Fucking fet diss.. Så knäckt snubben blir..
Alcoholic.
haha vafan asså. Låter som du gurglar spolarvätska
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
Texten var väl helt okej. Men det är svårt att ta Robie på allvar då hans flow är halvkasst, och rösten är under all kritik. En vis man sa en gång: "MC:s without a voice should write a book".lilljam Intressant att du tycker att Fakelens beats låter likadana hela tiden. Om inte jag minns fel har de senaste släppen han och Slusken gjort varit mixtapes, där de de rappat över andra producenteras beats som de - då är det svårt att hävda att alla beats låter likadana. Visst låter Fakalen lika i röstläge och texter, men det är det även många större rapparen än han som ha gjort (läs Guru, Eminem, mf.l.)
"I Hate CD´s, CD records are fake" - Promoe "Rappar helt utan budskap och tänker fortsätta med det" - Motorisk Afasi
Fetaste diskussionen här inne alltså! Det är bra whoa men snälla smutsa inte ner tråden med onödigt gnäll. Jag har tagit mig en mer detaljerad titt på båda dissarna & kommit fram till att det faktiskt är rätt så jämnt. Aldrig hört någon av er förut så ni chocka mig totalt när jag hörde dissen, trodde ni var några som nyss hade börjat rappa eller så. Båda ni har lite konstiga röst lägen Fakal´s påminner faktiskt lite om Melvin´s i mina öron. Medans Robie´s irriterande Kaggen-voice skär igenom beatet och förstör hela känslan. Fakal hade fet flytt & en galen känsla men sakna dom sjuka punches som Robie hade. Tror Fakal kan mycket bättre bara han får chansen & har tid!
Producent
2009-11-05 00:04
ställer frågan igen, flowziik, kan du visa robie´s punchlines?
nää, fakal tar dig lätt. hade varit bättre om du inte fuckade rösten som du gjorde nu
hets, stress, fest!
Droppa Kaggens röst. Låter inte bra! Akta dig, Fakke är tebax.
Graffiti can't be stopped!
Jag antar att hela denna battlen är en smaksak, men som sgt innan så tycker jag att robbie vann
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
Tycker du ägde dig själv lite när du sa "Lägg ner attityden"... Finns inget jobbigare än en läspande Kaggen, läspar du på riktigt eller kan du bara inte mixa? Du har verkligen tagit vatten över huvudet, du kommer bara döda dig själv inom hiphopen om du dissar Fakal efter hans senaste, för den är helt galen. Du har inga punches, vilket Fakalen är överlägsen på, inga roliga rader heller, jag drar inte ens på smilbanden det minsta. Han flowar mycket bättre än dig, men du kan fortfarande flowa, det kan jag inte neka. Men Fakalen har redan tagit det här, bara att erkänna.
markulinen P18 Jag antar att hela denna battlen är en smaksak, men som sgt innan så tycker jag att robbie vann Hört fakals svar? du behöver inte upprepa dig som en telefonsvarare.. nej robie vann inte.. han blev överkörd.
länken vill inte funka, lust & langa backup ?
*ERROR*
Okej tack=)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2009-11-06 14:51
Haha vad gör du med rösten, kan vara det jobbigaste jag hört på år och dar. Annars håller jag med i det mesta som Konstigt har sagt, fattar inte riktigt vilka rader ni tycker är olika? Och med den krystade rösten känns inte attityden så vass den heller.. Men men, kul att du försöker dränka dig själv där, tihi.
time isn't wasted when you're getting wasted .
fakalen krossade robie :D hahah precis som HighlightSWE skrev, det låter som du sitter å bajsar. och att du kör Kaggen style.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag gillar dissen, men inte rösten.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
Gästbok markulinen P18 Jag antar att hela denna battlen är en smaksak, men som sgt innan så tycker jag att robbie vann Hört fakals svar? du behöver inte upprepa dig som en telefonsvarare.. nej robie vann inte.. han blev överkörd. jepp har hört fakals svar, tycker den är bra men att robbies är bättre helt enkelt. det är min åsikt.
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
åsikt är ju inte fakta vet du
Moderator
2009-11-06 20:11
I mitt inlägg ska det självklart vara "roliga" istället för "fattar inte riktigt vilka rader ni tycker är olika ?"
time isn't wasted when you're getting wasted .
du döda han bror, gillade din diss starkt !
My doctor think my eyes are bleeding
Tack så mycket:)