I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Aforism - Vad händer med min rapkarriär (Singel nr 2, duggud prod)

Vår Hiphop - Audio & Video

Aforism - Vad händer med min rapkarriär (Singel nr 2, duggud prod)

Så var det dags igen!

Idag släpps den andra singeln till mixtapet.

Låten är mixtapets titelspår 'Vad Händer Med Min Rapkarriär'
och reflekterar just det ämnet.
Musikproduktionen står även denna gången duggud för och allt är som vanligt
inspelat och mixat av UNG för Massive Sound Entertainment.

Det är bara att njuta!

Ladda ner låten: Aforism - Vad händer med min rapkarriär

Ladda även ner flyern på hemsidan och sprid.

Allt finns även på www.myspace.com/aforism för er som diggar den typen av kvalité.

På aforism´s myspace finns en 'Video/Studiosession' på låten HipHop Is Dead(Fristil) som ni borde spana in om ni har missat den, även den låten tillhör mixtapet som nu
närmar sig med stormsteg!

Det här är aforism ifrån massive sound - peace!!!

// Massive Sound

www.aforism.net

www.MassiveSound.se

Massive Sound Entertainment

2008-01-31 15:26
gick ej ladda ned den så fick lyssna på myspace.. å ja hatar myspace :). men ja diggar flow å text... Lika nice som vanligt.. å ja digga mixningen..
Om Jims mamma får reda på de han gjort så får ja hans data :)

2008-01-31 15:43

Lyssna på hans hemsida. Där är det bra kvalité ;)

Låten va najs asså! skönt flow :D

www.myspace.com/norliekkv
www.myspace.com/kkv
www.klubbkoll.se/blogg/norliekkv

2008-01-31 16:55
Eftersom ja gillar kvalite så lyssna jag på MySpacen haha.
Men det enda jag har och säga är, den var perfekt!
Flow, text och allt. Fortsätt så man :].

Ha dt najs!

2008-01-31 17:08
Beatet är tung! Flowet är annorlunda och coolt! även texten gillar jag. några rader man smålog av :)

2008-01-31 21:03
yes :) de gick ladda ned nu :) thx :)
Om Jims mamma får reda på de han gjort så får ja hans data :)
Skönt att alla gillar det här!

Låten är grym..

Flera kommentera mera..
Massive Sound Entertainment

2008-02-01 01:57
Som vanligt är du blytung och dina texter är dina texter om du förstår vad jag menar!

2008-02-01 10:20

Soft mannen, nice flyt och bra kvalité!

2008-02-05 14:27
hmm, det va nytt för mina öron.. Behöver lyssna några gånger för att känna på den.
Kvaliten va nice iallfall :) vill höra mer

2008-02-05 16:15
skönt skit , i like
Attityd Crew 2006-09
Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk

2008-02-05 17:07
Har lyssnar några gånger nu och det diggas! :) nytt för mina öron, säger som tidigare, vill höra mer! :) päjjs

2008-02-06 13:06
diggar Jag är tusental som fan, den här var inte lika fet..
men fortfarande hög kvalitet! kul att du binder ihop ditt liv, sånt respekterar jag - inte många som klarar av att hålla ihop det.

keep em coming så syns vi i luleå!
damn, what's wrong with my generation?
we was the cream of the crop but it seems we've been robbed
that's what happens when you trade in all your dreams for a job

2008-02-06 17:18
Shit detta e riktigt tight! Diggar din stil! keep it up! Pzz

2008-02-09 12:46
Precis vad jag förväntat mig! Grymt! =)

2008-02-10 11:23
det här gjorde du riktigt bra, :)

2008-02-10 14:28
gick inte o ladda låten så ja lyssna på myspace.. bra flow bra beat bra innehåll i texten men ja diggar inte rimmen nått du borde träna på tycker ja;P pz!
S.A.K.H.L a.k.a Mr`Hagman - från - WWW.HANDIKAPPOMSORGEN.SE - Tellus Underjord - Muterade Galningar! - MMED - .... Kgc - SHC - WN - MåsCrew - SVC!!!!!!!!!!! piteååååååååååååååååååååååååå!!!!

2008-02-10 15:30
sköön!

2008-02-11 10:00
Jag har nu hänvisat er till reglerna, ett x antal gånger.

#5 - Förbjudet att "uppa" för mycket

Att uppa trådar; dvs posta inlägg endast i syfte att få den aktuella tråden att hamna högst upp i forumet - är absolut förbjudet om det går till överdrift. Uppar du din tråd inom de första timmarna från att den skapades så finns en stor risk att den slängs.
Det är okej att uppa en tråd 2-3 gånger om den bär på viktig information om t.ex. ett inställt jam eller liknande, men handlar det om alldagliga diskussioner ser vi helst att ni låter bli att uppa. Detta pga att antalet trams & nonsenssinlägg ökar och för att det är orättvist gentemot alla andra users vars trådar självklart bör få samma uppmärksamhet. Samtidigt bör man kanske ta sig en tankeställare om man uppat sin tråd 2-3 gånger och folket likaväl inte diskuterar i den.

#8 - Ifrågasätt inte i tråden om ditt inlägg rensats bort!
Om en moderator eller admin rensat bort inlägg som du postat, så låt bli att kommentera din åsikt på detta i den aktuella tråden. Detta tar nämligen bort fokus från vad diskussionen är tänkt att handla om. Acceptera istället att ditt inlägg plockades bort för att det på något sätt bröt mot det gällande regelverket på communityn. Läser du igenom reglerna så hittar du med största sannolikhet orsaken till varför ditt inlägg deletades. Skulle det dock vara så att du fortfarande inte förstår varför inlägget togs bort så kan du kontakta någon av oss admins som är online (se startsidan) eller posta en tråd med dina synpunkter i "allmänt om whoa".

#18 - Skriv normalt i dina inlägg
Låt bli att enbart använda STORA BOKSTÄVER, eller att bLAnDa bOKsTävEr i klockren fjortis-stil. Det är också irriterande med en massa !!!!!!!!! eller ??????? och liknande. Detta gäller så klart även fetstil och kursiv stil. Vänligen använd dessa funktioner med vett. Bryter ni mot denna regel kommer ni få en tillsägelse, varning eller i värsta fall bli bannade.
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL