Sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk skön röst. på första killen.. bra text bra flow.. rkigt bra.. din del var riiiikigt skön du gör några flow missar ibland' reffen neeej inget jag diggar.. ligger off ibland.. hahaha jag tror några rader är om kotti liza:D... ahaha.. när inget jag diggar.. dina texter är vell bra.. du kan flowa bra.. gillar när du rappar fort vid vissa tillfällen.. men vid dom tillfälenerna så ska du itne mummla för då kommer vara tight shiet.. men du gör det whack,, men träna på de
Jag gillade det, orkar inte kommentera faktiskt. Men känner mig taskig annars. Beat: Bra beatval. Text: Sjukt bra av er alla tre gillade dock mickes text mest. Den var mer tänkvärd och skön. Röst: Micke jag diggar din röst som fan, dialekten känns skön. Ida, woooow vilken refräng baby ;). Lizen, Du har skön röst, men du påminner om sofijah och då låter det bara tråkigt, för hon har så sorgsna låtar. Flow: Funkar bra mina damer och herrar. Inlevelse: Japp, inlevelsen har micke inte hittat riktigt än men den är på väg, känner det. Ida och lizen har de. Alltså, jag gillade låten skitbra och den åker ner i ipoden direkt :D 9/10
Does it look like I care?! o.O
Tack ni som diggade min röst och flow.. dock så var detta ingen seriös låt av mig.. Gjorde versen och reffen på 15-20 min.. jag har inte blivit dumpad.. utan jag hängde lixom bara på :P hehe :P
Mc´s Spottar Verbalt
Upp nu då ;)
Mc´s Spottar Verbalt
micke rappade soft. Liza du sjöng riktigt skönt men behöver träna på rösten men du kan bli grym.. Lizen, jag gillar inte tjejrappare igentligen men jag gillade din del faktiskt :)
”När man är deprimerad är terapin: Micken, pennan och blocket. Inte att sitta hos någon uppklädd person som sitter och nickar på huvudet och låtsas att förstå allt. Så är de för oss rappare”
Tobbiish , Som det är sagt tidigare i låten så är det inte LIZA eller LIZEN som sjunger utan det ÄR IDA .. PUNKT SLUT ! Men tack för kommentaren !
Mc´s Spottar Verbalt
låten var rätt så bra lizen´s vers var bäst synd bara att ni gjorde slut ;( Bless!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag diddar Micke, så jag diggar förstås denna låten, kan någon posta Lyric?
Milen
TAck allesammens...Jag har inte min text kvar.. så dne kan jag inte lägga upp.. men lizen kanske har sin !
Mc´s Spottar Verbalt
SDS__PMU P77 haha, nej, inget är om kotti.. :P jag o kotti hade inget distans förhållande :P
tack alla. o som micke sa, det är INTE jag som sjunger reffen. det är IDA!
min text är här :
att du kallade mig din flickvän, förstår jag inte nu/
att du sa det skulle funka, men det tog slut/
det tog slut igen, del två, ett år efter/
att jag gick på dig igen, skulle lyssnat på resten/
ingen av dom har ljugit, du har spelat ett spel/
att jag trodde distans skulle gå, fattar inte det/
alla ord som du sa, var en lögn i mitt face/
jag vill hata dig, men saknar dig, jag älskar dig/
skulle aldrig tagit tillbaks dig, jag visste hur det skulle gå/
men jag får skylla mig själv, men det här är svårt/
du är en speciell person, du får alla på fall/
du utnyttjade mig, och du vann/
jag ligger här på botten och försöker finna en mening/
väntar på att du ska komma tillbaks, o kanske se mig/
men vill inte ha ett skit igen, ingenting från dig/
du har svikit mig igen, förlåt, men jag saknar dig/ upp :D
www.myspace.com/lizenmusic
Tycker Micke la riktigt soft, och lizen också, känns som du börjat lägga lite mer tid på texterna nu lizen, iaf den här. men reffen lät inte bra i mina öron, pz
4/20 24/7
tacktack! :) upp :D
micke var okej, fast addsen gjorde det rörigt hon i reffen hade skön röst fast dålig sång lizen du har utvecklats sjukt mkt, brabra, bara forsätta =)) keep up peace
Tack Akim ! Upp !
Mc´s Spottar Verbalt
bruden kan höra av sig till mig GB för Reff.
AndrewProduction™
tacktack! upp? :)
micke tycker de låtter lite stressigt ibland, tjejen på reffen va bra som fan, lizen du lägger de bra, bra inlevelse Pz
den var riktigt bra:D... jag diggade reffen, den va najs.. och lizen e grym som vanligt.. och han killen va osså bra
Att dricka en alkoholfri öl är som att slicka fittan på sin syster. Den smakar som vanlig , men det känns jävligt fel.
micke sjunger inte i takt med musiken det stör mig xD men lizen+s vers diggar jag (Y)
softish, bästa med dig liza ;)
Whoa.nu jag e hiphop gud !
tacktack! upp? :D
Inte i takt.. Va har du för lurar grabben '?
Mc´s Spottar Verbalt
helt okey låt..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vilken gulllig låt.
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen
Thx.. flera ?
Mc´s Spottar Verbalt
uppp
Mc´s Spottar Verbalt
tacktack :) upp?
Ey upp nu vafna !
Mc´s Spottar Verbalt
uppuupp :D
Komigen.. lite till !
Mc´s Spottar Verbalt
Upp :p
Mc´s Spottar Verbalt
WTF JAG VILL HA DETTA BEATET NÅN SOM HAR ?
Whoa.nu jag e hiphop gud !
Micke : SKÖN text mannen .. la det bra Ida : fin sång röst. bra reff Lizen : du har oxå fin röst. grym text Fortsätt ni 3 kan ju göra soft musik PEACE
http://www.whoa.se/community/forumTopics.aspx?forumID=26 : sen ta första ( Hjälp installera grafikkort ) !
ingen reklam i tråden tack !
Mc´s Spottar Verbalt
jätte dra. men micke.. din röst digga jag inte. den är inte så stark o lisa eller vad du hette :S (förlåt) fin röst så men de låter som du anstränger dig för mycke. låt de brar flyta
Med en påse över huvet så kan allt funka...
jätte bra skulle de va :P
Med en påse över huvet så kan allt funka...
tacktack :)
Ett upp kanske :p
Mc´s Spottar Verbalt
& för dom som bara vill höra Mickes Feta vers =)
@ Defunctus bitches