I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Anxious - Concrete Rose

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-10-07 09:06
låt oss försöka få upp denna till 200 kommentarer!!!!
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?

2009-10-07 11:04
tack så mkt allihop! det uppskattas enormt ska ni veta

2009-10-07 13:56
Dom låtarna jag gillade mest var,
Can You Hear Me . Mind Of A Criminal & Seperated.

Sen var ju alla andra låtar tunga som fan med men det var dom som jag gilla mest..

Ser fram i mot ditt nästa släpp :P om det blir något nästa då.. Peace

2009-10-08 10:12
ok ok :D thanks alot homie!

2009-10-08 13:38
Nästa släpp tycker jag att du ska ta betalt för!
Efter man hört detta, så är det lätt folk som köper,!
Jag köper, kan ja lova !
"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers

2009-10-09 10:07
suck* upp!!!
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?

2009-10-09 14:53
haha, synd att mina fans inte är såna här suck ups..
skivan är fet, diggar inte allt på den. you know what it is bruv.

One!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-10-10 14:16
tack så mkt peeps! skönt att höra

2009-10-10 17:05
upp!!

2009-10-11 12:36
:D:D

2009-10-11 13:22
FYFAN VA TUNG SKIT! vanligtvis brukar jag avråda svenska rappare att rappa på engelska men de här va crazy! fyfan va fint, nu har man något nytt att dunka i lurarna på bussen!

2009-10-11 17:39
Upp!

2009-10-12 00:45
Tack så mkt mayne!! fler ??

2009-10-12 08:34
laddar nu så kommer väll en kommentar i eftermiddag när jag stiger upp
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>

2009-10-12 23:39
thanks homie!

2009-10-13 00:37
släng en liten komentar nu folket, inte sova! klockan är inte ens mycke!

2009-10-13 09:20
upp!

2009-10-14 14:38
Upp!

2009-10-14 15:43
Lugna ned dig lite, markulinen.

2009-10-14 18:44
hahaha tack så mkt markulinen!

2009-10-14 18:48
fet skiva :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-10-15 08:36
Jag lugnar inte ner mig sålänge det finns album som detta som nästan ingen kommenterar på!!!!

btw så kan du se att det är oftast flera timmar mellan mina inlägg

2009-10-15 16:12
Aldrig hört dig förut tror jag, men du är jävligt säker på din grej. Man kan ju lugnt säga att detta ligger över Whoa-klass.
Har inte lyssnat så mkt ännu så återkommer om jag måste ge beröm för något guldkorn =).
Big up

2009-10-15 20:31
Måste säga jag blev väldigt väldigt väldigt....besviken..tyvärr.
Såg alla kommentare och tänkte: shit det måste verkligen vara nåt överfet som anxious kokat ihop, men blev som besviken!
Diggade inte nån track tyvärr, har lyssnat igenom tapet tre gånger men inte fastnat för det ett dugg tyvärr. Visst, din engelska, delivery och flow är ju underbart, men sen, nä det tar liksom stop! När man lyssnar på ett tape så finns det nästan alltid minst en track som man fastnar för, men tyvärr boi, detta föll mig inte i smaken.

Men du, även fast du bara får negativ respons av mig så får du inte hata på mig;) Jag vet vad du kan, har hört dig förut, och älskar låten som du och Anta kickar på hans senaste ep, "fuck with us" eller vad den hette, där älsakr jag din stil, rå, tuff, och äkta gaturap, men den här tapen höll inte den nivån enligt mig, sorry!

Men fortsätt med ditt shit, för tydligen uppskattas den av majoriteten här på whoa, och vem vet, kanske jag som är tondöv och ute och cyklar men men, inget för mig men tydligen för många andra:D

Piz....

P.S. Nån sa att det var det bästa släppet på whoa..inte enligt mig
NME - Whos day netplay
Asma- stay silen
Nasty north - bara en början
Nu messiahs håller högre standarn enligt mig och då framför allt f wolters:D:D

2009-10-16 10:23
Shit, första negativa kommentaren... och en person hatade tapet, resten av världen älskar det!

Nej, jag tycker att han håller högre nivå än Asma NME och förövrigt allt jag hört på whoa överhuvudtaget innan.

2009-10-16 12:50
Tack så mkt alla! det kan ju faktiskt vara positivt med negativa kommentarer också så jag tar inte illa upp, tar åt mig och fortsätter göra vad jag gör

Mitt mål är att få alla att älska mitt shit, verkar ju vara på god väg

Men som sagt, jag hatar inte, bara positivt att få negativa kommentarer då och då

Peace / A

2009-10-16 13:27
NÅN SOM VILL VARA MED PÅ BATTLE? KONTAKTA MIG ELLER GÅ IN PÅ Länk till http://WWW.HIPHOPBATTLE.WEBS.COM !!!!

2009-10-20 17:28
Upp!!!

2009-10-26 14:43
Ger denna en sista upp, sen ger jag upp.

2010-01-06 01:50
NEJ ja GER denna en uppp till för att den e så grymm!

2010-01-06 20:15
Har lyssnat på vissa av låtarna konstant sen det släpptes, diggas tungt!

2010-01-08 12:11
Tack så mycket, bra skit ! =)

2010-01-08 18:11
Hmm, jag minns att jag tankade denna när den kom, men sen glömde jag typ bort att lyssna. Uppenbarligen ett misstag. Långt ifrån allt på släppet är "min kopp te", men flera av låtarna är riktigt feta, främst de hårda låtarna som The System och Mind of a Criminal, men även I Tried är tung.

Keep it up

2010-09-28 01:47
WOW!
vissa saker är helt otroligt.. Som den här plattan.
Härligt jobbat!
Fortsätt!

2011-03-03 09:57
Sitter och läser igenom mina gamla kommentarer och inser först nu vilken liten spammare jag var förut. Vill dock fortfarande be dig att ladda upp albumet igen då jag råkade ta bort det när jag bytte dator för ett tag sedan - jag håller nämligen fast vid att albumet är bra mycket bättre än det mesta som släpps på sidan.

Hoppas att någon kan slänga upp en fungerande länk, tack på förhand.

2011-03-03 13:02
Diggas som fan! Bra engelska me :D

2011-03-03 14:28
Sitter och läser igenom mina gamla kommentarer och inser först nu vilken liten spammare jag var förut. Vill dock fortfarande be dig att ladda upp albumet igen då jag råkade ta bort det när jag bytte dator för ett tag sedan - jag håller nämligen fast vid att albumet är bra mycket bättre än det mesta som släpps på sidan.

Hoppas att någon kan slänga upp en fungerande länk, tack på förhand.

jag hoppas inte du missade hans andra album "long live the short lived" som låg på första sidan på whoa i 2 veckor? :O
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2011-03-07 09:49
har inte varit så uppdaterad när det gäller rap det senaste så har missat det totalt - ska se om jag kan inte de nu, om det finns nått spår kvar

2011-03-10 08:59
det är säkert bara jag som är kass - men jag hittar inte hans nya snack?
Skulle du kunna bidra med en länk eller åtminstone berätta vart på sidan jag hittar det :/

2011-03-10 09:00
"tape" menade jag och inte "snack" vettefan hur jag fuckade upp min stavning så rejält

2011-03-17 08:54