Skivsamlare
2007-11-04 17:13
http://www.soundcloud.com/adamkross
Diggar din attityd AMC Låten dissen va okej i övrigt
the fire feeds on faggets
jaja sluta chatta i tråden fan!
ÄNTLIGEN ATT NÅN DISSA HENNE..Håller med Sofijah blows
CarPe DiEm
haha, introt var det tyngsta, det emd handleder.. om hon nu skär sig., annars var det ju inte så kul.
Dudezic - Dude-music - CHUP
Alltså.. neej, att så fort nån ogillar låten så kommer "jag skrve den på 15 minuter" upp. och? skulle det vara ett försvar? vill du ha bra kritik så får du ju försöka göra nåt bra. det kallas att anstränga sig! "Men jag vill inte slösa tid på henne" - gör ingen diss då! om nån är dålig så står det ju inte -dissa mig- i pannan. SUCK.
Sök inte berömmelse. Låt den komma till dig.
hon säger att sofijah borde anstränga sig i sina låtar... men vafan du sa att du gjorde denna diss på 15min ? snacka om att snacka bort sig själv.
Fan vad skönt att någon dissade henne tillslut, och soft att det var en tjej också. Texten var väl itne överdrivet bra, men jag hoppas att det får henne att sluta. Skön låt i övrigt.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Lol vad fan var detta xD hahahaha och typ 1 min lång? ;s
Du hör och vet, Robin Möller är fet :D!
den är ju kung :D gillar inte hennes kärleks låtar, peace ;D
We make rap, but we live hiphop
Tycker att du käkar upp den där Znapmusic hypade tjejen. Hon förtjänar inte att vara så hypad. Du har skön röst, och du flyter nästan som Toppen, BIG UP!
Nice, men träna mer på att skriva för du har jävligt skön röst.. Take care. // Mathie Bokstavsbarn
http://TackForKaffet.se - Svensk humorpodcast.
Skönt flow skön röst inte skön text alls......
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
AMC!!! HAHA Nice !!! har inget mer att säga amer än jag diggade den hårt ^^ skulle varit lite längre ^^
Whooooooot
men varför bara vinna över henne när du kan förnedra henne och slakta henne och våldta henne så hårt att hon aldrig kan sitta igen! ingen bra diss alls dock bättre än henne men ändå, inget jag diggar, sen tkr ja inte de riktigt är en diss då de inte innehåller ngt personligt alls, om hon svarar ta dej tid ta reda på fakta å gå på hennes nackdelar, det är det som är en diss enligt mej.
hahaha
Älska Mixningen. :) Texten va ju sådär. Men de funkar.
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
Sofijah - trist .. AMC - Trist ...
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
seriöst...du borde växa upp.du klankar på sofijah,,o du vet inte vem hon e,men ändå så har du varit inne o skrivit massa inlägg på alla låtar,,hon lagt ut på whoa...jaja låter som du e avundsjuk,,men men även du växer la upp nån gång.för övrigt så har du gjort bra rapp-låtar.du kan nog bli bra me tiden om du lägger ner din avundsjuka..
soft beat hört de förut. skönt flow men texten var så där bitvis bra keep it up Peace / Lisze
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Braa
http://www.stanislav.nu
Far åt fan, du var inte alls bra. Hon kanske inte är jävlat bäst, men fan bättre än dig. Herregud, du låter seriöst som en 12åring som just kommit in i målbrottet
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha jag trodde att du hade klippt in brudens röst i början på låten " en applåt för blablabla..." shit vilken ljus röst du har, lät som en brud:D nä, det här va inge vidare...skökn mix dock
ja tycker det va sooft :P
Om Jims mamma får reda på de han gjort så får ja hans data :)
Grejen är att det är skitdåligt. Jag är trött på att folk ska ta hänsyn till ålder, kön och handikapp när det gäller rapp. "Du är bra för att vara handikappad", "Du är bra för att vara tjej", "Du är bra för att vara 14 år", fuck that, antingen så kan man rappa eller inte. Visst, du har taktkänsla, men låter som en liten pojke som sitter på toa och krystar fram raderna, och skriver sämre texter än vad jag freestylar när jag står i duschen. Och så det eviga "Jag skrev låten på 10 minuter, orkade inte lägga ner mer tid". Nähä? Varför orkar du då göra dig besväret att lägga upp skiten på Whoa? All tid som du har tagit för att försvara faktumet att låten är urdålig kunde du ha lagt på att skriva en text med bättre rim, riktiga punchlines och hårdare dissar. Nej, jag gillar inte Sofijah heller, men att dissa flickebarnet är bara ett hjälplöst rop på uppmärksamhet.
Men som sagt, kul att du kör.
Väldigt mkt hat här asså haha :) Ska väl vara lika tråkig och säga att texten inte var så nice... men har alltid gillat ditt flow asså ^^
På Grund av klagomål från Blåbärs_soppa så har jag bytt signatur, jag visste hur man gjorde? gå och lägg dig nu (klagomål från nattråden 2/1 -05)
asså om sofijah viker ut sig på lunar? vad e hennes lunar vill se (A) hahaha
Om Jims mamma får reda på de han gjort så får ja hans data :)
hehe varför börjar inte du vika ut dig på lunar amc;) hahahahahahaha min lillebror satt å titta film här i veckan.. å ja bara vahhhhhh där e angelica?????? sen han bara - maddie .. ja bara h?? - det där är bumbibjörnarna????? haha jävla bulle fan sofijah e heeeeeeeet villl se hon vika ut säg på lunarstorm whoooooooooooooooaaaaaaaaaa porr <3
You can say what you want, just spell my name right!
Skrolle F19 : Att hon har går i "rap gymnasie" har ingenting me hennes text att göra... I Fryshuset lär man sig inte att rappa. Bara så du vet... och alla andra.
A-M-C F16 : Om man dissar någon som du gör utan någon anledning, så tycker jag att man ska berätta och förklara bättre varför man vill dissa personen. För annars blir det bara onödigt tråkiga "punchlines" som du märker. Och på något sätt så söker du ju hype... annars gör man inte sånna tråkiga låtar.
1.
Det roligaste av allt är dock att 90 % av dom som ger posetiva kommentarer är P15´s som enbart försöker ragga lite punani. Och har Sofijah vikt ut sig? Langa hennes Lunar då, för hon ser iallafall bra ut!
Läste texten och vägrar lyssna på låten.
du är nog den duktigaste tjejrapparen jag har hört hittils =) verkligen big up =D
Den var skön, texten kunde varit bättre faktiskt. Annars nice!
Come alooong, and take a hit from the bong!
Hata sofijah asså, fett het men rappen suger, inget flow alls ju xD
Glömde säga att du har nog fan det skönaste flowet jag någonsin hört xD från en brud då alltså :D och en del killar med xD puss och gnus (A)
Texten var ju värdelös och dessutom känns vissa rader lite väl bekanta... Bra initiativ annars
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
De va på tiden att nån dissade henne! Bara synd att texten inte var den bästa men:P Du började bra på texten faktist
Haha jag gillade. Texten va väll inget o hurra över, men ditt flow e tungt. Inget hat mot sofija, men de börjar bli lite playat av henne o bara köra på samma tema. Så som pojkproblem, självmord osv. Keep it up.Bless \\ Doggy
Peace
Låten tankades för länge sen men när ja såg tråden var ja tvungen o lyssna igen. =) Flowet är jävligt bra, de var bara texten som var ett minus i kanten. :P Lätt den bästa rappande tjejen ja har hört!! uppp!!
"Jag skulle lyssnat för de var ingen annan som gjorde"
Tycker det e soft att du sätter dej emot henne! Men tycker du inte gör det braa faan.
Så puttinuttigt.. MEN DET ÄR FEEEEEL!
kan ju va bra o ha nått att dissa för om man ska göra en diss =)
CIRKEN ÄR SLUTEN VOL.1 SLÄPPT!
Fett nice måste jag säga! Helt ägd!:D
tänkte att jag för ovanlighetens kunde ta mig en titt i audio forumet, men så möts man av en sån här låt, jag finner inte ord. girl, u seriously need to get some selfrespect.
propps till deej tjejen jävligt nice diss lite simpel text men jävligt skönt flow :PBless / mehärta
Peace & Love