I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Robie - Stäng igen käften

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-10-18 10:37
Aah klart jag hinner få en diss till robin :) Jag väntar på den sötnos! Då har du bara gjort fyra och vi har brytt oss och svarat .. en gång, ( på skojj) , skaffa nått roligare att göra på dagarna .. =)
Mr Awesome ..

www.myspace.com/mrwillybwooi

2007-10-18 20:35
Alla vet att du inte svara för du blev sänkt & du vet att du förlora & inte kunnde ge något bra svar din hora
HomeOne

2007-10-18 21:55
Haha din låt e ju bara patetisk, lögner lögner lögner plus att din röst låter helt förstörd du har inget flyt .. Och jag har helt enkelt inte tid med dig, har spelningar och sånt.
Du vet vi på denna nivån har ju sånt , inte för att du vet nått om det då du bara sitter framför din data och kollar din lunarstorm.
Väldigt synd för du är ju en sån fruktansvärt tung rappare robin , helt seriöst, eller det är nog som du säger jag kan nog ljuga i bland, Soppa!
Mr Awesome ..

2007-10-18 22:51
Lögner efter lögner? haha jovisst.. Vi säger så! Haha
Ni på din nivå? Vilken nivå är det? Är det ni som kallar er rappare & lever på andra, spelar in hoss andra & är stor i orden?

Din jävla fikus..
HomeOne

2007-10-19 02:33
Shit, blir trött av allt läsande haha.. Låten var ok.
Peace

2007-10-19 12:53
Haha aah exakt sånna är vi!.
Hur går det med din fjärde diss då svettrönkarn?
Mr Awesome ..

2007-10-19 12:56
BTW :

El_Capitan P1

Vem är du att kalla Grizzly för en nobody..

/SPTBL.

Hitem, Sug kuk & dö eller ta det till gata din impotenta horunge!

Jag tror iaf att Sptbl står för spitbull och jag tror robin har gjort ett kraftigt misstag ! :)
Mr Awesome ..

Rappare

2007-10-19 13:08
WillyBwooi P18

När fan vart du så Jävla tuff helt plöstligt?
JONIS REST IN POWER
Rappare

2007-10-19 13:14
dessutom är det en skitfjantig anledning till att börja tjaffsa osv.
Slå varandra på käften istället för att sitta bakom datorskärmen och bara skriva en massa bullshit!

låten var inget o hänga i julgranen men Robin , Du vet var jag finns hooka upp med några bira så super vi nåndag
JONIS REST IN POWER

2007-10-19 15:47
Ah en riktigt dålig anledning sant :). Vem är det som är stor i käften av mig och robin? , Han lackar ju ut över spitbull i tråden bland annat. Så vad du snackar om har jag ingen aning, hoppas du kan svara på det =)
Mr Awesome ..

2007-10-19 16:01
Bullen, Yes!
Fakal, Jo vi får se hur stor i orden han kommer vara emot mig när vi ses, eftersom han aldrig slutar tjaffsa över nätet så tar jag för givet att han tar det till gatan också.. Han snackar om att 'Gottsunda' ska klippa mig :D Jaja.. Jo vi får höras nån dag Peys!

Willy, Jag har inte jiddrat med Spitbull? Vafan snackar du om.. Din jävla nolla! Så du sitter & fortsätter jiddra & spela allanballan.. Jag har tröttnat på det nu, ska du fortsätta så spar dina hårda ord tills vi möts istället eller så låter du det bara vara din bögjävel!

Shhääy
HomeOne

2007-10-19 16:10
Så ni ska plocka varandra på gatan över beef? ;O

2007-10-19 16:26
haha har jag snackat om gottsunda? aiight, det har du visste gjort , de står där uppe , Hitem producitons , äru blind eller?, haha ska vi mötas ute?; Så du menar att jag knäcker dig även fast ja itne svarat än? =) Trevlig snubbe, haha
Mr Awesome ..

2007-10-19 19:54
Jag bryr mig inte om vad folk heter på whoa, Hitern productions säger mig ingenting.. Tror du jag slickar ärslen på folk eller? Jag säger vad jag vill när jag vill & till vem jag vill..
Nej du knäcker inte mig & du kommer aldrig göra det din nerskitna åsna!
HomeOne

2007-10-19 20:36
den här robie som satt upp dissarna har ingenting med svensk hiphop att göra... :S

haru nåt i munnen när du kör eller ?
Miicken

2007-10-19 20:36
Robie är lätt fett bäst.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-19 20:41
Ja jag har din mammas fitta i hela munnen!
HomeOne

2007-10-20 02:17
"Bortglömtbarn" , Va de där extremt ironiskt eller? .
Mr Awesome ..

2007-10-20 13:37
du läspar som utav bara helvete...

du kan inte rappa, lessen o säga så men du borde inte rappa..

tips: sälj din 5000 kr mick du kör med för de hjälper inte när du med din keffa röst står bakom micken o spottar, använder du puffskydd?

min mammas fitta ? nya studier visar att låta idioter som dig prata ut o säga va dom känner för det visar bara hur dumma dom är för allmänheten =)

vem fan tror du att du är som ska dissa hela whoa... snart kommer dizzen till dig! som får whoa att skratta åt dig,, de just där du sak hålla käften..
Miicken

2007-10-20 14:48
Wow wow , hahah robin har lyckats igen! att hamna i beef med nån! Duktig kille lägg in dig på avd 19 ett tag så kanske du blir av med dina agretioner, din lilla teddybjörn, eller va de grizzly?:)
Mr Awesome ..

2007-10-21 13:33
WillyBwooi P18

Om du inte ens vet vem rakim är så kanske du ska lägga micken på hyllan ett tag och ta reda på det?

2007-10-21 14:23
Urgh, låten var inte bra. Du läspar/mumlar eller liknande.
I'm in the bathroom with a tommy gun, droppin gangsta shit.

2007-10-21 14:30

Micen,Willy era vidriga horer lägg ner.. Ta det på beatet eller hållkäften!

HomeOne

2007-10-21 15:36
Tycker låten var riktigt kass, jobbig röst. jobbigt flow, dåliga punchlines.

"Like Walter. E. Curtz, Im Living with insanity, I'll Raise Child Soldiers and make them Murder their family" - Nero

2007-10-21 16:48
Haha tack..
HomeOne