Lillehoé - Too Late Too Apologize
Shoo,hade fett boooring så jag reccade denna låt.
Finns inte så mkt att säga förutom att jag hopppas ni gillar:)
Var inte snåla med kommentarer!
LÄNKEN!!!!!!!!!!!!!! Peace//Lillehoé
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
Thx:P
Assoft :D Aldrig hört dig förut, men gillade låten som fan :)
Blev mycket fundersam när jag hörde detta. reffen lät liksom inte som han den riktiga. Och jag hoppas inte att det var du som sjöng, för isåfall lägg ner rappen totalt och satsa på din sångkarriär, där kommer du längre haha. rappen var inge vidare enligt mig. Peace! skicka gärna ett gb eller mail om vem eller vad som sjöng i reffen. Peace! Slukish
http://Myspace.com/Slukarn
Lika skönt som vanligt lillhoé keep it up MäjjN
Tight shiit päyzzz out !
låter soft mannen, men du har lagt bättre ! keep it up :)
fett skön låt, reffen var skön
sången är grym om det är du som gör den:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Spännande. Längesen jag lyssnade på rappare på Whoa.Beatet 4/10 Rätt tungt. Aldrig hört ett annat beat på den sampligen förutom Lil Waynes Remix klart. Men gillade det någorlunda. Text 4/10 Ja, en vanlig kärlekstext. Som alla andra idag på internet. Det var ingenting särskilt över det, men du får sagt det du vill ha sagt.Flow 5/10 Ingenting märkvärdigt där heller. Glad över att du däremot klarar av bounce, till skillnad från alla andra rappare på whoa idag mellan 10-15 år.Sång 4/10 Nej, verkligen ingen ögonbrynshöjare. Låter aningen likt sångaren i One Republic, men betydligt mer amatörmässigt. Det är en soft röst men en hel del sura toner och ingen inlevelse i det han sjönger. Skippa engelskan också. Låten får 4/10 Jag är ute. En.
Rappat skitlänge.
Tack alla för ni kommenterat:D Nej det är inte jag som kör reffen utan den va med på beatet:)
skön låt men i tredje versen var accan lite för låg tyckte jag men du utvecklas mannen :) peac!
Tretton: Beatet är gjort ganska rakt av (bara lite ommixat, om ens det) orginalet på Apologize, inte Timbalands remix(som går på radion allt för ofta) utan orginallåten. Och inte konstigt att sången låter likt sångaren i One republic, det är ju One republics sångare :P rätta mig om jag har fel:) men till låten då^^ jag tyckte det lät bra!:) fortsätt så.
Rappen låter helt okej bra gjort där.. Reffen e inte den riktiga men den va inte dålig heller..
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
bäst som vanligt ;) <3
Lillehoé är bäst !<3
Tack alla:D Total skönt att ni kommenterar. Sen alla som inte förstått så är det inte jag som sjunger reffen
Tack man:)
Upp upp:D
asså du sjunger ju över sångaren så att det blir falskt iblan. lr? jag kan va jävligt trött men ligger det inte ett underspår? pz
www.myspace.com/L1Xproductions
Nja nåt underspår vet jag inte. Jag sjunger ingenstans på låten. Jag står för rappen sen resten av allt annat var med på beatet.
ojoj så söt du är lille ;) Det har blivit mycket då menar jag mycket bättre allt vad man hör ifrån dig, Förbättningar på flowet och känslan i sig också , kanske inte mycket varje gång men det är bra som fan ! Flowet : Flowet är helt underbart det är något som jag värkligen gillar i din rapp, rösten är klockren ,bra beat val ! du är kungen mannen :D Pz
somedays, s.o.p will change :)
Värmer mkt mannen:D
Jag gillar den........ Droppa text
Eriksson1337 ftw!
Skönt:) Kan fixa imon:)
Tack man:D
Kommentera Mer! Fan vad bra du har blivit Lillehoé . Kablaam! :)
bla.
hedde: Thx ännu en gång:D
älskling :) bra jobbat gubben :D softa rader :D reffen e ju nice som fan, e de du eller nån annan `? :P soft iaf, vi får fan kicka nått snart :D Städpatrullen i din fejja hoe! :D <3
Death is the only way to true happiness
1 sak till, shiiet vad du har fått flyt :) :) :D <33333
Death is the only way to true happiness
Tack baby:D Nee det är inte jag som sjunger reffen:D
Låter bra.. sooft låt !
H-O-R-A
Tackar Alex:P
Thx brushan:D
Skön låt :) aldrig hört dig förut men kommer kolla runt efter dig :)pz
Dunderklumpen: Tack,det tkr jag låter bra hehe;)
har nån låten "kom igen nu tjejer" och kan lägga upp ern länk?
Använd inte min tråd för att leta låtar. Gäller även mina låtar för då kan du ta det i GB
najz låt :)
Jag behöver inga vapen, mina ord dödar!
Thx:P
Schööööön faaaaaan :D
Du hör och vet, Robin Möller är fet :D!
Tackar:D