Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
texten är liide väl för emo, men känslan i den är sjukt tung.. bra delivery med inlevelse, skönt laidback stuk på ditt flow en helt självklar bra låt, men kommer nog vara för många emo kids som kommer spendera fickpengarna på rakblad efter hört denna.. hmm joke aside, upp på denna max, i feel ya mer än du kan ana! peace & love man
http://www.myspace.com/daaddict
yes tnx! emo eller inte.. det e bara vad jag känner just nu.. hate it or love it folks..
skitfräsh låt, allt är så perfekt..
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Lime P18 tack som fan =)
hey max, för det första - så jävla bra att du inte använde nas beatet & tog detta istället. jag tycker du levererar ett sjukt skönt sound/mood och en alldeles utmärkt & distinkt känsla utan att vara emo. jag tycker exakta motsatsen av vad mark skrev. du hade kunnat rimma bil/fil/stil på denna här och det hade ändå varit en supertrack. ärligheten är inte finkänslig och det tycker jag heller inte att den ska vara - hoppas bruden tar sitt förnuft tillfånga lite efter denna här även om det inte är syftet med låten, det borde ju bli en tankeställare annars är du värd bättre - vilket jag i mitt hjärta tror att du är från början. jag tycker att du gjorde detta riktigt bra, inga namn även om texten är riktad på många ställen. en mogen & down to earth låt. bästa sen ''varför''! tack för att du delar med dig av din ångest & förvandlar den till något positivt. be well man & holla @ me om du vill snacka. peach!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Man kan inte säga annat än att du har en grymt fet inlevelse.. Finns inget o klaga på.. pz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Beatet är sjukt bra.. älskar samplingen.. Kan inte komma på vilken det är.. SJUUUKT snygg delivery i denna.. Älskar din inlevelse.. Nog aldrig hört dig lägga det med sån här känsla.. Fyllt med känsla som fan i hooken.. Riktigt sjukt.. Och några hår på armen har rest sig också, så den väcker känslor.. Lyriken är nice som den alltid är, fast bara känslor alltså.. Jag tror inte du är kapabel att skriva något som är dåligt faktiskt, nu när man tänker tillbaka på dina verser du har skrivit.. Detta är the shit alltså.. Denna ska spridas worldwide.. UPP WHOA!!!!
shit boys... tack som fan! skit fett att ni gilla den, asma, anta och klacc! det värmer som fan. Speciellt när det e en låt som betyder nått för en själv också! peace
riktigt fet låt, detta gjorde du bra!
B
tackar :)
Tack. Tänker inte motivera, är för dålig på hiphop-språket för det, men tack som fan för en sjukt känsloladdad låt som slår ganska perfekt på mig också just nu. upp!
liiiiiiiiiiide dystert, max
www.markemusik.se www.twitter.com/markemusik http://mekkeriet.blogspot.com
livet just nu
tnx! upp
Diggades totalt! big up
Careface..
behöver inte ge kritik på denna, jag tror du vet själv att den e fet! bra jobbat man! hoppas humöret går uppåt igen mannen! fridens
Detta är min forumsignatur
tycker den e nice...fett du e så ärlig o tycker texten e fet men blir lite lessen när jag hör den liiiivet
"Fullt med snitches överallt,alltid lugn i sinnet för jag röker hasch"
tackar boys! kul som fan att ni diggar :)
okej, hmm, brukar igentligen inte kommentera låtar, hatar det av nån anledning, men denna var TUNG! bra känsla, bra innehåll i texten..men beatet.hmm.. det e bra, lite mörkt, men man kan ändå spotta känslor på det. men gillar inte slingan så mkt, den e ifrån bone thugs - when thugs cry? om jag inte har helt fel för mig, men iallfall, tung låt mayn, man känner igen sig lite på vissa delar. fortsätt hålla huvudet högt och ryggen rak ! BIG UP / t
www.mk044.se | www.myspace.com/temythadon
finns inget o säga, lyssnar man på den så vet man hur fet den är ! Peace max.
Låten är skön. Gillar ditt röstläge och flow. o läste där upp de är inget emo utan hans äkta känslor. peace
http://www.myspace.com/infinitestruggle1 Varför har du inte pratat med din tjej på flera dagar?
- nee ville inte avbryta henne
tnx boys! fett som fan att det uppskattas :)
Grymt bra låt. Det känns verkligen att du menar vartenda ord du rappar och att du behövde få ur dig detta även om det är liiiide dystert. Håller fan med Björn om att man blir lite ledsen i ögat när man hör den.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
sjukt bra låt max! jag förstog hur du kände när jag satt i bilen med dig och du förklara allt som hänt mellan er, men nu? jag ryser. jag känner verkligen detta, och kommer absolut att lyssna på den fler gånger! hoppas hon lyssnar, förstår och tar åt sig. den är underbar! hoppas det löser sig för er! plinga om det är något. Peace!
haha, vi bor på landet!
Bra låt! Känner som fan. Förstår inte hur man kan höja sin röst mot en brud, but hey, thats just me. Jag diggar dig egentligen, Max. Förstår inte orden du slängde mot mig på MSN. Fattigt, men den diskussionen hör inte hit. Beatet är bra, Anno Domini, va? Flytet är bra, hör inte en enda flowmiss. Din röst är typ skånes fetaste. Känner låten! Kommer lyssnas på flitigt. One love <3
fet fet :D
milo: fett att du digga den.. men missuppfatta mig inte.. när jag menade att jag höjde rösten så menade jag att jag sa till henne vad jag tyckte och tänkte om vårt förhållande och om hur hur agerade i olika situationer.. man måste höja sin röst om folk inte lyssnar när man säger det i normalt tonläge.. jag vet, man ska inte behöva det.. jag vet. men hade jag inte behövt höja rösten hade nog denna låten aldrig släppts.. angående "orden som, jag slänger mot dig på msn" så har jag ingen aning om vad du snackar om.. visste inte ens att jag hade dig på msn? tnx
Word, men spela inte dum nu. Jag är "fittan" som nekade dig ett skivomslag efter att jag tydligen lovat dig det.
jaha va det du.. okej. tycker fortfarande det va bull stil o lova en sak o sen komma samma dag o säga att du inte kunde ordna det.. men det hör inte hit
fett skön låt man, as usual ! , fet uppträdande i malmö oxå fan , tack för ölen hahah jävligt soft beat oxå , jag tänker på gammla tv serien MASH när ja hör den samplingen hehe
Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?
Fett bra mannen :D UPP
www.myspace.com/Sagoztyle
Först, såg nån där upp skriva att han tycker det är fel att höja rösten! Det tycker jag är bull, man hör allt att snack om jämnställdhet, att kvinnor är lika bra! Men vrf får dom höja rösten mot oss, Men killar får inte höja rösten mot dom? Slå en tjej där går gränsen, men att du höjde rösten mot henne ser jag inte som fel! Om hon nu lämna dej för det, så förtjänar hon en skalle över näsan för då måste hon har utnyttjade för din lägenhet eller nått! Släpp henne! Fet låt, inget att klaga på! Fet text, tycker där imot att en låt som denna skulle du kickat på ett eget proddat beat eller ett beat du har egen rätt på iaf!
BackaToDaB P1 tnx man=) kul att du kom o gav support!Sagoztyle P16 fett att du diggar kompis!drezaz P18 jag känner vad du menar och jag håller med dig till viss del. Men man kan ju höja rösten på det "mogna" sättet eller det andra.. inte bara skrika massa saker, utan verkligen säga till henne på skarpen bara vad som gäller osv. inget bullshit.. bara lägga fram det. Ja i princip gjorde hon väl det, eftersom hon inte ville ge det ett försök till.. när jag ändå (inte bokstavligt talat) gick ner på knä och ville verkligen försöka.. vet inte va det e med henne.. men som du också säger så kan man känna lite lite utnyttjad.. men...liivet kul att du gillade låten! och ja, det hade såklart varit najsare på ett proddat beat.. men ville bara skriva av mig snabbt.. hade inte tid att leta.. tror jag skrev dessa 3 verser på typ 45.. peace!
får man fråga vad hon gjorde med sitt e.x?
UPP!
haha, vi bor på landet!
tEmy P78 vill inte gå inte på detalj, men hon va otrogen.
upp this
Riktigt bra låt! Texten, flowet och beatet va riktigt riktigt bra. Upp med texten också tycker jag!
soft låt, schysst delivery!
hets, stress, fest!
förstår mayn, ännu en gång, feet låt. BIG UPP
tnx tnx.. texten kommer här till dig GargaN X78 vers 1 vetifan vad jag ska säga, vetifan var jag ska börja// bara känner tårarna rinna längs ögat// ..så fort jag tänker på det, så fort jag sänker huvet// ..borde bara starta om, det vore rätt i nuet// ..känner mig som femte hjulet fast vi bara e två// .du höjder ribban fast jag inte klara första nivån// ..kan inte leva upp till kraven som du ställer på mig ..kan inte vara både nära dig och långt ifrån dig// ..du ville ha distans, det va väl så det brast// ..satte dig i första rummet, aldrig i andra hand// ..trodde vi hade en chans, jag gav dig flera stycken// ..men du gav mig inte en enda, för jag höjde rösten ..känner mig sviken, ingenting jag kan förneka// o jag drömde om att sätta ett ring på ditt finger, utan tvekan// ..levde för din närhet, kärlek, dina andetag// allting verkar väck, men svårt o glömma dina ansiktsdrag//Reff x 2 jag försöker vara där för dig, o försöker hjälpa men vad du än säger, kan inte vara din hjälte// kan inte vara din hjälte, hela tiden varje dag// kan inte vara din hjälte, om din kärlek e för svag//Vers 2 det blåste upp till storm, du ville ha svar på frågor// försökte hjälpa dig, försökte göra något åt det// ..jag såg du mådde kasst, o ville fly från allting// försökte dölja det, men dina ögon ljuger aldrig// ..jag gav dig råd så gott jag kunde, ville skingra tankar// från det du tänkte på, men dina minnen ville stanna// jag vet du kämpa för att skjuta bort det, dölja ångesten// ..men endå sarga sjukdommen vårt förhållande// ..jag va alltid vid din sida, nått du tog förgivet// ställde upp i vått o tort, ja, nästan överdrivet// ..ljög för vänner många gånger, för att va med dig// ..försökte stötta dig, jag trodde du behövde mig// ..så jävla kär i dig, du ägde en stor bit av hjärtat// men trodde aldrig att den skulle bli sliten o ärrad// ..men inte första gången som det aldrig blir som man tänkt// ..varför? jag säger det om och om igen//Reff x 2 jag försöker vara där för dig, o försöker hjälpa men vad du än säger, kan inte vara din hjälte// kan inte vara din hjälte, hela tiden varje dag// kan inte vara din hjälte, om din kärlek e för svag//Vers 3 har svårt o släppa dig, fast det känns så fel// o vet att den onda spiralen bara växer mer// ..det e svårt o tänka själv, jag blev förblindad av dig kärleken e närsynt, det e nått jag aldrig kunnat ana// ..känns så jävla nonchalant o bara skippa allt// ..men kanske inte lönt o kämpa om vägen e brant// ..har många minnen som har etsats fast// ..blicka 20 år fram o såg oss båda ha mitt efternamn// ..men allting vänder snabbt, och min svartsjuka växte// ..när du va med killar fast jag vet, det e bara vänner// men i grund o botten vet jag var allt kom ifrån men// ..det vet du också, mer än mig, så sluta låtsas som du// ..inte tänker på det mer o säger att du glömt// den utlösande faktorn till relationens död// ..för det du gjorde med ditt ex, efter bara en månad// e nått jag aldrig kommer glömma, fast du e förlåten//Reff x 2 jag försöker vara där för dig, o försöker hjälpa men vad du än säger, kan inte vara din hjälte// kan inte vara din hjälte, hela tiden varje dag// kan inte vara din hjälte, om din kärlek e för svag//
nån mer?
Riktigt skön känsla i det hela. Skitsnack om "För mkt emo" vadå emo? kan inte folk som inte är emos ha känslor? . Keep it up. Nyfiken på nästa track~
!Helsingborg!Skåne!Danmark!Sver~!
tackar! kul att ni gillar den =) upp
Damn :o sjukt nice låt, texterna är sjukt nice, låten är sjukt nice. kan inte bli bättre :)
Du hör och vet, Robin Möller är fet :D!
tnx man =)
bump it up
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.