nice boys :) fina rim men en del av beaten var valdigt trakiga... men stoppar epn i ipoden! kul att hora benyah igen!
"Du är ett vandrande skämt som börjat med rap som Jonny Puma" - En av de roligaste raderna som jag hört på länge =) Sen är det skönt att höra att Fakalen har tagit efter Slusken gamla paradgren; dvs. att översätta engelska rader till svenska.. Evidence skulle vara stolt om han kunde svenska =)
"I Hate CD´s, CD records are fake" - Promoe "Rappar helt utan budskap och tänker fortsätta med det" - Motorisk Afasi
Heta grejor. Fan på tiden att nån gjorde en översättning av "My Dick".
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Speedyshares hard drive dog, Finns det ork att ladda upp igen?
Producent
2008-12-06 15:53
gahahhahahaha tror fan jag skratta igenom hela mixtape, aja så jävla feta o roliga rader haha nice låtar som fan. Fett som fan
Flyger fritt, landar platt
tack allihopa !B-Vis P28: haha Xzibit som la den först. "i can drink a whole henessy fifth , somebody call it a problem but i call it a gift" du syftar på evidence´s öppningsrad i mr slow flow va?Tåg26 det funkar utmärkt att ladda ner via speedyshare länken?
JONIS REST IN POWER
Lyricist
2008-12-09 12:53
yp !
"Better to write for yourself and have no public, than to write for the public and have no self"
Riktigt bra! Som ja tidigare sa till fakal. ni är för bra för whoa!
Http://www.myspace.com/besononline
Fakal regerar. Benyah har otroligt skön röst. Mr Slusk har skönast texter. ^^
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
tyckte många låtar var feta älskar er music keep it up ;)
Lyricist
2008-12-10 13:28
dont sleep on this !
"Better to write for yourself and have no public, than to write for the public and have no self"
Riktigt grymt tape detta. Benyah är grym, hans röst är cp bra. Riktigt skön lyric och flow, big ups!
lyssnat på halva tapet nu låter bra,men slusken jag har dragit blodad tand/ordagrant bara så du vet hehe ; )
tack allihop! fett kul att ni gillar skiten
JONIS REST IN POWER
Lyricist
2008-12-11 13:47
Exe-Poused det är mycket möjligt men jag lyssnar inte på svensk hiphop. peace !
ypp ypp
JONIS REST IN POWER
Lyricist
2008-12-15 12:02
well dödsförklarar tråden nu, tack för visat intresse, Mixtape stylish vol.2 under 2009 cya ! peace !
du dödsförklarar ingenting här inte! Upp upp
JONIS REST IN POWER
Bra gjort! Bra utfört och bra texter osv. Dock så känns det som att ni bara kan göra skryt/diss.. Pröva med nått annat tex, Story telling? Eller Ba nått annat fult :D För roliga är ni, jeflart sekert! Pusshej
tack tack!
JONIS REST IN POWER
Lyricist
2008-12-26 18:30
Mikey88 P20 lyssna på missade poängen för lite allvar dawg ! nej nu ska jag dra o kolla på MOP yeah ! peace !
"Ville du mig nåt så ses vi i Dun Baldar" Fetaste tapet gossar! Men det vet ni redan :)
Jag hänger i rimnördarnas ringhörna
uppupp
JONIS REST IN POWER
Hangaround
2009-01-06 19:17
Fet jävla skit! props till hela madlab, benny bwoii lät fräsch:D BIG UPS<3
DiSNEY
skulle nån kunna slänga upp ny länk för denna?
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Tack pane! Fbws. Länken funkar precis som den ska?
JONIS REST IN POWER
aahh missade länken längst upp trodde ni skulle langa ny länk inne i tråden efter att den förra dog som ni tydligen gjort innan med backup länkar hehe
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
så jävla fett, diggade alla låtarna lyssnat en hel del på skiten :) Detta får whoa inte missa!
detta får INGEN missa! =)
JONIS REST IN POWER
så, nu när jag inte är bannad längre MAD LAB! Ni rockar galet, got damnit. knaahmeean? hela mixtapet är SKITBRA, inte en enda dålig låt. alla är kanon!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha det kanske är en fördel och vara bannad ibland!
JONIS REST IN POWER
Producent
2009-02-28 14:15
WTF! Kan inte tanka från NÅN länk mannen!
kan lägga upp en ny länk!
JONIS REST IN POWER
NEVAHMIND!
här har du nya länken!
NY LÄNK
JONIS REST IN POWER
Producent
2009-02-28 19:16
Thanx buddy, tankar nu!PEACE!
Ska ladda ner nu, bättre sent en aldrig Fakal!! Vi får se om de e nått o ha de här... Pz Sebbe
You Can Hate Me Now!
Nyy läänk behöövs mannen!:)
Andr3az om du tittar något inlägg upp så hittar du en ny och fungerande länk!
JONIS REST IN POWER
NY LÄNK plz
Har du ett fejkade Face ?
Lyricist
2009-04-11 11:08
show some lööv
JONIS REST IN POWER
Nu när jag äntligen hittade länken så är filen för gammal. :(
OST!
Lyricist
2009-04-27 14:09
Vart får jag tag på denna igen ?!
Toastare
2011-05-04 15:56
Lät förvånandsvärt bra.. big upp! tror du att du kan rate'a vårat första live? vore as najs! TRYCK HÄR
http://www.myspace.com/Marvin.B Recognize!
Skivsamlare
2011-10-01 20:37
ny länk någon?
http://soundcloud.com/majestictwelve Ask beavis i get nothing but head.
Toastare
2011-10-02 00:57
http://www.speedyshare.com/files/30559731/Mixtape_Stylish.rar
asd