till att hooka en låt tillsammans snart.
"å du va inte hemma kvällen då ditt barn blev till" Hahahahaha fy fan så jävla bra ^^ Tummen upp för dig!
hahaha nollettfemsju: bästa kommentaren! big up! tack alla som gillar låten, kul att man kan bidra med lite glädjespridande på whoa emellanåt också! Cashflow: haha ja säger ju innan mina "fuck yous" att vi ska göra det som 2pacs hit em up... du har väl förmodligen inte hört den och inser inte ironin av det jag gör. Vi skrek fuck cashflow för att vi tyckte det va roligt, då du kaxade dig ganska duktigt i förra tråden, och försöker hitta fel pga att jag är kristen. Som jag brukar säga, ta inte saker så seriöst, livet blir tråkigare då. kram? Underhållning: simon fattade grejen... Raden syftar inte på att jag gjorde henne med barn, raden syftar på att nån annan är pappa till hans unge, förklarar ju raden nedanför att det inte är jag =) Markulin: haha min broder in Christ! skrattade enormt när jag läste din sista kommentar :D hahaha klockrent! kärlek man! kör bara kör!
Producent
2010-06-30 11:57
cashflow tråd efter tråd dyker du upp och påstår att folk skämmer ut sig. det måste kännas oerhört upphetsande för dig att värma upp fingrarna och kalla folk pinsamma på internet. Men vad är egentligen det pinsamma? det är bara du som sagt det, och då enbart för att han säger "fuck cashflow". Jag skulle nämligen vilja säga att det är lite tvärtom ;) och jag har nog många med mig på den punkten. cya baby<333<33;PpppP
Vart ska man börja? Ska va ärlig, har aldrig gillat robie faktiskt, tycker det vart en tönt efter han ljög om cancern tyvärr.. Din första låt, hade räckt till att ta honom, hans svar var riktigt dåligt , och denna är helt jävla mord.. sorry Robie, du är gone! Keep It Up P-Lex BRO!:) B
Så nu kanske enter kan vara tyst för du missuppfattade raden mannen:D
fett Lex! du döda han haha du har skönaste flowet och texten va både rolig och härlig att lyssna på, det är så diss ska läggas enligt mig och inte så överseriöst som han den där ''robie'' gör. Bless
www.myspace.com/andreeymusic
Krossa! B-town!^^
kör b-town style!
Tungt som fan bra beat val & skön attityd och fina rader :) !
Allerhed-$tudio$ Rappen har tagit över mitt liv... http://myspace.com/gata-i-blodet
haha vars är hiphopen på väg, vilka jävla töntar AHAHAHA! träna på flowet och kom tillbaka då du ha något att komma tillbaka med? robie mördar dig rakt av töntjävel!
ait
du undrar vart hiphopen är på väg när du säger att Robie tar detta? Tror du missuppfattat hiphop från början.
Fredde_11: hahahahahahahahaha... vilken låt har du lyssnat på?
kör b-town style!
+ "du spyr på min tro, tro vad du vill / men ja tror att ja spyr när ja ser dej på bild"- Ditt flow är oinspirerat, stakigt och du tvingar dina rader att passa in exakt efter trumslagen. Det får dig att låta oerfaren, fyrkantig och ointressant.
www.soundcloud.com/whateverist www.paradigmskifte.se
idiotförklarad::: Ditt flow är oinspirerat, stakigt och du tvingar dina rader att passa in exakt efter trumslagen. Det får dig att låta oerfaren, fyrkantig och ointressant. Ditt namn säger mkt, men d sa inte att du inte kan nått om bra hiphop! sluta slicka robie röv och vakna!
kör b-town style!
Producent
2010-06-30 22:51
är här någon som varit med i gemet tillräckligt för att haja sånt så är det ju idiotförklarad :P to be honest.
konstig: ja d e kanske möjligt, MEN d han skrev stämmer inte enligt mej o många andra! visst kanske han han har varit med i "gemet" länge, men vad spelar d för roll när han har FEL? pz
kör b-town style!
Fel eller Rätt, man får tycka vad man vill! Jag tycker Lex äger sönder Robie och det säger jag inte bara för att ja o Lex e down, det är fakta! Alla får tycka vad dom vill, Fritt land.... Kör bara Kör d e så vi gör!
kör b-town style!
haha, så jävla klockren. älskar raden om att han inte var hemma när ungskrället blev till. lite i valet och kvalet angående vad jag ska tycka om beatvalet och attityden, men jag är ju ett fan av den ironiska attityden och jag ser denna låt som en sån- härligt härligt! inte så jätteavancerad text, men du är så klockren så man vill gråta ändå- till skillnad från robie som bara skrek sig igenom svaret och inte ens klarade det utan femhundra tagningar... cashflow kan dö sen undrar jag hur efter vissa på whoa är när de tror att kristna by default inte får svära eller dricka alkohol..
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
N-jack: word!
kör b-town style!
det här tog du han på /R
Robinholta af Pankbanken!!
du spyr på min tro, tro vad du vill men ja tror att ja spyr när ja ser dej på bild ...gjorde en disslåt och du blev helt vild å du va inte hemma kvällen då ditt barn blev till ja tar tillbaks de ja sa om att jag legat med din brud ja fick ju gåshud när ja fick se hur hon såg ut Haha kl är 00:25 o jag har hittat dagens :D keep it up :D pyzZ
jag kallar musiken kärlek, du då?
skrev ett inlägg i robies diss-tråd precis angående attityden i en disslåt.. tyckte det var bra sagt av mig så jag citerar mig själv och droppar det här också: =)
jag förstår inte att attityden är avgörande i ett sånt här fall? jag menar, det ska väl vara "äkta" ? jag tvivlar starkt på att Robie var så förbannad på riktigt när han spelade in den så han inte kunde tygla sin ilska från att sippra ut? Eller står man med pumpande adrenalin och tänker: "nu ska jag mörda honom" när man är i mickbåset? Själv är jag på gott humör när jag spelar in en disslåt, man ler lite nöjt för sig själv när man kommer på en fyndig rad, spelar in versen och tänker: "haha de här blev fett, hopas folk tycker det va roligt sagt av mig".. asså förstår ni min poäng? do it lättsamt liksom. -----
hundsim: haha du e skön man, kul att du gillar. jag gillar dej. cashflow kan dö!
fredde_11 : denna "töntjäveln" kommer inte spela in nån diss mot dej, så försök inte reta upp mig, det går inte. puss (tack för din kommentar, osmidig dock, men ändå)
ni andra som gillar och hittar roliga rader i texten.. tack, superkul att höra att folk e down 4 life!
de jag menar är att robie ha attityd , och inte spelar pajas som den här snubben som tror han är tungast i världen ,som dricker cristal ist för bärs och glider runt med sin honda med 19" de är bara patetiskt de är inte usa! jag säger bara vad jag tycker, jag spottar på din musik!
ait
hahaha då ska jag få tillägga återigen att jag gör en hel del med ironi, men jag har faktiskt en flaska cristal hemma (mest för att det är så "hiphop" att ha det haha) och jag har rätt fräscha 19tums fälgar på min type-r, faktiskt. så spotta på, men inte på bilen, den e nypolerad =) puss