Moderator
2010-01-21 19:34
(Video)-Shitmannen kickar igen!
Sa i förra tråden jag gjorde att jag skulle försöka få spela in i studio, men har inte fått något tillfälle än. Satt nyss och skrev lite och kände för att spela in en till video för att höra vad ni tycker denna gång (A). Enbart 8 bars. Denna gång är det typ "psykopat tema" som gäller ;D haha.
//TW
Moderator
2010-01-21 19:34
du ligger i din säng nu o tycker att allt e frid o fröjd/ men du vet inte att jag nu står med kniven bredvid din dörr/ väntar på, att ja ska få känna blodet i min mun/ om en liten stund ska jag äta din fotled i ditt rum du skriker högt av smärta när jag sticker kniven i dig/ du ligger o vrider när jag tar din hals o biter i den/ du ber om nåd men du börjar snart att se det klart/ att detta är slutet, men gumman de e inte du det e jag/
//TW
Den var rätt nice men jag diggade den första mer ;) kan bero på att jag gillar låtar med lite mer tempo men annars var den skön haha sjuka texter
Away From Keyboard
hah klockrent!
lägg dig inte i, sa mannen som sket i sängen. http://www.myspace.com/fdrmusik
haha fan va skön kille du är mannen :D synd att denna va kort bara :( / M!
Börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar!
Hahahaha helt underbart ! det bästa är att du nästan ser ut som en psyckopat xD
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
riktigt fett !!
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx
psyko! Fett men förra var bättre, spela in ett tape
http://www.myspace.com/akaamusik
dom skämtar bara med dej men öva
Moderator
2010-01-21 23:12
Haha det är fett , skriver absolut bättre än dom flesta här :')
time isn't wasted when you're getting wasted .
Helt okej men diggade den första lite mer.
haha skön, men är det bara jag som tycker att du liknar mr.bean ?? xD inget illa menat alls, men jag tycker det..
Moderator
2010-01-21 23:41
Tack alla =)Sanna-ord P15 Hahhaha jasså det tycker du? ;D HighlightSWE P19 Okej tackar =). Som sagt, jag har ingen egen studio, har inte råd o köpa på ett bra tag och den jag känner som har studio verkar sällan ha tid :P.scumbeer P24 Vad menar du att dom skämtar om? ;p Att jag ser ut som en psycopat eller att dom tycker att jag e bra? =)Sandriish Haha okeeej, det där va väl inte vad man förväntade sig^^
//TW
Jag ska..... Jag vill, jag kan.. Rappa.. Hahaha :D Klockrent xD Tyckte själva texten var jävligt grym. Sammanhängande och packade med softa rim. Det gillar jag. Du flowade och ganska najs, fast i sista raden lät det som det blev lite knasigt? Annars fett. Du borde skaffa en mick och träna på lite mer inlevelse. :)
Dra åt helvete!
vad va det som va bra i denna?"ramuz : Haha det är fett , skriver absolut bättre än dom flesta här :') " Hm, du måste ju ha käkat svamp eller nåt. Ser ingenting bra i denna, tyväär, men keep it up.
soundcloud.com/jerrones
JERRAAA: Du ser inget bra i den även fast dina texter är sämre än den här rim och sammanhängsmässigt? Ain't hatin', just sayin'.
Dra åt helvete!
Säger som vissa skrev, den var faktist skön & fet.. men diggade den första mer ;DD pz man!
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
Haha du är sjuuuuuuuk. Softish mannen
yo:sebbe
Entertainment P17 : Lilla gubben, säg mig vart? "I dig / I den?" herregud.
soundcloud.com/jerrones
Kanske skulle läsa några vokaler innan så kanske du fattar.
Dra åt helvete!
Moderator
2010-01-22 17:14
Bra med blandad kritik =) Men håll er till min "låt" i tråden i fortsättningen o chatta i gästboken =)
//TW
förstår inte meningen med att rappa 8 rader acapella i webcamen & lägga ut det på Youtube? vad får du ut av det? det är ju inte så att folk kommer sitta och glo på det texten lät ju bra och du flowade den grymt men kom tillbaka när du har en låt att släppa istället no hard feelings
Dahlgren
Lilljam, vad är problemet med det? Tror inte han har tanken att alla ska "GLO" på videon eftersom att han lägger upp den här på whoa.. Annars så var den nice, haha alltid lika psyko.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha men sajjoo liljam har ju rätt? Detta är ett musik forum och fan i mig sant :) Sällan där det finns en riktig hiphop bransch som man ser någon kändis eller underground artist göra som detta. har du käkat syra?
Kollade faktiskt låten tkr det var patetiskt, Du har ett freebeat i bakrunden som du rappar till? fan det är ju bara, för vem som helst att byta shit till detta eftersom shitmannen har visat att alla kan.,
nä fan detta va inge bra =/
Moderator
2010-01-24 11:39
WirrWieD Fattar inte riktigt vad du menar, vad är det för fel på ett freebeat? :S"för vem som helst att byta shit till detta eftersom shitmannen har visat att alla kan" Förstår inte en sekund vad du menar med det där.
//TW
Folk som gnäller över att han langar upp en video med 8 bars, läs vad fan han skrev där uppe vid videon då... Det är ju typ en uppföljare till den första videon han släppte, folk har frågat efter mer material, han slängde upp 8 bars här tillsvidare, fan vad vissa personer verkar ha lämnat hjärnan på motorvägen ibland alltså.... Aja, ontopic: HAHAHAHA!!! Introt var ju så klockrent. Dina 8 bars var straight dope också, men somsagt synd att det var så kort. Hoppas du får dyka in i någons studio snart fan. =) Tillsvidare fåru gärna fortsätta langa upp videorappen ;D Big Up !
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Alltså det är inget fel med freebeatet, Jag menar ska du vara duktig som sitter ner på en stol och rappar? Till något som du säkert tränat in 165 gånger före också. Och det jag menade var att, du har visat att det är okej för vem som helst, då menar jag vem som helst att göra detta!"inte bara ditt fel" häng dig inte Okej? Peace out!
Diggas inte
We drinkin and smokin and humpin and likin it
Producent
2010-01-31 18:39