[Video] P-Lex drar en vers och säger några väl valda ord om folk i kameran
hallå whoa! Satt hemma med Callefornia och skrev lite på en låt, calle filmade och det blev väldigt oseriöst snack framför kameran. Men jag lägger upp det och hoppas ni fattar att klockan är 03 (de syns i mina ögon hur trött jag e haha) Ta inte vårat hiphop-snack för seriöst, mycket ironi när vi använder dom :D Versen kommer sitta 10 gånger bättre i studion sen!
Detta är min forumsignatur
tung man, jag ska upp någon dag fan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
P-Lex? Är det du som är Petter?
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
P-Lex? Är det du som är Petter?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
han heter petter lex axell men är nog inte den petter ni tänker på. Detta är prinsen av borås, tror ni tänker på kungen över södermalm. Han kallar sig bara för "Lex" i vanliga fall. Slarvigt av dig att skriva "P-Lex" i rubriken mannen!
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
hahaha tur att du finns markulin & styr upp så det blir rätt! Men "P-Lex" i rubriken va inte slarv, de va medvetet, folk kallar ju mig så! Asma, du är välkommen any day, de vet du, fortsätt kolla nu folks!
Tycker själva versen var bra faktiskt tror den kommer bli riktigt bra när du väl spelar in den ! fortsätt med det du gör! fredens :)
Ord upp homie!!! Trap is in da houuuussseeee!
alltså, no hate, precis som du själv sa så lämnar jag mitt tycke nu! till din vers så måste jag säga att den kändes lite simpel, väldigt mycket lånade rhymes, upplagda dessutom på samma sätt man hört förut. vet inte riktigt,får väl se när inspelade version droppar, så känner jag just nu iaf! annars måste jag fan säga att ni verkar va sköna grabbar, precis som ja o mina vänner när man leker "hiphop" haha! ;D ha de gött!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Saved unit! death Squad! It´s fo real! Holla at P-lex o Young Trapstar!
kör b-town style!
Min åsikt är faktiskt att du inte är bra. Du lägger alldeles för simpelt flow, rader och din attityd finns inte. Tycker du har varit med såpass länge att du får ta och börja utvecklas nu. Men det är min åsikt som sagt.
"You just gotta be dope" - Slim Shady.
fett att folk är down och kollar klippet! tack blomduvet, kul att höra! dizzy89: jah hänger inte med riktigt vad du menar angående lånade rhymes, kanske har jag missat nån annan som kört nån liknande rad? anyway, kul att du kikade in. Kom ner till B-town så leker vi gangsters tillsammans haha :D instabil: alltid kul å se dej i tråden, jag vet att du inte gillar mig sen innan så tack för att du ändå tar dig tid. Vad gäller attityden så är de klart att den inte finns HÄR, jag testar ju bara mina nyskrivna rader till beatet för att se så de passar, vänta tills mp3an är inspelad så får du återkomma angående attityd. Och de stakiga natt-flowet bjuder ja på! B-dub & Trap : whaaaaaaaaaduuuuuuuuuuup
jah hänger inte med riktigt vad du menar angående lånade rhymes, kanske har jag missat nån annan som kört nån liknande rad? anyway, kul att du kikade in. Kom ner till B-town så leker vi gangsters tillsammans haha :D haha blir nog mer för min del att komma
upp till b-town ;) då jag bor i M-town (Malmö! haha)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
hahahahaha de e samma med Anta, ja bjuder också alltid "ner" honom och han svarar "upp" M-town! haha fett
Nej men du får lite plus i kanten för att du ser ut som en söt individ.
"You just gotta be dope" - Slim Shady.
Tyckte faktist du la det freesht och skönt med att det finns fler sweedie boys som tror på jesus ;D Jag tor på jesus, så tror jag kommer hooka en sån där tröja! Men tillbaka till låten, tyckte du la det töngt och ser fram till du lägger ut själva låten för jag tror den kommer bli fet!!! pz m8
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
Producent
2010-04-22 14:49
P-Lex? Är det du som är Petter? Det är skönt att folk måste ta upp det där om och om igen, men ändå så har petter (the big rapper) bloggat om denna p-lex och "hyllat" honom.
Moderator
2010-04-22 15:08
Haha lite smårolig video, och skrattar alltid så mycket när jag hör boråsdialekt, helt underbart. Ska bli kul att höra låten senare :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
Diggar din stil kör hårt man :)
härligt att se att folk tycker de e roligt! Det är ju som sagt en flumvideo från mitt i natten så man får räkna med att de blir såhär! Är de ingen som håller med mig angåenda Puma? :D
Jag gillar inte Puma, jag föredrar Adidas (självklart limiterade)
kör b-town style!
det här lät lite väl simpelt (flowmässigt) tycker jag. bättre i den nya tracken där ni verkar ha filmat endel från frizon/torp såg videon med kär i en sten, visste inte alls att du/ni va kristna då! känner igen realtalk också men haha känner mig inte borta för tillfället.. kanske från frizon? men såg er inte ialf haha träna på man! peace /k (Inlägget ändrat av ramuz 2010-04-22 22:46:15)
hahahah... din jävel! Är det videobeef du vill ha eller? ;D fuck Inter! there´s nly one united!
hallå jesus hur mår du :) o din beef med anta tuungt själva rappen diggades inte så mkt no offence blir nog mkt tyngre på mp3, annars var videon kul, fortsätt spotta!
hahaha, så jävla charmig dialekt! att hoppa på Puma för att han är en exnazist ger jag inte mycket för, gossen åker ju trots allt runt och föreläser MOT rasism numera. ska bli sköjj att höra en ny låt med'reh, ut och härja med dig nu!
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
haha Lazy, om du menar mig så mår jag bra =) yes beefen med anta är tung, vi ska ta den till gatan nästa vecka. Eller jaa, han lär väl ringa och va arg iallafall om Inter vinner champions leauge :D hahahaa Jack: min dialekt är inte charmig, den e gangster! din dialekt däremot e söt. Anta: ge mig ett videosvar haha Di rige di kan
haha Borås represent! Bra shiet detta (:
Haha lite smårolig video, och skrattar alltid så mycket när jag hör boråsdialekt, helt underbart. Ska bli kul att höra låten senare :)
ekman, är du från Borås? kom förbi å reppa din stad nån dag!! :)
nja, lite utanför i en skithåla, men säger borås för där känner jag mig hemma (: haha
haha p-lex, du verkar va en galet skön snubbe!:D
fan va softa :) <3
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx
Producent
2010-04-23 03:48
cashflow, jag såg vilka låtar du har laddat upp på youtube efter du gav din "HAHAHAHA" kommentar, och jag kan genast nu vända den emot dig :(
Konstigt måste faktiskt säga att jag beundrar din förmåga att knäcka andra i detta forum. Jag har inte sagt mitt om rappen än, here we go: Flowet är stabilt, lite hackigt vid nått tillfälle kanske. Inlevelsen är dock way off (men vet sedan innan att du fixar det när du spelar in det riktiga tracket). Du vet att jag förväntar mig tunga grejer från dig!!! God bless//Ah fuck it, you know the rest!
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
sluta spänna dig lexiboi ;P
twitter.com/maqsmusik www.maxmusic.se Spotify: Maqs
yeaaah tack folket, kul att läsa positiva grejer! Word på Maqs !!! :)
hahaha vart va jag en natt som denna?
www.realtalk.se
Ja la upp ett klipp förrut då ja drog en vers då skrev du såhär
galet tung?? galet mediokert! vad är skillnaden ? förrutom att min rapp var många snäpp bättre än din?
www.myspace.com/jonis016
fogel: jag skrev min åsikt om vad jag tyckte om din vers, jag jämförde aldrig med min egen? du får tycka vad du vill om mina grejer, din pajas! sluta ta åt dej för att jag skrev att jag tyckte din vers va medioker?! Du får gärna tycka att det jag gör e kass, i dont give a fuck! tyck vad du vill <3
Haha okej, så min vers var medioker? på vilket sätt då? Vem fan är du o kalla mig pajas :) haha helt seriöst.
www.myspace.com/jonis016
ska vi verkligen diskutera huruvida din vers va medioker eller inte i MIN tråd? :D Och "pajas" kom efter att du började jämföra din vers med min, bara för att jag tyckte du va medioker, du tog illa vid, och va tvungen att skriva att du va bättre än mig? Det hade räckt om du skrev vad du tyckte om min vers, sen släppt det. så: JA, pajas!
haha dialekten är ju bra skön.. får en riktigt jävla nallebjörn-känsla av dig, älskar det ;) P-lex made me gay! moaha, skämt osido. Men tycker om det, kör din grej. kasta upp mer videos med skitsnack, det är skönt att lyssna på.. surfade in på www.saved.se och jag tror allt att jag beställer något inom kort.. In God we trust! <3 peace
Haha du ser, du har inget svar på varför du skrev att min vers var medioker :) haha vem fan äre som är pajas och hackar på alla i trådar men är mycke sämre själv:) du har hybris för att du kör dålig kristen rap som lokala kyrkan gillar. haha kom ner på jorden, på riktigt.
www.myspace.com/jonis016
Moderator
2010-04-25 00:38
Lägg ner lite? Så chillar vi med diskussioner om vem som är bäst och vems vers som är medioker. Alla har sina åsikter och är det något ni vill forska i ännu mera så tar vi det i gästboken eller via pm. Sussa sött folks! :) /ramuz - Moderator i Vår Hiphop > Audio & Video
time isn't wasted when you're getting wasted .
haha skön video om inte annat ^^
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
bra sagt ramuz, jag försökte få honom att förstå att vi inte diskuterar hans vers i DENNA tråden :)
du har hybris för att du kör dålig kristen rap som lokala kyrkan gillar.nejdå kompis, så är det inte. Det verkar som om fler kyrkor och kristna människor uppskattar vår musik, inte för att va sån nu, men vi hade ca 30 spelningar förra året vilket resulterar i fler än en spelning varannan vecka HELA ÅRET. Garanterat fler än du nånsin kommer ha! Sen har vi vårt bolag Real Talk HB där vi faktuerar gage för varje gig vi gör, så jag har garanterat tjänat många fler tusenlappar på min "Mediokra" rapp än du nånsin kommer göra på din "flera snäppet bättre"-rapp =)
så va de med det. kram och knip nu!
Moderator
2010-04-25 10:00
fan jädrigt gött häng iaf :D peace !
haha, där fick vi ju svaret :) du kör kristen rap som är skit och vill ändå tjäna pengar på de, vem fan är de som är medioker? du gör skiten bara för o tjäna pengar, klart en kristen snubbe får hjälp från kyrkan me evenemang o shit. Du är så jävla skämmig, hoppas du inser de :) ja skiter i om du tjänat mer än mig, spelat mer än mig jag är fortfarande bättre, och du medioker.
www.myspace.com/jonis016
jonis: du missar poängen! Klart man inte gör de för cashen, men om du har t ex en spelning i sthlm-området på fredagskvällen som gör att du måste åka långt (från borås) så måste jag ta ledigt från min jobb, vilket resulterar i att jag måste ta betalt för spelningen, eftersom man inte vill tappa inkomst, right? Eller ja vet inte, du kanske är så glad över att få stå på scen så du kommer gratis även om du måste ta ledigt från ditt day-job? seriöst, kan vi släppa det här nu fogel? Jag tycker inte illa om dej, ja skrev bara i din tråd att det inte va "galet tungt, utan mer mediokert" eftersom inlägget innan mig stod "galet tungt" och jag höll inte med där, gör inte så stor grej av det. är vi klara med detta nu?
Jonis kan du sluta tjaffsa bara. man stör sig bara på dig