I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] P-Lex drar en vers och säger några väl valda ord om folk i kameran

Vår Hiphop - Audio & Video

Rappare

2010-04-25 17:54
Fogel_jonis ,

"Du kör kristen rap som är skit" ?

Om du tycker det, så håll det för dig själv.
och vadå? är man skämmig för att man går i kyrkan?
är man skämmig för att man vågar ta tag i sitt liv som inte andra gör?
Jag är kristen. många är kristna..ska du dra alla över en kant?
Låt förfan p-lex vara ifred. gillar du inte det han gör, så gör du inte det
men sitt förfan inte hemma helt kallsvettig och dra dig lite på familjejuvelerna
för att lägga än massa jävla hat på en snubbe som gör magisk musik.
du beter dig som ett småbarn för helvete , "fogel jonis" vem fan är det på tal om det också.

när jag ändå är här och velar, så kan jag lika gärna kommentera också.
Lex, jag gillar det du gör. så sluta inte med det. du har ett fint flow. :)

Peace out! -/ FriZone , Stay tuned with god ;) bless you
dä ä näääjs brur!

2010-04-25 17:58
så många fula ord det kom ut från en sån söt kristen som -friZone-
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2010-04-25 18:42
sthlmcity : haha, blev bara lite arg. :)
dä ä näääjs brur!

2010-04-25 18:57
Diggar din uppriktighet osv är också kristen men tar de nog inte på lika stort allvar som du så beundrar det !

Rappen behövs finslipas annars diggar ja !

Peace // N.M.E
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !

2010-04-25 20:01
Hehe ok, sluttjaffsat. fogel_jonis är bara mitt whoa alias, rappar under namnet Jonis. http://www.myspace.com/jonis016

Jag är inte personen som tjaffsar i trådar annars men var tvungen att ifrågasätta eftersom de kändes som dubbelmoral.

peace / Jonis
www.myspace.com/jonis016
Producent

2010-04-25 20:07
hahahaha och du var själv totalt värdelös. pinsam kan man vara, sen kan man vara "fogel(hahaha)_jonis"

2010-04-25 22:27
Medioker = "inte särskilt bra, tämligen dålig, medelmåttig"
Jonis får en kommentar där en av hans verser/låtar/whatever kallas medioker och går in i hillbillymode för att klanka ner på Lex pga en massa bullshit-anledningar? Det är ganska så jävla subjektivt vem som är bra, dålig, medioker osv och inte- så att presenterar dig som "flera snäpp bättre" känns ju jävligt märkligt..

Och sen vart du tvungen att reklama dig själv i tråden också.. Jävla klåpare. Dubbelmoral? "Du tyckte inte att jag var bra fastän jag tycker att jag är bättre än du?! ABOO, DUBBELMORAL", herregud....
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2010-04-25 23:46
Orka bråka? Låt lex rappa om gud om han vill det? Ingen tvingar dig att lyssna på hans musik. vissa rappar om gud, andra rappar om annat. Kan man inte stötta varann istället för att dra ner varann i skiten bara för man har olika åsikter om religion eller vad som är bra och dålig rap? Allt är en smaksak och alla kommer aldrig att ha samma åsikter vad det gäller musik eller något annat i världen. vänj dig vid det bara? backa varann i ett hip hop forum som detta istället för att hata på vad fan folk gör. huvudsaken är väl att vi alla gör musik, och gör något för den svenska scenen?

har man inget bra eller konstruktivt att säga kan det vara bättre att hålla näbbet :)

Go kväll
twitter.com/maqsmusik
www.maxmusic.se
Spotify: Maqs
Rappare

2010-04-26 08:36
Bra sagt maqs. :) gillade det :D
dä ä näääjs brur!

2010-04-26 10:11
Jag säger ju det, jag är inte en sån som brukar tjaffsa såhär annars men jag har sett i andra trådar hur han sagt mindre konstruktiva grejer så plötsligt när jag skriver i hans tråd då är de synd om honom? Absolut Maqs tycker ja man ska stötta varandra o ge konstruktiv kritik, bara onödigt o va spydig o skit över internet..

N_Jack skippa skitsnacket och förstå fakta.. Han skrev att mitt videoklipp va mediokert lite smådrygt sen lägger han upp ett klipp själv där rappen onekligen är sämre.
www.myspace.com/jonis016

2010-04-26 15:14
fogel_jonis

Jag tycker absolut inte synd om någon. Men jag tycker det e trisst att ni ens orkar lägga energi på en sån skitsak egentligen? om du nu tycker att lex e bull och lägger dryga kommentarer i dina trådar så är det väl bättre att bara säga "tack för att du tog dig tid och lyssna iaf" eller nått i den stilen.

Vet att det kan va svårt att bara svälja vissa grejer. Jag kan vara likadan och är långt ifrån ett helgon som vet bäst, absolut inte så jag vill framstå. Men efter ett tag inser man att man inte vinner något på att försöka ha någon slags intern beef på internet och försöka köra över den andra med olika argument som i grund och botten helt saknar substans. Allt inom musik är en smak sak. Det som är ljuvt musik för den enas öra är rent skit för någon annan.

Och btw. varför ta så illa upp för att lex tycker att ditt klipp var mediokert? ser du så mycket upp till Lex att du tar illa vid dig eller? om du inte gör det så förstår jag inte riktigt reaktionen.

=)
twitter.com/maqsmusik
www.maxmusic.se

2010-04-26 15:16
plus att jag förvånar mig själv ibland att JAG också orkar lägga tid på ER diskussion när man nog hade nått ner iaf 8 bars på tiden jag skrivit haha :=)
twitter.com/maqsmusik
www.maxmusic.se

2010-04-26 16:01
hahaha ord på maqs!

nu dödar jag tråden, ny video uppe!
Detta är min forumsignatur

2010-04-28 09:25
Orka bråka? Låt lex rappa om gud om han vill det? Ingen tvingar dig att lyssna på hans musik. vissa rappar om gud, andra rappar om annat. Kan man inte stötta varann istället för att dra ner varann i skiten bara för man har olika åsikter om religion eller vad som är bra och dålig rap?

kan vara det vettigaste jag nånsin hört i detta forumet.
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?