www.myspace.com/lizenmusic
"jag blev faktiskt dumpad för två dagar sen" haha, micke :P
Ordningen i låten lyder såhär ; Micke ; Vers 1(Jag) Ida ; Reffrengen Lizen ; Vers 2
Mc´s Spottar Verbalt
sången på reffen var dålig, Micke var ok Lizen okk
Kass mixxat alltså , Mickes vers lät rörig , men schyst flow och helt okej text , Refrängen va helt okej .. Lizen hade även där kasst mixxat , men helt okej flow , helt okej text , du blir bättre : ) , Äre micke som mixxat ? , Aldrig gillat din mixxning , träna på de ! Helt okej låt annars :)
soundcloud.com/jerrones
Hehe.. Yeah. de är jag som mixxat.. men gjorde dock bara en snabbmixx.. och jag har inte fixat studion.. jag har bara kopplat in miken i datorn i väntan på jag orkar bygga klart studion ! Så kvallen e keff.. därför blire svårt att mixxa :P
Mc´s Spottar Verbalt
låten var småskön lizen din rapp är bra, men din sång behövs tränas lite! det är inte alls långt kvar tills det kan bli skitbra puss
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kasnke ska tillägga att det är FÖRSTA gången som ida spelar in.. och hon har aldrig tagit sånglektioner eller sjungt bland lyssnare ! Så därför va hon inte JÄTTE duktig :PMen hon har en grymm röst. och träning ger färdighet
Mc´s Spottar Verbalt
Och
Sharrez P15 Det är inte Lizen som sjunger utan ida..
Om man läser inlägget så ser man de !
Mc´s Spottar Verbalt
rikigtig bra sötis :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sharrez P15 inte jag som sjunger. (:
Tagen- P19 , jaha då har jag helt fått det där om bakfoten!
Isf var det ju skitbra för att vara första gången
sorry, men är nyvaken ;)
Hehe lungna puckar ;)
Mc´s Spottar Verbalt
Glömde tillägga att Micke la det soft! inget fel vad jag kan höra
Thx Bräää !
Mc´s Spottar Verbalt
micke aldrig hört förut, men lät fakitkst softans :D reff; jarå fan helt okej! Lizen: Nice, du utvecklas ser jag :D fortsätt droppa, behövs fler som dej :) peace!
Tackar.. Flera `?
Mc´s Spottar Verbalt
lizen va bäst i den pzz ni andra la de me najs
tacktack :D mer ? :D
Fan va skön:D
Lizen, jag känner igen din röst från någonstans... inte första gången jag hör dig och det diggas fortfarande.keep the spirit... eller nåt sånt.
bla.
hedde P15 haha, va? det är inte första gången du hör mig o du känner igen min röst? :P jag är väldigt förkyld oxå kan ja tillägga :)
mins du mig liza? kanske inte ! troligen inte ! tydligen inte..
hypernervikotsiska diafragmakontravibrationer !
Lizen, asså från någon annan, haha blev lite fel när jag skulle förklara.
bla.
micke: så där, vet inte, keep it up mayn Ida på reff: ah finns lite träning här med, men det är ändå rätt bra, Lizen: haha, din lilla sjukling, soft lagt av dej syrran :) me like it Mixning: ah nånting brister här iaf, men rätt ok, så orkar inte skriva mer nu ^^ :P
Den va grymt bra :P
vad saruu saruuu? ja just det! käft!
Tack allesammens !
Mc´s Spottar Verbalt
lizen va fet här micke, helt ait samma med ida diggar mest lizzzish . tack för mig /LVS
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
vers 1 ; haha, du har gjort många bättre låtar mannen, jag vet att du är bättre =) fortsätt så, så blir du bäst :) reffen ; jadu, inte så värst bra precis, men den var ok, vers 2 ; du har också gjort bättre låtar :D diggar ditt flow, lizen du är bra =) man får ju inte glömma beatet =) det är faktiskt bra :D:D
Mclarzon is in tha house yao :) peace !
låteen var jävligt skön. fortsätt så bara så kommer ni bli bäst:D
www.OwLaaaN.t83.net aiiigght!!!!
tyckte lizen var bäst av de som rappade
www.OwLaaaN.t83.net aiiigght!!!!
tkr inte reffen avr dålig som jag läste nånstans:S.. den är soft.. Alla la det fett.. är de någon som blivit dumpad?:P
Graffare
2007-11-27 19:35
Ja vafan, väldigt bra flow tycker man, bra låt bra text bra känslor .!
http://www.myspace.com/easymatemusic
tacktack! :D
micke: ganska bra.. inte fullt ut, lite rörigt ibland. men de va ganska soft. helt ok. Ida: va ganska bra. inte nå större fel lizen: du va bäst på låten. bra flow å text okey låt ;) bra jobb
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
jätte bra låt :)
Niceeee!
Brynto. www.youtube.com/user/leanolito
lika nice som vanligt micke;) lizen klart din bästa låt, gillar ditt flow som fan i denna låten fortsätt så här, ida va helt okej men har hört bättre på att sjunga men keep upp skit bra ;) keep it up pejz...
You can say what you want, just spell my name right!
Hörde låten igår å jag tycker den låter skönt:P Ida på reffen e riktigt tung asså,låna ut henne i en låt med mej Micke:P
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
gillar låten som fan gillar micke mest reffen är skittung lizen är skön fan najs delivery
tacksåmkt! mer+ :D
tack allesammens !
Mc´s Spottar Verbalt
Det här var fan det bästa som jag hört med dig micke, stolt över dig brur. Dock var inte bruden i andra versen så bra.. men det gör inget. /Mvh Fake! :)
the fire feeds on faggets
micke good job mannen. Liza detta låter bra du utvecklas å börjar bli grym:D Ida första gången ? isf låter de hyffsat bra men öva bara så blir de bra! peac!
Yeah:D Thx :P
Mc´s Spottar Verbalt
Cooooooooooooooolt
Eriksson1337 ftw!