Inget kan gå fel när vi greppar miccen// Du kan hata vår musik , när vi droppar feta skiten// För raderna som droppas , är ofattbara// Du kan battla mot oss , vi är oslagbara// Jo! Myran och wahlund ligger etta på listan// Det kan man ju förstå , vi har den rätta gnistan// För när vi flyter på beatet kan inget stoppa oss// Så vi skiter i dej och tar ett till bloss// Lyssna på mej! , det är myran som talar// Vill du ha ngt , det är klart jag betalar// För pengar strömmar in genom min musik// Min rapp är unik , ja den är sagolik// Många säger att jag har min egen stil// Andra säger att den är jävligt ostabil// Men jag skiter i er som hatar det jag släpper// Interstinne så vet du att det är dej jag knäcker!// Myran & Wahlund vi är dom bästa!// Battla mot oss , Du vågar att testa!// Vi är dom som äger på att festa!// Vi knäcker alla , Japp dom flesta!// Myran & Wahlund vi är dom bästa!// Battla mot oss , Du vågar att testa!// Vi är dom som äger på att festa!// Vi knäcker alla , Japp dom flesta!// Så ville du battla det är bara att komma// Men passa dej , du kommer omkomma!// För orden som vi rappar , dom är hotfulla// Men det kan man ju förstå , vi är tallangfulla// Det är många som har försökt att knäcka oss// Dom flesta är bara ute efter att slåss// Men det ända vi begär , är en liten diss// När ni väl släpper nått , låter det piss// Wahlund här! Ägarn utav alla// Dom som vill ngt , kommer jag o anfalla// Tills ni ligger på backen och bara grinar// Det är så kul o slå ner alla småglina!// För dom är så klena och vill ha mera// Wahlund glider in och bara briljerar!// Så det här var slutet på denna fina låt// Och alla ni andra kommer falla ner i gråt!// Myran & Wahlund vi är dom bästa!// Battla mot oss , Du vågar att testa!// Vi är dom som äger på att festa!// Vi knäcker alla , Japp dom flesta!// Myran & Wahlund vi är dom bästa!// Battla mot oss , Du vågar att testa!// Vi är dom som äger på att festa!// Vi knäcker alla , Japp dom flesta!// texten...
Myranduvet