jag är inte upprörd p.g.a tävlingen läggs ner eller så! men jag tycker att det är såå barnsligt av admins/domare! sen att vissa ens ha mage att gnälla kan göra mig upprörd ?
Så löjligt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2008-09-01 11:53
koffe varför tjata om er final när du inte recca till rond 2?
Jag hatar inte. Det är bara du som är värdelös.
pinsamt att ni lägger av när tävlingen har nått sitt slut, har man arrangerat nåt ska man slutföra det också, oavsett hur dåligt ni säger det är! ryck upp er för fan ni på crew
Det var väl tråkig att den lades ner, men vad ska ni göra åt saken? Det är bestämt och kommer vara så. Sen tycker jag iof att det är lite onödigt att skippa en final, hur mkt tar det egentligen på er domare? hade dom varit så kassa hade ni väl kunnat skita i allt redan efter kvalet?
bla.
Lunkan_ Hade inte tid, eller möjlighet då jag inte har egen "studio. och Jeyan var out of town, därav min anledning till att jag inte var med i Rond 2. Sen så var det ju inte bästa motståndet så det skulle gott och väl räckt med fyra man, I guess. Sen tjatar jag inte om finalen, hade dock varit roligt att slut föra skiten nu när det ändå enbart är en match kvar. Nuff said!
shades on my eyes you can't tell I'm .....
bylund_90 P18 Dålig anledning ? Mixarens dator pajade med alla spår på? Det tycker jag är en rätt stabilanledning! eller?
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Som en av domarna så: 1. Jag beklagar att jag var den som inte höll upp min del i rond 1 . Det berode tyvärr av att jag helt enkelt glömt bort att jag var domare och därför kom in sent i matchen. Mina motiveringar till vinnarna uteblev även och detta p.g.a. att några av bidragen var på så jämn nivå att jag inte kunde få ihop en tillräckligt kort motivering utan att det skulle vara nästan samma text för fem av bidragen. Samtidigt så känns det inte heller så motiverande att vara domare i en tävling där inte alla tävlande ser det som så värst viktigt att vara med. 2. Att tävlingen läggs ner mitt i är synd. Dock är det inte helt oförsvarbart i och med att med två WO:s på fyra bidrag ger en väldigt sunkig tävling. 3. Ang. kommande tävlingar: Tyvärr har inte tävlingarna så godtradition. Förra årets crewbattle havererade p.g.a. att det ena laget i finalen inte kunde hålla deadline. Trots att låten var klar och de hade skickat runt den till sina polare skickade de inte in den till den som skulle ha den för att de skulle vara kvar i tävlingen. Att sedan en majoritet av de tävlande (både detta år och förra) inte har fattat skillnaden mellan ett battle och en direkt beef-vers är en bidragande faktor till att jag är lite skeptisk. Vad kan vi göra för att snäppa upp det? (både som tävlande, domare och arrangörer) Ska folk som inte kan hålla deadline svartlistas från tävlingar? (och i så fall: hur länge?) Ska vi börja handplocka folk för tävlingar? (på vilka kriterier?) Ska vi lägga ner tävlandet över huvud taget? (känns riktigt tråkigt) Jag har faktiskt inte en susning, men nånting behöver göras. Ovanstående text är mina åsikter och bör inte förväxlas med dem hos någon av de andra domarna eller arrangören. 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
oskarw * "ska man slutföra det också, oavsett " - Någonting liknande kanske passar att rikta till de som lämnade WO också? 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
äsh sett igång 60 sekunder ist och ta ner denna tråden. 60 sek förra året va fett soft asmånga grymma rappare kommer nog bli så i år med :).
Geni
Asså Admins detta var en MISSLYCKAD tävling!!! Hoppas nästa gång det bli bättre!!!
Rappare är olyckliga sångare
domarna har då fan inte så jävla hög nivå, lägger ner tävlingen när det bara är finalen kvar. Det är ni som GÖR SÅ ATT WHOA SUGER!!!!!!!!! Och vad skulle hända om vi döpte tråden i finalen till crewbattle final då?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Finallagen måste ju göra dissar till varandra, tror det kan bli riktigt jämnt faktist!
TAJH - Dels så var det inte bara admins inblandade i arrangemanget av tävlingen och dels så är det väl ingen som sagt att tävlingen inte varit misslyckad? Det var ju själva orsaken till att den las ner._Case__ * "domarna har då fan inte så jävla hög nivå, lägger ner tävlingen när det bara är finalen kvar. " - Vad hade vi att se fram emot i finalen? Att ett av crewen lämnade WO där också? * "Och vad skulle hända om vi döpte tråden i finalen till crewbattle final då? " - Otillåten tävling = slängd tråd. Svårare än så är det inte. Hata om du vill, men om du kommer med något konstruktivt istället så kanske det blir fler tävlingar. * "Det är ni som GÖR SÅ ATT WHOA SUGER!!!!!!!!! " - 20 år gammal? 10-4, over...
Vice versa hade plockat allt endå :) deras första rond var som sagt det enda bidraget som var battle ! resten har missuppfattat vad battle innebär.
richyrich bitch !
Richyrich inga onödiga inlägg. Vad har vi sagt om det min son? Word på Mabande. Min dag har varit väldigt sympatisk och förståendeaktig. Det mesta du skrivit har stämt men, varför ska man straffa 2 oskyldiga lag? Visst det är dåligt av VV, Spdsl och några av domarna. Tyckte det va dåligt av lagen eftersom de lämnade wo, dåligt av luthgr3n för han skrivit en sån fånig sak som att tävlingen ska avbrytas om inte bidragen höjs . Tyckte att Spispi och hc gjorde ganska bra ifrån sig, eller iallafall höjde sin nivå. Dåligt av dig för att inte du hann motivera. Ditt skäl till att inte du kom in med motiveringen var mycket sämre än VV och tänk då skilladen mellan dig och spdsl. Tycker du att det varit rättvist om admins hade sagt att inte någon av de domarna som dömt under den händelserika tävlingen, crewbattle 08, inte fick vara med och döma rond 2 om det gått att döma den. Precis som i skolan. Alla får Ig i matte för att jag fick ig i det. Kollektiv bestraffning.
-Say hello to my little friend! Tony Montana
Tycker nog att domarna har varit okey denna tävling. Det som är synd är ju att de lägger ner nu när det verkligen verkar finnas intresse från både crews och åskådare eller vad man ska säga. Innan så kändes det bara som att ingen har varit intresserad, folk har klagat sig igenom hela tävlingen och sagt att tävlingen är ett skämt, rappare som inte vill lägga ner tid osv. osv. Det är klart det blir tråkigt att vara med då, därav resultatet också kanske. Så det är inte bara domarnas fel. tackförmig Pusshej!
Toddddd * "Dåligt av dig för att inte du hann motivera. Ditt skäl till att inte du kom in med motiveringen var mycket sämre än VV och tänk då skilladen mellan dig och spdsl. " - Ja, det var dåligt att jag inte motiverade. Dock vet jag inte om det är en sämre prestation än för lagen. Häng på ett litet tankeexperiment där vi byter roller så att jag blir tävlande crew och de blir en domare. Vice Versa kontra mig: - De lämnade inte in för att de hade "mixtapesläpp och skulle uppträda". - Jag lämnade in resultaten, men inte en motivering. = Med ombytta roller är det som att jag langade ihop en snabb session istället för en genomarbetad låt och de struntade i att lämna in ens resultaten och istället skrev en artikel för en tidning.S.P.D.S.L. kontra mig: - De lämnade inte in för att de inte kunde få bidraget mixat ordentligt. - Jag lämnade in resultaten, men inte en motivering. = Med ombytta roller är det som att jag lämnar in en helt omixad låt medan de får ihop resultaten och inte lämnar in dem. Den stora skillnaden är alltså att jag i alla fall lämnade in ett resultat. Om det bara hade varit S.P.D.S.L. som lämnade WO hade det varit en helt annan sak och tävlingen hade nog kunnat fortsätta. * "Tyckte att Spispi och hc gjorde ganska bra ifrån sig, eller iallafall höjde sin nivå. " - Japp. * "Tycker du att det varit rättvist om admins hade sagt att inte någon av de domarna som dömt under den händelserika tävlingen, crewbattle 08, inte fick vara med och döma rond 2 om det gått att döma den. " - Om domarrösterna varit beroende av varandra och hälften av domarna hade hoppat av? Ja, då hade det varit klart relevant att stänga ner tävlingen och försöka hitta pålitliga domare. * "Precis som i skolan. Alla får Ig i matte för att jag fick ig i det. Kollektiv bestraffning. " - Nope, precis som i skolan: lektionen avbryts för att hälften av klassen inte kan sköta sig. 10-4, over...
Öj, www.svarpåtal.com av Mabande... haha
Stfu and go make me a sandwich biiiatch
Jag tkr faktiskt som vi kör som davvert skriver :D IM IN! nån annan ? jag tor det kommer bli för mycket kompis propps...
tycker ni ska välja ut några nya dommare för att dom andra inte orkar...
www.myspace.com/friphmusic
ta ner tråden ist domarna om ni inte palla diskussionen snabbaaaaaa er
Geni
Men kör final nu ;)
Things can go wrong but life goes on...
Highcoast Vs spikespitters Vem vinner ?? :D
Things can go wrong but life goes on...
Word på Durlind ;)
Jag är torevi även Miztah T// Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//
Visst, det är sant när det gäller VV. De hade en askass anledning, men min åsikt är att du hade en mycket sämre.- De lämnade inte in för att de inte kunde få bidraget mixat ordentligt. Killen med skiten brann upp dagen innan eller va det var och de hann inte få ordning på det. De ville få en andra chans och lämna in någon dag senare men fick aldrig chansen. Du hade hur mycket tid på dig som helst och lämna in din motivering men kom aldrig in. Det va ingen som stoppade dig från det? Först glömmer du bort att du är domare och sen är det så oerhört jämnt att du inte kunde hitta på olika passande texter till alla olika lagen utan att det skulle stå samma. Men jaja, det är inte det vi ska snacka om, för det är inte det som är det intressanta i denna historian. Tyckte det va dåligt av de som inte skötte sitt jobb. Misstag händer alla men tyckte det va kasst att avbryta när det va två oskyldiga lag som hade skött sitt jobb. De hade lämnat in sitt resultat och som du själv säger så höjde de nivån. Så varför straffa dem? De andra fick sitt straff genom wo. BS-Porre P18 www.vilkenfinhemsidajagantarattdugjortdensjälvförattverkalustig.sug
Toddddd - Jag har inte sagt att jag är nöjd över min anledning, så du sparkar in en öppen dörr. Vad jag såg av inläggen så var det enda problemet för S.P.D.S.L. just att de inte kunde få det mixat. Att det sedan berodde av att mix-snubbens dator havererat är ganska irrelevant - de hade ju fortfarande det omixade materialet. Vad är det för "straff" att lämna WO? Vice Versa drog på en spelning istället så de lär ju ha gråtit sig till sömns över att inte varit med i tävlingen. Du kan tjura över att domarna och arrangörerna är elaka och ondskefulla, men faktum kvarstår: om det inte vore för att hälften av deltagarna i tävlingsmomentet på ett eller annat sätt hoppat av så hade tävlingen fortsatt. 10-4, over...
Mm, ni är väldigt ondskefulla (6)
Riktigt dåligt att lägga ner istället för att köra en final. Att skriva en text, spela in och mixa med en 4-5 accapellor är fan så mycket mer arbete än att lyssna på 2 låtar och utse en vinnare. Patetiskt.
Löjligt va ordet!
http://www.herrbitter.blogg.se/
Mabande: Att det sedan berodde av att mix-snubbens dator havererat är ganska irrelevant - de hade ju fortfarande det omixade materialet. Correction! De enda vi hade var två acapellor som var omixade, inte hela bidraget. Så vi kunde ej skicka in.
den här tråden verkar ju gå framåt, ha den här jävla finalen, alla som nu vill i nån annan tråd
Då måste man ha ett tillstånd som inte domarna ger.
Vi hade inte en dålig anledning, vi alla hade skrivit klart, men hade noll, ABSOLUT NOLL TID ÖVER för att spela in det .. riktigt kasst med tid hade vi, så börja inte klaga på våran anledning pågrund av våran WO, jag hade ju velat skickat in vårat, men sry så hann vi inte ..
soundcloud.com/jerrones
haha så dåligt att lägga ner de nu, whoa blir fan bara sämre o sämre, visst att nivån va låg, men vafan e ju kul fär dom som inte är lika bra som dom andra att få va me på sånt här,
Hojta till Så mixar jag! http://www.myspace.com/raayb
Seriöst bara spy på denna tråden och kör vars en finallåt, sätt en deadline och välj ut 3 domare som båda lagen litar på, så vi får en vinnare. Sen om det inte är officielt enligt adminsen kan ju alla urinera på eftersom alla ändå vet att det är den riktiga finalen. Over'n out
Mabande sa det ganska bra. Låser denna tråd nu, ni kan fortsätta era disskutioner i gäsböckerna. Eller så hittar ni bara på något utomhus, det kommer fler tävlingar oroa er inte.
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL