Entertainment - Det är min tur I tidigare sessions har jag hört folk klaga på att jag jämt bara gör 1 vers och sen aldrig fortsätter. Mja, förklaringen är för att jag är slö och för att jag aldrig varit bra på refränger. Men nu har jag tränat lite på refränger, och tänkte att det var dags att droppa en komplett låt från mig med 2 verser och 3 refränger. Jag hoppas att det gillas! Länk till http://www.speedyshare.com/854914828.htmlLyssna på musiken, sätt örat mot taktenLyssna på rapparen som satsar hårt och övar på nattenFör det är min tur att visa sverige vad jag kandet är min tur att visa sverige vad jag kanJag är stolt över att va en svensk MCspottar glödheta rader utan väntetidHåll käften, kid! vill inte höra ditt hatSå du kan ta din lådbil och sedan köra tillbaksHär har ni mig, lever glatt i mina bästa årHar rappat i tre år och jag har inget att vänta på!så det är så jag gör det, visar svenska scenenHur man gör det när det gäller att leverera texter!Mannen, ska du käfta? Ta en siesta, spara ditt bästaTills du möter nån som du tror att du kan ta med lättnadFör det är Enter, schnöbben formar ord som ingen annantiden stannar när jag visar standard, det är simpelt grabbarSå det är kanske dags att backa undan, fatta ungarAtt jag är här nu och jag kommer inte tappa tunganSå upp med nävarna, och visa vad du går för, grabbenom du inte står för snacket blir du sparkad hårt mot skallenLyssna på musiken, sätt örat mot taktenLyssna på rapparen som satsar hårt och övar på nattenFör det är min tur att visa sverige vad jag kandet är min tur att visa sverige vad jag kanJag är okänd, men jag är redo för att visa upp migom du hör vad jag säger kan du ta och skriva upp detJag finns här, kommer inte sluta existeraKommer inte backa undan, så ni får allt retirera!---------- Och jag lägger det fetareför jag äger hela gemet som en sekreterareLyssna på musiken, hjärtat pulserar till taktenpulveriserar den knatten som urinerar på rappenOch det är så jag gör det, ger allt för kicks och snaresMusiken den är riktigt fet till skillnad från Britney SpearsJag menar, finns det någon som vill käfta med migKommer han antagligen få på käften av min vänsternäveFör det är Entertainment, han som alltid ifrågasätterdina dumma rader och om du nån gång kan låta bättreJag kan låta arg och svära som Donald DuckNu är det min tur att visa sverige vad jag kan!Lyssna på musiken, sätt örat mot taktenLyssna på rapparen som satsar hårt och övar på nattenFör det är min tur att visa sverige vad jag kandet är min tur att visa sverige vad jag kanJag har gjort mitt bästa, gett allt och mycket meraMen om du inte gillar mig så kan vi diskuteraTa en kaffe, vi kan prata om gott och ontsedan kompensera det som ingen av oss håller omMusik är mitt liv och jag kommer aldrig släppa detfinns inget här i världen som kan få mig att lägga nerDu kan hata mig, du kan spotta på min textMen skriver jag vad jag tycker kommer allt att ordna sigLyssna på musiken, sätt örat mot taktenLyssna på rapparen som satsar hårt och övar på nattenFör det är min tur att visa sverige vad jag kandet är min tur att visa sverige vad jag kan