quken ft tusse - Förlåt mig
Detta är min tredje låt, så konstruktiv kritik vill jag ha! Andra versen kunde gjorts bättre.. Men är ändå nöjd!
Vers 1 och 2 :Quken Reff: Tusse Vers 3: Tusse
Min text
Vers 1: Att jag ska älska dig, förändra mig är det som jag var ämnad för Tänd min kämpaglöd som när våra läppar möts Det här är min bekännelse på papper av blod Jag saknar våran kärlek, hatar natten den dog Jag hade kunnat ge dig mer än bara kärlek å värme Men läget blev sämre vägen till glädjen blev längre Så nu sitter jag här helt utan kraft att resa mig Och jag blockerar den tanken, kraften att sakna hela dig Jag skulle ta oss till himlen, men du klandrade mig? När vi båda gick på vägen dit och trampade snett Jag kanske fattar det sen, när jag är gammal och själv För jag träffar aldrig någonsin nån annan än dig Reflektioner över livet och hur dåligt jag mår Har skapat mardrömmar på natten nu för såren består Och jag glömmer inte bort dig så här får du min tår Jag försöker be om ursäkt me låten så förlåt
Vers 2 Du skapa stormar i min värld men sorgen våldtar min själ För vinden kunde lyfta ditt hår Men den kunde aldrig lätta mitt hjärta Jag önskar att förnuftet skulle hindra mina penslar När jag målade mörker över himlen som du färglagt förlåt för alla tårar på kinden Och förlåt för alla gånger jag har sårat ditt inre det spelar ingen roll hur många dikter jag skriver När du var den enda som var viktig i livet men har lärt mig en del nu tar jag ingen för givet och jag skaffar ingen tjej för sätter flickor i skiten jag har tagit farväl, kanske med klychor som ord men mitt inre går på tomgång utan kryckor och mod Jag fattar de nog, var inte prinsen i sagan Och jag ångrar mig nu hälsningar: killen du hatar Och jag ångrar mig nu hälsningar: killen du hatar!
Livets vägar kan föra dig vart som helst...
|