Naajs, jag satt med aiiner å mixade den dära ;) Peace
2 första raderna var det enda som var bra text mässigt. men det räcker för att sänka Sofijah rapmässigt var det bra :) bra låt =)
palla hata på en brud som lägger det skönt. AMC . herregud, vafan helt allvarligt så tror jag detta är hype. om inte så här du inte helt tillställd i hjärnan och bara hata någon helt utan handledning. låten va kass & sofijah är bättre än dig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sjukt bra. Gillade den som fan. "lika överdriven som en flodvåg" överskön :D. Du kanske inte sökte hype men kommer få ;) keep it up :D
Does it look like I care?! o.O
jag söker ingen jävla hype, vad tror ni? :S jag tycker sofijah är keff, punkt slut inget snack om saken, men tack för kritiken allihop!
Tycker det är sjukt kul att det finns tjejer som kan rappa. Gillar din röst. Texten var annars inget att hurra för.
mitt i rökiga diskussioner där lever jag den fulaste ankungen som sen växte upp och blev en gam - Organism 12
allt var bra förutom texten, själv så vet jag inte om du söker hype, men har är sofijah mycket hypad? det är väl bara bland fjortisar hon är det, aja låten var fet men kort och texten sög kuk ! lägg mer tid istället ! Peyz !
HAHAHAHAHAHHA GUUUUUUUUUUD DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANM DETTA VAR TÖNKT HAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHHAHAHA:D:D:D. Daanm detta diggar jag .. din text överdrivet bra!! peace giirl fortsätt
Denna var skön, go mixning (Y) men lite flowmiss men :/ det är synd... Men texten är väl sisådär men.. 7/10 päyyss
Mr:Ka, är bara här för att säga sitt ^__^
HAAHAHA du skämmer ut dej:S du låter som en kille:D fyyfan . TExten söög ! lägg ner mer tiid om du ska fort. dissa förfan . Skämmigt skämmigt ;)
haha jag är van vid att höra att jag låter lite som en pojke, men så är det, finns inte mycket att göra åt att jag inte har en pipig röst, och det skulle jag helst inte vilja ha för den delen heller
inget fel alls med att dissa en kändis för att bli känd, Det är en av hiphopens delar. Det är ett sätt att Utmana någon som är omtalad, för att se om dom kan mäta sig med sitt Rykte osv. Darför, Dissar man kändisar. Jag vet att det hade varit min anledning. -one
"Like Walter. E. Curtz, Im Living with insanity, I'll Raise Child Soldiers and make them Murder their family" - Nero
Sofijah, en kändis? HAHAHAHAHAHA
du floppad efter detta? ja det är rätt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
varför så massa snack om att sofijah är en kändis? Amc är väl minst lika känd,eller minst lika bra iallafall jag tror eller VET att amc lätt knäcker henne,så varför snacka. och sofijah är väl typ bara känd för sina låtar om sitt liv,Håller helt med amc,hon varierar aldrig. pz // - J oN ssoN
snälla mät mig inte med sofjiah.. haha
haha shit, du är så jävla dålig! Alla vet ju att du dissar henne för hon är bättre än dej! Nää du, sluta rappa ett råd som dom flesta backar tror jag!
drezaz du måste skämta? antingen får du fitta av sofia, eller så är du allmänt felfödd. sofijah kan du inte gemföra med amc även fast amc inte är high pro ;D så kass är sofijah
fett skön låt, mkt bra gjort
Fet mixning! låten var okej, itne bra skriven men okej flyt.
Du borde nog ta ut haden ur rumpan! / Dr..
haha shit asså, va folk slickar sofijahs stjärt!
Nice att du dissat henne... fan hon är jobbig haru hört 1låt kan du resten utantill
Njah... diggade inet flower.... men, aja! ball mixning...
Mushr000ms ^^
hahahaahhaah akim word! btw så diggades låten;D keep it up!
haha, äntligen så dissar någon Sofijah! Jag berättade ju för dig idag vad jag tyckte om denhär, så jag orkar inte skriva det här :P Puss <3
Ja, jag är en vitlök.
ja amc vi slickar sofijahs stjärt för att vi inte håller med dig! herregud
skön låt, fett beat :D
Tagga dit du vill, glömm alla andra
Hahaha :D Fett nice diss :D
Milen
hahaha texten var väl det sämsta jag hört dock .. haha du e bara avundsjuk på sofijah :) det e ju så det är ... hoppas hon inte svara på detta , skulle inte vara värt det ..
men vafan hon blir ju knäckt av amc?
rasmussalle är sofijah vad är det är det din mamma eller syster? eller pappa?:O inavel 4 life;)
feel tha beaaat maaan
Eazyaxeproductions P16 :
hahahahahah var det nu jag skulle skratta ? ..min pappa nej ? men hon e fan mer man än vad du kommer bli :)
rasmussalle P18 jag är inte ett dugg avensjuk på sofijah, ska jag vara svartis på en brud som fjortisar diggar galet medans andra hatar hennes deppiga låtar? snälla, sluta lek så ball!
haha ok aldrig hört dig förr men nu kommer min åsikt om låtenBeat tyckte jag var helskönt :)Texten sögtotalt tyckte ja ialfflow måste säga att ja gillar hur du flyter över texten ialf faktist diggade din röst med :)
A-M-C F16 : inte avis nej nej :) MEN LYSSNA inte på henne förhelvete då .. om hon nu har deppiga låtar.... palla dissa en brud som inte gjort dig nåt :) det luktar avis ändå hit :)) men du e inte bättre sj . bad du en 8åring skriva din text ? lr e du bara dålig ? ..
ja om nu fjortisar gillar hennes musik det är väl bra :)) .. o sluta leka ball !? vad fan är det du gör då ? skämm ut lr vad .. okej ska säga vad jag tycker om låten medans jag skriver ; beatet var nice, mixningen med ... resten sög... hälsa din kompis på¨8år att den texten hon gjorde te dig SÖG :)
hahaha patetisk du är! ska du inte börja snacka om min mamma och det också? men tack för kritiken!
AMC. Angelica detta diggar jag. skön text! skön rapp!! grymt. Du släpa Sofijah efter en långtradare!! GRYMT. detta diggas
När ja släpper min rapp så gungar asfalten:)
som att slå en tjej taskigt aight
patetisk ska komma från rätt käft ? xDD nej varför skulle jag :) ?.. ni är inte värda o nämnas.. varsegod det skrev jag med nöje :) , så du dissar henne för att hon gör deppiga låtar ? som du sitter o diggar till 24/7 ? lr har hon gjort dig nåt , ne just det :)
hehe troode du va en kille först hmm aja :D
asså allt var bra utom texten, det var ett mirakel att man kan skriva det så dåligt. pz
HAHAHAHAHHHAHAHAH ! Fett sköööön bruden xD vafan snackar ni för skit ? Hon är ju kloooooooockren ! adda msn, caroline__johansson pz
Lyricist
2007-11-04 15:29
alltså denna tråden börjar bli en jävla fjortis chatt, där folk antingen ska proppsa amc eller Sofijah, palla liksom. Okey att texten suger, hon har hört det nu. Ge lite konstruktiv kritik istället så hon kan utvecklas. Man måste väl få lov att börja någonstans? Så sluta skriv samma skit som personen ovan, det lär man sig inget av. Och till alla som inte fattat, så ville amc bara dissa bruden för att hon inte gillar hennes skit, alla behöver väl inte gilla allt Sofijah lägger eller? Hur svårt kan det vara att fatta?! Om man är ute efter att bli "käns" eller dylikt, eller bara är svartis så antingen håller man det för sig själv eller så sprider man ut det på någon annan sida än whoa, get my point?Kommentera låten nu för helvete. AMC , eftersom alla klagar på texten antar jag att du lärt dig någonting. Lägg ner mer tid! För det låter faktikst lite patetiskt att du säger att du är trött på hur hon gör sina grejer, när du gör likadant själv va. Träna mer på punches o dylikt, och lägg ner mer tid så blir nog folk nöjda. För även om du har nice flow, mixningen är skön och så, så måste du ja ha något bra att säga också. och då kommer det bli TÖNGT sis!tummen upp för fan!
Det finns inte tid till att ge upp!
Excentrisk F18 jag proppsar inte nån av dem...men jag tyckte det va sjuukt dåligt o mobbat gjort av amc att dissa nån bara för att hon inte diggar hennes grejer.A-M-C F16 gör nåt bra så att folk ska digga dig istället amc, istället för att slänga iväg en urdålig diss, som får dig att se sämre ut än vad du är, och som knappt dissar henne.
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
Haha tung låt. Give 'em hell
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
Det här diggas specielt mixningen. angelica du har gjort mkt bättre låtar än det här men den diggas ändå tack vare beatet Tyckte dock texten va knas men Big UP :D (H) Peace!
peace!