Serum haha, jaha. Jag trodde att du på riktigt fortfarande var sur för våra gamla tjaffs från 2003 eller va det var. Nu när jag hajar var det ju rätt kul skrivet! Fridens liljor! Messias. Din mamma!
Är det verkligen en slump att Subdominant rimmar på uppnosig fjant och rullstolschimpans?
är det en slump att numessiah rimmar på kuk i bajjan?
Är det en slump att Serum rimmar på Helt dum?
Är det en slump att limp rimmar på fitta?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hur går det för er alla? Deadline rätt snart och det saknas mer än hälften av bidragen. Hets! Hets!
Det går sådär. Jag och Sircuz hoppas kunna undvika WO. Nu messias slås i tusen bitar.. kuk i fittan!
Moderator
2010-05-16 18:14
Ja, håller tummarna för att vi slipper WO även denna rond!
time isn't wasted when you're getting wasted .
Jag försöker så gott jag kan i värsta fall så kan både mitt och subdominants bidrag lämmnasin omixade ...
www.myspace.com/thesircuz
Så jävla ont om tid kan ni väl ändå inte haft det? Tar väl inte många timmar att spela in 20 bars liksom.
Bidrag inskickat, nu går jag och tar livet av mig...fyfan
http://www.myspace.com/metra186 http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA
limp: det är heller ingen slump att serum rimmar på hittar din flickväns g-punkt
Så jävla ont om tid kan ni väl ändå inte haft det? haha nej inte alls har sovit 8 timmar på 3 dygn finns saker jag prioriterar framför den här tävlingen... Men skickade precis in bidragen så nu ska jag gå och decka vaknar nog i tid till dommarbesluten =)
Moderator
2010-05-16 21:54
Härligt att du fick iväg bidragen, har inne dom iallafall :) Nu väntar vi bara på två till!
hoppas alla kan komma in me sina bidrag!
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Ska bli kul o höra vad entertainment har för clownskämt o komma med =)
Kan väl erkänna att jag blev lite stressad för en timme sen när jag insåg att datorn jag brukar mixa med är nyformaterad och inte har varken ljudkortsdrivrutiner, program eller plugins installerade. Men det löste sig bra, tror jag. Subban behöver en ny msn-status: Uppäten. ;)
ramuz du slänger upp bidragen efter tolvslaget va? Blir intressant iaf.
Moderator
2010-05-16 22:52
Slänger upp allt när jag fått upp det på speedy eller nått :)
Inga w.o's denna runda heller ? :)
Moderator
2010-05-17 00:01
Finally! Hoppas på feta grejjer! :)
|Lev för att äta|
Moderator
2010-05-17 00:03
Många som har extremt låga acapellor. Skulle alla deltagare kunna posta sina texter i den här tråden eller slänga över i ett PM till mig, tack!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Sluta snacka lyrik när du har simpla dissar det är precis som dina rader - det rimmar illa typ islandsflyg och tidsmaskin mannen jag freestylar bättre än din skrivna skit Du ville samarbeta men jag tyckte du va skitkass för att inte såra dig så skyllde jag på skrivkramp En rövslickare med tungan i min ändtarm skriver mina rader i sitt msn-namn Det är klart du jobbar med Sircuz: Du är pajas Du är pausunderhållningen i eran liveakt Du tog ditt namn från en ton i en skala Ironiskt, för tar du dig ton så blir du skalad indianstyle, har din skalp i bältet, krigslystnad i anden och stridsyxan i handen Bitch, är du Sub är jag Heroin Hur är du dominant när jag knullar ditt liv? Jag är kung du blir knäckt med din dagisrap Subban vill stjäla min krona kalla han Magica jag är Darkwing Duck... alldeles för våldsam så kicka något fyndigt när din skalle blivit stompad Min text.
Fan var ju ute i sista sek, skäms fan
Den som e den Sircuz (Det här med roliga och tunga avslut är UNDERBART, dock så imponerade fan entertainment!)Villy Subdominant (Jävligt svårt som jag visste, men de raderna när du gör narr av hans tidigare får mig att tokgarva (bra)!) Dessa tror jag vinner :) Hoppas ni bryr er jättemkt och sådär ville mest dela min åsikt. Föresten, alla tracks var faktiskt jävligt tunga! PZ
|Lev för att äta|
Hahaha. Lite synd om alla andra som ställt upp, finalen har just varit.
Hahaha. Lite synd om alla andra som ställt upp, finalen har just varit. HAHAHAHAHHAHAHA,
|Lev för att äta|
svårare denna gången.. efter en lyssning känner jag att denna gången är NuMessiah och Villy bäst.. men får nog ta en lyssning till sen! den som e den.. gött mannen, bra gjort.. en sak bara.. jag är inte skåning.. är från småland =) lycka till!
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Villy - Metra Lite mer kreativa rader, lite cleanare överlag. Den som e den - Ålltzen Intressantare och hårdare helt enkelt. Entertainment - Sircuz Mjae, Enter kan rappa helt okej men det är alldeles för många fillers och meningslösa "punchlines". Sircuz körde över honom ganska lätt i denna.NuMessiah - Subdominant Utan tvekan den bästa matchen i tävlingen. Båda krossade varandra i princip, oerhört bra texter och rapp. Måste dock säga att Messiah ändå plockar hem det tack vare deliveryn som tillsammans med ett par personliga rader blir pricken över i:t. Väldigt väldigt jämnt dock. Tummen upp.
fucking backstabber, å jag blev ristad med kniv/ ett hål i ryggen , men de sitter så långt ner att de skiter jag i/ å snubben klippte skallen för att han såg ut som lorentz/ men nu med det korta håret ser han mer ut som boxerrobert/ Påhittighet i raderna, e du med kompis/ kroppsform som siffran 1, man kan säga du e enformig/ mer mobbning, visst ,du är smal å benig/ min mening du är motbjudande som auktionering/ Villy e så konstig, att nån käft måste/ tala om att han är underligg som våldtäktsoffer/ Grabben har bullemi, han äter å hostar sen/ fingrarna i halsen, enda chansen att du spottar fett/ smal jävla kropp med lite hår på toppen/ jag menar, grabben ser ut som en toaborste/ villy breakade förut, gjorde headspin på dansen/ HA! han har en kal fläck på skallen/ För personligt kanske mannen ber om ursäkt det var dumt/ men du ser ut som en tibetansk munk/ Kickar de oldschool, fitta det är slutlekt/ metra hackar in sina texter i en runsten/ skrev texten ikväll, det får låta som en bortförklaring/ men med tanke på din kropp, så har du ingen kostförvaring/ Dagens besvikelse levererat!
Villy, går du härifrån med huvudet högt, hugger jag av det... ;)
Känns lite B när Ålltzen ändrar uttalet på ainacs namn..Bara för att få det att rimma. För du ska förstå dude, AJNAKK.. Inte eynääk;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
okey, hade ingen aning.. men då vet jag.. =)
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Känns lite B när Ålltzen ändrar uttalet på ainacs namn..Bara för att få det att rimma. För du ska förstå dude, AJNAKK.. Inte eynääk;) Du är fan sämre än Trofast.
B
jag har aldrig hört trofast men jag kanske är sämre än honom, det vet jag inte haha... å ainac.. jag är ledsen om jag uttalat ditt namn fel. punkt : )
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Moderator
2010-05-17 00:58
Haha Olzen, antar att han menar raden som NuMessiah avslutar med. Annars tycker jag det var rätt feta ronder, NuMessiah och Subban var riktigt sick måste jag hålla med om också.
Haha nae var inte riktat till dig Olzen, du förvånade mig faktist, trodde den som e den skulle vinna ganska enkelt över dig, No offence. men det var jämnt som faaan.
B
Måste ju säga att jag hadde riktigt roligt när jag gjorde min hemläxa på enter kika in hans myspace o whoa press så förstår ni haha =)Du vill inte möta sörcuz för han kommer krossa dig förnedra dig för allting som du gjort Entertainment Joakim bor i en lägenhet med sin pappa utan nån mamma för drog och vägra betala underhåll Ser ut som guldlock i en 17 årigs kropp en pojkvasker som sovit under ett brunslock och druckit bongvatten Efter sin första hit kritvit är ditt andranamn Civilstånd Upptagen Free majkman blekansikte ser ut som du krälat runt i kloakerna bott i underjordiska tunnlar och härstammar från dracula dom beskriver att dom rappar med stor kåthet Kolla deras myspace/Entermajk Men ingen utav oss i battlen vill höra om du tycker att hans ass är tight för jag vill inte höra historien om hur du entrade majk När han lämmna din sida och tvingade dig att släppa hans hand Japp han penetrerar du blir påsatt ni rappar om kvinoförnedring och mobbing för du kan relatera till båda han Söker på välhängda pojkar trycker enter hittar sig själv där välhängda pojkar som trycker enter fetmarkerad text på rappare jag aldrig nånsin hört (Är som doktor död) Aha är du också bög
elajt.. jaha.. haha okey, sorry man.. ; )
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Nu ska vi se, sircuz våldtog enter subban mot messias kan gå hursomhelst, spelar fan ingen roll vem som vinner för båda var sjukt bra. den som e den mot ålltzen och villy mot metra måste jag lyssna igenom mer för att kunna uttala mig om
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Fan att inga asiater är med "Hans intressen är kampsporter, handvolter med svärd i handen att sätta upp fällor runt brandposter, äta katter och räkna matte"
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
"Magica/Darkwing Duck" fett
heja Ålltzen
http://www.myspace.com/akinonline
lyssnat på alla en gång nu, måste säga att Numessiah,sircuz och såklart Subdominant imponerar mest. riktigt feta! kommer nog med bättre kritik imon! sovdags nu! //Dizzy
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Min vote:Den som e den - Ålzen Entertainment - Sircuz Messiah - Subban Villy - Metra
Riktigt Brutala <3
Villy, blev fan lite besviken på dig.. Hade väntat på något sjukt. Känns lite som om du gav Metra ronden?
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker.
Olzen > den som e denSircuz > EntertainmentNM > Subdominant Villy < Metra Messiah mot Sub var jävligt svår. Pikku-raden var kul och fett-raden var kul. Messiah har som vanligt magiska vokalrim. krigslystnad i anden och stridsyxan i handen. 'nuff said. BTW: ja Villy. det finns fett i mjölk. Messiah sa det förra ronden. Kan vi släppa det nu? Och att kalla folk för boxer-robert är inte bara P.O utan också typ lika tråkigt som att faktiskt se ut som honom. Du e ju så mycket bättre än Metra - vad håller du på med? Blir överkörd av en våldtäktsrad. Thats what. Det enda jag faktiskt gillade var "Din lyrik har faktiskt blivit fet// Men attityd och flow är inget man kan skriva ner" mina fem cent.
Den som e den - Ålzen Entertainment - Sircuz Messiah - SubbanVilly - Metra
It ain't about how hard you hit, It's about how hard you can get hit and keep moving forward!