I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Max - Kan Inte Va Din Hjälte

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-08-04 19:43
upp igen
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic

2008-08-04 20:36
dope,bästa låten jag hört med dig,ligger nice på beatet,riktigt nice delivery

2008-08-04 21:23
Beatet är skönt som fan fast man hört det innan.

Kanske lite väl lessen röstläge för att bringa fram en skön känsla kanske blev lite överdrivet men sjukt nice flow och dina rader va nice.
Geni

2008-08-04 23:08
tnx boys.. kul att ni diggar det mesta iaf

2008-08-05 13:41
more?

2008-08-05 15:51
UPP! verkligen överfet.. massor med känslor rakt igenom, och bra inlevelse i reffen!

hoppas det löser sig max, som sagt.. plinga om det är något!
haha, vi bor på landet!
Rappare

2008-08-05 19:46
okey, missade helt att du släppt denna fan.. sorry för det

iallafall, har sjukt svårt att kommentera denna. visst, mix, rim, flyt.. men det känns inte som om det räknas eller betyder nåt i det här fallet. allt det är på sin plats, men hamnar i skuggan av hur texten du skrivit beskriver precis den uppfattning jag fått om hur du mått. skrämmande nästan. inga poetiska beskrivningar, bara skrämmande rå sanning, vilket nästan gör det jobbigt att lyssna på (missförstå mig rätt där).

dom som snackar om emo verkar hjärndöda, känner man inte så här efter en sån grej är det er det är fel på. det är däremot jävligt starkt (och förhoppningsvis stärkande) att skriva tre dunderverser och refräng om det..

nä, big up till låten, den förtjänar förstasidan igen.

.. slutligen, har hon hört den?

see ya
www.myspace.com/cedermusik

2008-08-06 00:32
haha wtf. jo de är ju jävligt emo att ha känslor för någon. säger som ceder här över riktigt bra text och jag förstår dej verkligen.

http://www.myspace.com/eriklundhbeats

2008-08-06 01:30
Riktigt fet låt mannen, känner igen situationen du lever i... Nu när jag hör denna låt, så ångrar jag att jag inte ansträngde mig att få ut mina känslor på pappret när liknande hände mig... Vill inte kritisera en sådan låt.

Har en väldigt nära vän som åker och pluggar i Spanien i ett år nu... Får insperation av detta beat till en låt till honom. Skulle vara välldigt tacksam om du kunde dela med dig av det.

Återigen, riktigt bra låt. Väcker känslor.

Tack!
http://www.myspace.com/rickyrillzbeatz
"Jag får mitt nyaste ljudkort på torsdag/fredag, men just nu har lite sämre grafikort derför det låter som det gör" - Nilleyo

2008-08-06 01:49
cool att denna får hypen den förtjänar. sen att vissa först berömmer låten & ber som beatet är är jävligt respektlöst & nonchalant. tänk efter chump, oavsett om du har betalat för beatet du skrivit en sån här låt på eller inte så vill du inte ge bort det för att sen höra någon nörd som ska göra sin version på det.

SLUTA FRÅGA OM BEATS!

www.soundclick.com
om det nu inte finns några producenter som är intresserade av er eller er rap.

PUNKT

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-06 02:27
Asma, tycker inte det är din ensak att avgöra om personen i fråga tycker det är respektlöst och nonchalant. Personen i fråga kanske känner empati, och tar det som en komplimang att han har gjort ett bra beatval till just en låt av denna genren. Om du själv har för lite att säga och skriver åt andra personer så tycker jag Flashback låter som ett hett forum för dig.

Förväntar mig inte att Max ska ge ut beatet, men om jag inte ber om det så är sannolikheten att jag får det välldigt liten.

Ps. Tycker låten berör. Asma fick det att låta som att om ger en låt berömmelse och sedan om en tjänst, så betyder berömmelsen ingenting.

Puss Asma
"Jag får mitt nyaste ljudkort på torsdag/fredag, men just nu har lite sämre grafikort derför det låter som det gör" - Nilleyo

2008-08-06 12:07
no harm done ceder.. kul att du också digga den =) som jag sa till dig förra veckan så hade jag fet prestationsångest innan jag släppte denna låten.. men det verkar som det blev bra tillslut..känns sjukt skönt att folk uppskattar den asså.. btw.. när kommer våra kepsar?!

tack till rille för du gilla den också.. angående beatet så är det ett freebeat som jag hittade på nätet.. och jag känner mig inte speciellt manad till att punga ut det.. om du vill göra en liknande låt så tycker jag du ska hitta ett annat beat men med samma vibe, det är en hel jungel där ute.. letar man så hittar man.. man får inget gratis.. saaaaar...

som asma skrev i sitt inlägg.. kolla soundclick.. där finns skitmycket!

2008-08-06 12:09
oj glömde...

ceder: nä hon har inte hört den... tror det ska förbli så tills vidare iaf !

2008-08-06 13:47
men kiddo P15..
jag skriver inte åt eller för andra, det var min åsikt och om du inte tycker att jag har rätt till den föreslår jag lunarstorm som ett forum för dig. alla med någon sorts logik i skallen förstår väl själv att fråga om ett beat i den här tråden är kanske lite fel? förmodligen eftersom det bara är du som frågat.
om du inte förstår varför det är fel har du missuppfattat syftet med låten och kan alltså inte kommentera den och var därför bara ute efter beatet från allra första början.

jag ser max bli överkörd, av en lastbil - det enda av plaggen han har på sig som klarar sig är hans sneakers.
ska jag A) ringa ambulans och stanna hos honom som ett stöd.
eller ska jag
B) fråga om jag får låna hans sneakers för att använda på min väns avskedsfest innan han ska åka utomlands etc.

hejdå, sov dåligt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-06 14:28
Haha, asma. Att du orkar. Tycker fortfarande låten är fet, tycker beatet är fett också. Eftersom det är ett freebeat så kanske Max känner för att ge ut de. INTE för att jag TRODDE det från första början, som jag nämde ovan. Man är väll snarare dum, om man hittar ett beat som man tycker om, och skiter i att fråga om det... (?)

Angående din fråga. Jag svarar A.
Tror du förstår varför, och din liknelse var ju ungefär samma sak.

...!!

2008-08-06 18:15
uppar en gång till.. har varken sagt, uttryck eller konstaterat att denna låten är emo.. tyckte i första hand när jag lyssnade på låten att texten kändes lite emo-stuk, men snacka sedan med max, och förstod allt som hänt..

till dig max, jag gillar låten som fan som jag sagt innan, och jag tycker det är så jävla härligt att du kan öppna dig själv och exponera dina feelings så här ärligt.. inte bara för allmänheten, men först och främst för dig själv..
thats what hiphop is all about, enligt mig!

tack för en underbar låt!!

peace man
http://www.myspace.com/daaddict

2008-08-06 18:32
DaAddict P20

tnx man.. kul som fan att du diggar den =) ye jag vet att du inte menade emo, emo.. utan ja.. förstår vad du menar.. tog inte illa upp iaf.. så det e lugnt =) tycker det e fett ball att folk ger respons på olika sätt på denna.. folk känner nog igen sig.. det va det jag hade hoppats på.. hojta om det är nått! peace

2008-08-06 23:22
några sista krafttag

2008-08-07 15:35
feet som fan!

2008-08-07 15:47
satan, denna var riktigt bra, fet delivery som fan bra text.. rikrigt bra låt

2008-08-07 16:33
Så jävla dålig denna låten är, helt sjukt
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.

2008-08-07 18:07
tack ishalla och schib!

bearC: bra att du bryter mönstret annars kanske jag hade fått storhetsvansinne!!!! hähähähäh.. synd att du inte gilla den ändå....

phhhf (bitterminen)

2008-08-07 23:00
upp this biaaatch

2008-08-07 23:38
Så jävla dålig denna låten är, helt sjukt

får man inte ögon på sig på annat sätt så... ;D

2008-08-08 00:02
Hahahahhahahahahhaahha sjuukt viktig bittermin Max, afan...nice. Ses imorron saaaaaaarvi
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.

2008-08-08 13:42
Fruktansvärt bra låt... Mycket underskattad. Så väldigt välskriven text där varenda ord känns fruktansvärt igenomtänkt och ärligt. När jag skriver eftersträvar jag sånt här. Tack för denna, hoppas det värmer.

2008-08-08 13:50
depressioner , fet låt iaf!
Vem fan pratar du med?

2008-08-08 14:40
Laarge

tnx man ! kul att du gilla den :D

bobbeman P15

liiiiivet.. anyways.. tnx man!