Magna - Kärleken Jag Bär Till Dig (Med Kambiz) heeeeeeeeeeey! kommer ut med helt ny track från mig här.. med mig har jag Kambiz på refrängen och han gör ett kanonjobb! e fett nöjd med låten och hoppas den smakar:)Jag står för allt.Länk till http://www.speedyshare.com/files/20596783/Magna_-_K_rleken_Jag_B_r_Till_Dig_Med_Kambiz_.mp3Vers1:tar ett andetag och stänger mina ögonlockdet är inte varje dag de händer att jag möter domtittar bort från min historia för dessa bilder i mitt minnetänder upp mitt sinne så de brinner i mitt inreguarden e solid men jag e ändå stel i hela kroppen o jag känner mig så dum att jag raisa innan floppendu vet jag betta mina känslor jag gick all inför om jag skulle vinna kunde jag få va dintänk att bara kunna vara nära dig o ja kännner när jag blundar att jag älskar digdu vet att jag va såld men du såg inget allvarjag beundrade känslan av hur mjuk din hand va känslan av att vara kär kan driva en persontill att göra saker som ingen nära kunde trodu fyller mina dagar med tankar om hur vi kunde levtmina känslor blir till ord för jag kan inte blunda merrefräng:jag vill ju visa kärleken jag bär till digäven om du inte tror på de jag brukar säglåt mig bevisa, vi har känt de här länge väldina ögon dina läppar har fått mig o skapa en egen världvers2:jag lider när jag ser min egen spegelbildtänk att andra ser mej krossad när du själv lever viltjag vill bara veta var du finns just nu för attdet enda jag minns just nu e skratt och en kampom att försöka vinna något finare än mig självnågot jag försöker glömma med en vinare ikvälltänk att minnen vissa stunder lyser upp mitt livoch nästa gång jag tänker på de fryser jag till isminuter blir till dagar och timmar blir till årbrukar ej bli skadad men nu simmar jag i sårskriker jag vill få en andra chans kom tillbakaäven om du håller någon annans hand kom tillbakajag vill ju visa kärleken jag bär inom mejdet är inte något nytt att jag e kär i dejdu vet kommer du på tankarna att testa än en gångså bara kom men tills dess kan bara lämna dig en sångNJUT ELLER DISSA!kommentera gärna för de vill jag! moha nejdå om ni pallar så gör de, de gör mig glad:)peace out!