Robin Lamonde - Bara för gage (street video)
ORD UPP!!! Här kommer en ny låt från mig hoppas den uppskattas. videon är inte den bästa men lätt mycket bättre än en vanlig bakgrundsbild :) videon är skapad men en fattig handkamera och något program jag hittade i min mac beatet å prodden står jag själv för, samt videon osv
Mer av mig hittar du på www.lamonde.se
Riktigt fet låt och videon e nice, big up Lamondish det här gjorde du bra mayne B-)
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
haha fett ^^
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx
Måste säga att de lät riktigt bra det här.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
riktigt nice låt å diggar beatet som fan
Fett =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kul att ni diggar !! :)
Den var riktigt fet fan! Pz/Logge
nice som fan :D
Detta var riktigt fett mannen :D Tummen upp (y)
http://www.stanislav.nu
Fettfett! Kirra speedy länk :)
http://www.myspace.com/akaamusik
Damn! Fett som fan! Tycker du ska köra på sånt här istället för att kicka runt med Atle :) Dina låtar är mycket bättre utan honom!Två Fingrar / A*
www.youtube.com/ajdiin91
Håller med Ajdiin , sluta göra låtar med Atle. Det sänker bilden av dig rejält. Detta va fett
Tack som fan allihopa !! :) HighlightSWE P19- jag fixar speedylänk senare i ett nytt inlägg :) //Lamonde
Kom igen nu whoa!! kommentera :)
fixade du länk ? bra låt ;)
gillar inte att du "rappar bara för gage"... men låten var bra, förutom just det den handlar om.
ööööööööööööööh
riktigt fet video o låt.. men diggar mer "Kommer Aldrig Lyckas" videon ;D
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
Tack som fan!! :) Moffen - jag styr upp en länk så fort mitt internet slutar krångla kan typ inte ladda upp ett skit just nu . rappmannen - aa det e en smaksak, fick många pekfingrar på att den var enformig så jag gjorde ett nytt försök med den här :) men kul att du gillade den förra :) Mvh
aiit :D skit skön låt haha :D
Upp!
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Moderator
2010-01-25 23:59
Haha fick se den i en annan tråd, ruskigt fett alltihop! Fortsätt rappa för gage, riktigt tungt asså :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
Riktigt Fet asså =)
Om en cigg förkortar livet och ett gott skratt förlänger de, borde en spliff hålla skiten på en stabil nivå!
Tack som fan allihopa !! :) ramuz - i vilken tråd?, jag har bara lagt upp den en gång här?. Mvh
Moderator
2010-01-26 08:47
Videon droppades i "Ge låten ovan ditt betyg..." i Svensk hiphop, där jag såg den :)
aha nice ska kolla in det :)
SKön mix och beat. skit rap!
(Sätter 1000spän att stanislav är bättre) Fan älskade den raden ! Fan va fet låt nu får man sitta o vänta på länken, Peejz
Tack tack! :) Länken till låten kommer förhoppningsvis upp lite senare i kväll om mitt internet tilllåter :)
denna var fett som faan diggar denna :)
tycker du kunde lagt ner lite mer tid på texten videon är bra
Tack ! :)
Feeeeeeet ^^ bra video också faktiskt ^^
Lögner blir sanna när du väljer att tro på dom
tack! :)
fett låt :) .. väntar bara på speedshare då ;) UPPPPPPPP!!!!
du har väldigt skön röst hehe, åtminstone i mina öron! Men tror låten i själva helheten kunde blivit bättre! Du kanske ändå borde lagt ner mer tid på videon, för oftast är det såhär (så som jag ser de): om en låt är okej och videon är fet, blir låten på något sätt ändå riktigt fet! Men i helhet var det här ändå väldigt soft, refrängen var catchig! Upp med näven för det här, Marius!
LillP - varför la du upp låten? e det ens bra kvalite på den ? jag kommer inom kort lägga upp en bra version. :) så skit i länken som LillP la upp mvh
föresten jag glömde att tacka för kommentarerna :) blev låst på att en länk till låten lagts upp utan mitt medgivande hehe MEN TACK FÖR ALL RESPONS!! //Lamonde
Moderator
2010-01-29 15:02
Det är lugnt, jag tog bort den :)
ramuz - Tack så mycket! :)
Haha, garvade ihjäl mig när du sa "stanislav är bättre" haha
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
riktigt skön låt och video big upp!
Hojta till Så mixar jag! http://www.myspace.com/raayb
Hahaha, älskar att du står och hetsar framför micken, riktigt soft :) Bra låt tycker jag, gjorde mig glad :D
www.vidsidanav.com | www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!
TACK!!! forslund35 P20- Tack så mycket!! kul att höra :)
Producent
2010-01-30 17:16
haha sött att du tog med mig :) men jag tycker det är tråkigt att du låter som prendel :( puss på dig.
tack det tar jag som en komplimang :)
Komplimang indeed, men PRENDEL ?! Haha, inte likt nånstans :P
hehe :)
Producent
2010-01-30 21:56
Komplimang indeed, men PRENDEL ?! Haha, inte likt nånstans :P jo. jag tycker det. flowet, hur han lägger adsen osv.