Myrmajztah! & Wahlund - Discomode (musikvideo)
Tjue Whoa ! :) Jag och min bror spelade in en låt igår och gjorde en musikvideo samma dag. Och jag måste bara säga det här ! Vi tänkte ju först göra ett intro till filmen så vi lånade mammas bil.. Och Min bror som inte har nå körkort, körde då såklart :) Så vi filmade lite när vi åkte hemifrån mej till ett ganska öde ställe och skulle filma lite mer där. Så han sa åt mej att gå upp på taket så vi skulle få in en skön vinkel när han kom glidandes. Så jag klättrade så klart upp på taket. Och då hör jag en bil kommandes bakom mej och jag vänder mej inte om. När jag hör att bilen har åkt om mej ser jag att det är snuten som glider förbi oss.. Jag tänkte NEJ ! :D Fast vi hade ju sån tur att dom varken såg mej eller brorsan ! Så vi filmade klart hela skiten och drog hem igen. Så har suttit i flera timmar och försökt få till det. Men det vart ju inte så jävla nice, men det är ju trots allt våran första musikvideo någonsin :) Så vi vill ha mkt KOMMENTARER ! Länk --> http://www.youtube.com/watch?v=47WpAt93PCw <-- Länk
Myranduvet
inte okej
http://www.myspace.com/akaamusik
musikvideon var fetare än låten & musikvideon sög :/
Vice Versa!
ni låter väldigt tråkiga + så e mixxningen kass :/
Småkids som inte vet vad hiphop är? Ni växer upp i en tid då "hiphop" är synthar och discobeats. Det där är inte hiphop ens, ni skämmer ut forumet Usch så jävla hemsk låt, jag fick ont i öronen av skiten Gör alla en tjänst, sluta KICKA!
hihihi söta ni är ^^
http://www.znapmusic.com/farbrorgron/ shiiet denAjs-,-
haha kul att ni åkte iväg i keffaste bilen för att tjuvröka och se coola ut. fuck it gör er grej men detta var inte så bra
mhm
låter najs "ett klubb leende :D
Gud vad alla är neggopeggo ;s Trött på alla som tror dom är ngt ?! "Det där är inte hiphop" Bläbläblä.. Men vad jag stör mej mäst på är att det finns fler rappare på whoa som rappar på likadana beats ? Dom kanske har bättre flow, Lyric & kanske lite äldre än oss. MEn dom får bra kritik ist ? Ingen som klagar på "ÄH! ni vet inte vad hiphop är" .. Fast det är "synthar och discobeats" Helt sjukt enligt mej ?!
Myranduvet
Var väl inget fel med det här? mer en beatet som är playat? , visst flow missar hit och dit, och mixningen suger? men fan så mycket bättre en Det_Stavas_fel och alla andra jävla skämtare , Keep up med rappen , ni blir väl bättre så småningom , puss
dä ä näääjs brur!
Kul att det finns personer som förstår :) Ja klart det tar tid att bli bättre.. Man måste ju kämpa sig uppåt. Men mixxning och sånt shiet förstår jag mej inte på så bra -.- Men.. -friZone- Kul att höra <3
Myranduvet
myrmeister , det är ganska svårt med mixningen, (: tar ett bra tag innan man förstår sig på det . men jag tycker att det är bättre en många här på whoa .. tillexempel det_stavas_fel , stanislav , och sen har vi ju ... Allerhed ..
dä ä näääjs brur!
Okeej. Inget jag har förstått mej på ännu :] Ajja. men jag hoppas väl på att det kommer med tiden :] Stanislav <3
Myranduvet
aiit, antar de va den här wahlund snacka om på bussen idag.. ska säga att ja är ganska överasskad, de ja hört förr har vart kaos.. men här visar ni ju att ni har utvecklats, han myr.. hade jävligt skön röst.. ni kommer med några flowmissar då och då, men fortsätt spotta fan ! tänk på inlevelsen och träna mer på att skriva texter,, nu låter ja sjukt negativ men ärligt de här var i klass med det mesta i detta forum så vafan, helt okej låt ! fortsätt spotta grabbar och hojta när ni släpper nytt ! BLESS / PMKI
Tack perämäki ! <3 Jaa. Rappen är ju påväg uppåt! och det är ju positivt :) Fortsätta spotta ska vi ju garanterat göra :] PEYZ !
Myranduvet
dock borde ni faaan klippa er grabbar ! ^^
Hah. nejnejj ! ;o Det är ju fan vinter snart ! vill ju inte frysa om örona ffs x] Men klippningen.. den kommer ska du se ^^
Myranduvet
haaha diggar enbart wahlunds munbloss ;D
HAHA word på NACL!
soundcloud.com/jerrones
Promotor
2009-09-16 15:30
vinklarna på introt var helt godkända om man gämnför med andras "första video".. resten var skräp
känns som ni försökt bajta en annan musikvideo kommer inte på den nu heller. musikvideon va inte bra enligt mig, och rappen inte så bra men det går att träna upp. mixningen va inte heller bra tyvärr. men fortsätt och träna
All support uppskattas /// Elaz
Promotor
2009-09-16 21:43
elazmusic P21 tänkte samma som du.. Denna tänkte jag på iaf... (vill inte embeda länken i en annans musikvideo-tråd men här e länken) http://www.youtube.com/watch?v=41FePsF6gPA&feature=player_embedded#t=21 tänkte på den just när han gick ur bilen höhö.. En moderator får gärna ta bort inlägget om det anses opassande.
Fyfan ! Början var ju fan exakt lika ! ;o Inte bra.. Får bli ngt bättre intro sen när rappen är uppbyggd löl.
Myranduvet
ah den va den musikvideon jag tänkte på :)
All support uppskattas /// Elaz
Brb ska lägga in en ny låt..
Myranduvet
fick slak penis.. inte bra
hata mig inte bara för att jag duschar naken
E-Type shittet... ganska bra, men jag hade hellre hört E-Type, Markoolio och Lorenz på beatet faktiskt...
LADDA NER MORD & INGA VISOR BRITTCHES!!