[Audio] André Salomon & Slobe - Dag För Dag!!
aaaigh! ny låt från mig och ma mään André Lyssna, njut, kommentera och lev väl babyhttp://www.speedyshare.com/files/23152933/Andr_Salomon_Slobe_-_Dag_F_r_Dag.mp3 Vers 1: André Salomon Vers 2: Slobe Reff: André Solomon Men de visste ni väl redan huh? (Inlägget låst på grund av för mycket uppningar och självprops av egna användare, av ramuz 2010-07-22 17:53:38)
Yours truly, Slobe
Bror, Andrés reff är riktigt jävla tung! RIKTIGT FET! Din vers är fet med som vanligt, allt var bra från dig bror! BIG UP!:)Slobe , Tyckte om Andrés bättre, men du kan din grej o tycker det låter z0ft ändå man, bara fortsätt nöta man!:)B
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Reff x2 Man får ta dag för dag och bara se vad som händer Man vet aldrig vad som väntar en nästa dag Man får va sitt jag och ta dag för dag Jag skriver rad för rad å fyller blad efter blad André Salomon: Ey låt mig softa nu, för jag pallar inte stressa eller fucka ur Jag har haft ganska tur, jag har en vacker brud Och jag har kvar gamla polare sen barnsben Har sagt tjo & fuck you och tagit avsked Två stycken drog iväg den tredje ligger i sin gravsten Man var bra skev ett tag, och det var as stelt Men fattade snabbt att livet är ingen barnlek Vissa saker dem blev aldrig av Vissa snubbar dem sket sig totalt Andra dem svek och sen levde normalt Saknar vissa tider men jag har det fett bra idag så Ska inte klaga vissa dagar har varit underbara Nu med min brud så finns det inget slut på sagan Tar dag för dag och försöker då att dra ut på vardan Så att dagen blir så lång som möjligt så ja får njuta av den Reff x2 Man får ta dag för dag och bara se vad som händer Man vet aldrig vad som väntar en nästa dag Man får va sitt jag och ta dag för dag Jag skriver rad för rad å fyller blad efter blad André Salomon: Minns när vi satt och hällde i oss bärs men Mycket har hänt sen back in the days När vi softa på skolgården, och då lärde man sig Att aldrig lita på fittor och vara nära sig själv Slobe: Det var ett tag sen nu, jag lärde mig att rappa på beats Men sitter fasst i samma skit när andra glider förbi Men ey fuck it, jag lever för dan Och jag är nog den bästa rapparen som gått i denna stad Och vill du nåt så säg det rakt av och skippa kallprat För när jag steppar in får du bakslag pratkvarn Men ärligt talat jag tar dig tillbaks Till en tid då jag var mindre liten å svag Kan inte gå en dag, utan att tänka på skiten Jag orkar inge mer vill ge upp på den biten Men jag antar att jag växte upp lite för snabbt Men jag lärde mig att ventilera med hjälp av min rapp Så tack, men inte alltid att jag spottar glada toner Händer oftast att jag fastnar djupt ner i deprissioner Men ni kan tro mig, jag klarar mig bra Och när du hör detta baby är det dags att vända blad så vad
Underbar vers utav André Tycker att Slobe ska hålla sig till engelska, men fett på denna vers med! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vers 1: tung som fan andre hög klass på detta :) Reff: är något sjukt speciellt inte ofta man hör så grymma refrenger :D Vers 2: slobe, även denna vers är sjukt tung Riktigt bra jobbat!
Sköna rader av AndreSalomon med en sjukt tung reff!
Tack som fan allihopa :) Droppa mer kommentarer ! peace :)
Överfett A: du e tung man S: aldrig hört dig på svenska, men detta va tungt peeys out
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
Refrengen var fet, samma Andrés vers. Slobe är grym på svenska!
Detta är GOOOD shit och de vet du gubben :D
Micke From Mother Fuckin Miilk
Good shit! Det här gillar jag. Helt klart godkänd låt.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
niiice refff andré!! och båda la de tungt :D
tack boys :) kärlek & fred
Nu drar jag på P&L och när jag kommer hem på söndag vill jag att tråden ska vara fullmatad med kommentarer! Annars blir både jag och slobe lite ledsna i ögat. Så sov inte på denna whoa! Fortsätt kommentera. peace
har dissat den här sidan i ett par månader nu då jag tycker att allt som legat uppe fått en att tänka på hut sjukt låg standarden är.. men nu kommer ja in och ser att my man har släppt en ny och checkade den första snubben, har aldrig hört han, men jävligt överraskad på ett positivt sätt.. reffen är utan tvekan den skönaste jag hört på whoa på senaste halvåret. versen var de inte heller nå fel på, du har talang! slobe, du kan din grej bro.. du lägger det tungt här, dock är du dubbelt så tung på engelska så enligt mig är det din grej! beatet var skönt det med.. det här är inget folk ska blunda på för då missar dom något! keep it up!
sorry för dubbel men slobe, hojta på min lur.. sitter inte vid datan så ofta nu längre, så kan vi hooka upp nån helg och kicka lite och pimpla bärs! :)
Tack som fan peramaki, kul att du tog dig tid att skriva :)
tack för kommentarerna alla, kom nyss hem från peace and love, därför jag inte varit inne tidigare, men upp på denna fan :P
Yours truly, Slobe
Tycker den var riktigt skön. Reffen ägde :)
Evangeliet
herr salomon! aldrig hört dig förut vad ja kan minnas men lät riktigt bra det här :D och slobe du lägger det fett som vanligt :D
det lät jävligt bra ^^ keep it up :)
tack som fan bwoois :) mer?
Gubbar!!!! Ojj ojj :) det säger väll allt? Klockrent. Fortsätt på samma spår!
Fet den här! Slobe lägger det tight som vanligt. Gillade Salomon's vers också! Gillade inte riktigt flowet i reffen men det är ju bara jag! Big up!
tack grabbar, keep it swinging
Yours truly, Slobe