I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Robie - Stäng igen käften

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-10-12 02:32

Det var nån lirare som la upp en gammal beef mellan mig,Hampus & Willy här i audioforumet vilket jag tycker var rättså onödigt!
Jag brydde mig inte så mycket över det hela men det gjorde Willy, han började snacka om att han skulle ge mig några verbala ord i magen under samma kväll (allting hände igår men jag har inte fått några verbala ord i magen, snarare skitsnack att läsa på skärmen)

Jag bryr mig inte om att han inte spelat in någon diss, jag blev så sne när jag märkte hur dryg han blev så jag började skriva en diss själv!

Efter nån timme, kanske 2 så var texten både skriven & inspelad!

http://www.speedyshare.com/662759439.html

Ett stenblock i fejjan! Fuck off and dye Willy..

HomeOne

2007-10-12 02:50
Mord... Big Up Grizzly

2007-10-12 03:13
sluta förstöra torkel i knipa citat.
plus att det stavas "die" men annars var låten rutten.
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen.
// Dansk_BB

2007-10-12 13:08
"Mord... Big Up Grizzly"

Ehm mm, men jag har inget med detta att göra.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.

2007-10-12 14:08
BearC P20

ok? hur skulle jag veta att det fanns en grinig liten nobody på forumet som kallade sig för grizzly?

2007-10-12 14:10
BearC P20

du kanske inte menade det på ett grinigt sätt, isåfall ber jag om ursäkt för mitt inlägg riktat mot dig. är nyvaken.

2007-10-12 14:18
fet låt ! =) den är fan grym, najs text ! peace ! :)
Mclarzon is in tha house yao :)

peace !

2007-10-12 14:22
fett =)

2007-10-12 16:08

Tedi, Thanks män!
Kopiera, Mannen jag skriver vad jag vill, so fuck off and die!
TanTan, Nej jag har inte hakat upp mig på att dem baitat mig, men eftersom att Willy var så stor i orden här om dagen så stängde jag bara igen käften på honom. Vad du är trött på mannen det bryr jag mig inte om.. Vem fan har bett dig att lyssna på låtarna? & hur han du säga att Jeff suger bara för att han skrev vad han tycker? Släng upp en låt med dig så ska vi få höra!

Jeff, Tackar mannen!
Antezz, Tackar tackar
Aejmil, Yes!

HomeOne

2007-10-12 16:29
El_Capitan P1

Vem är du att kalla Grizzly för en nobody..

/SPTBL.
I got more kicks than Jackie Chan.

2007-10-12 17:14
Du DÖDADE råttan :D
Whoa?..

2007-10-12 17:33
HitEm Movement P0

Sköt ditt eget

2007-10-12 18:51
Hitem, Sug kuk & dö eller ta det till gata din impotenta horunge!
Goatestore, HAHA Tack mannen :D(L)
Elo, Jag vet gumman Hihi
Tedi, Bry dig inte om vad dom yrar om dem e bönder! Jag rackar deras tracktor & kör över deras kor!!!!! Haha

Peace & kärlek, mest till TanTan! Gulleplutt du luktar Unkenprutt
HomeOne

2007-10-12 19:27
Haha, alrighty then
I got more kicks than Jackie Chan.

2007-10-13 20:12
Okey svara då men räkna inte med att  bli hypad!
HomeOne

2007-10-14 15:31
Så du har humor också? Det kunde man inte tro..
HomeOne

2007-10-14 20:04
riktigt feet! :D

2007-10-14 21:28
Tack :)
HomeOne

2007-10-15 17:07
Haha då hoppar jag in i detta forum och hånskrattar, Haha har du kastat ur dig 3 dissar nu och vi svarade med ett unket svar för 2 år sen, Snygga försök ! Tror nog att ja ska svara på det här bara för att sänka dig =) .

Smutsig poesi , Vilsna själar Robin Robie, vilket namn ska stå på din "gravsten?" ;) haha

Ha de bäst alla pajjasar! =)
Mr Awesome ..

www.myspace.com/mrwillybwooi

2007-10-15 17:11
HAhah lyssnade på låten nu ärligt robin! HAHAH VA TAIGHT! haha vilken sörja bara ljuger och ljuger, vilken brud har jag slagit? haha är jag ful? , phahaha, och? Robin för sista gången HAR jag inte grinat i nått jävla rättsal och har inte tagit dina "tankar texter och idéer" , Ditt svar kommer ! .. haha fan va fult ..
Mr Awesome ..

2007-10-16 09:46
Fan va lite hype du fick robin för din mythoman låt , ingen verkar riktigt bry sig , skandal =)
Mr Awesome ..

2007-10-16 13:22
nej inte bra? gillar det inte .
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-16 13:44
El_Capitan

Nobody haha okej vi säger så.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.

2007-10-16 14:10
El_capitan får härmed en spottloska i nyllet och robin ditt svar kommer snart "hårding!"
Mr Awesome ..

2007-10-16 14:20
Gör ont i öronen och lyssna?
Hundra femti elva är längre än 168

2007-10-16 16:33

Fan va nice låt mannen:) Fortsätt så här:) PeacE

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-16 17:51

Bazzmed, Okey okey!
Hundra.., Jasså det säger du?
Nybb, Tackar tackar:D

Willy, Så du hoppar in & hånskrattar? Du kryper in & gråter..
Jag har inte slängt ur mig 3 dissar. 2005 Reccade jag lite tankar osv på ett beat som ni gjorde parodi av & det var då det började, 2 dissar har jag sänkt dig med! Ni gjorde en som jag svarade på & för en vecka sedan skulle du svara på den sa du men det blev aldrig av eftersom att du är så stor i orden så under tiden han jag släppa ytterliggare en diss som är SANN & det vet du!

På min gravsten ska det varken stå Smutsigpoesi,Vilsna själar,Robin eller Robie på, det ska stå Robin Egnerfors!
Så du säger att jag ljuger & ljuger? Så du har aldrig slagit en tjej? grät du inte i tingsrätten? Snodde du inte av mig? Golade du inte på mig? Haha nu ljuger du ju igen, tror du värkligen jag sitter & hittar på? Nej du vet vad som är sannt & inte.. Jävla mytoman!
Jag söker inte hype.. Jag la upp dissen som en vanlig låt & det slutade med blandade kommentarer som vanlig & över 200 nertankningar!

& vadå en spottloska i Tedis nyllet? Din fucking hora var stor i orden på gatan istället när du ser mig här i stan eller Tedi i Uppsala!

Din fucking kvinnomisshandlare, mytoman & mycket mer!

Ska du sänka mig med en disslåt? du kommer bara göra bort dig

HomeOne

2007-10-16 18:45
Willy kan ta det lugnt i uppsala :)
Hundra femti elva är längre än 168

2007-10-16 20:43
Om han lyckas ta sig ifrån stan först...
HomeOne

2007-10-16 21:31
Robin, fuck de här jävla fikusarna... Alla vi i P13 tycker du krossar iaf :) Du satte ribban högt, hoppas han kan svara med klass (vilket jag/vi betvivlar), men jag vet inte... Han har ju G-unit (menthol, mental eller vad det var så G står väl för Gay) på sin sida. Lär bli fett. Han kanske ska låta likadan....?

Aja, du gick på Tysonknock, och mosade! Bra Robie!

Pz!

2007-10-16 22:47
Så du säger att jag ljuger & ljuger? Så du har aldrig slagit en tjej? grät du inte i tingsrätten? Snodde du inte av mig? Golade du inte på mig? Haha nu ljuger du ju igen, tror du värkligen jag sitter & hittar på? Nej du vet vad som är sannt & inte.. Jävla mytoman!""

Haha va snackar du om robin ? .. Du lever på dina lögner, hoppas du får din hype iaf , För du kommer bli sänkt av både dom ena och dom andra , vi visade din baitande låt "Dissen", för lite folk i gottsunda som verkade mindre glada , undra vem som kan ta sig från en stad till en annan inte är det du iaf, Farbror fester = ROBIE ! haha ärligt din visningsbild, fula hellvete , Och Paragraf 13?- Varför skulle jag ha med mentol i låten? och varför nämner ni ens han? ; Eran beef har inte ja med att göra och ni har inget med den här att göra !
Tack iaf för alla trevliga inlägg=) .
Nu mår han bra robin när för en gångs skull inte hans låtar har 2 downloads... Du har 6 års erfarenhet men har hört folk som e MKT Taigtare efter sina första 8a rader , Nolla
Mr Awesome ..

2007-10-16 23:41
Johnny, Då får jag säga tack till alla i P13:) Kul att du tycker att jag satte ribban högt men att han svarar med klass det kan jag knappast tro.. G-unit haha! Tackar mannen.. Yes jag sänkte bögen

Willy, Jag lever inte på mina lögner.. men du lever deremot som en hycklare! Kommer jag bli sänkt utav dem ena & dem andra+ Ohh jag kissar i brallar glappkäfft! Spelar du upp snart 3 år gammla låtar för folk? Du sitter nog säkert & skryter också om hur du har spelat in med mig din efterblivna hora! Är min visningsbil ful? Jag som trodde du blev kåt av den? Seriöst.. Ska du som ser ut som stryk själv? Du mobbade tönten som backar undan för minsta lilla tjaffs på gatan.. Ska du sitta & spela stor i orden på nätet? Jag känner för att säga att jag har lusst att slå in skallen på dig när vi ses men då blir jag väll anmäld av glappkäfften!! Haha shit vad du yrar i nattmössan..
Jo jag har 6 års erfarenhet vad har du? Ingenting.. Jag gav dig din karriär & jag tar ifrån dig den också.. De som är tightare en mig efter rader.. Syftar du på Tobbe? Är det derför du kickar med han? Eller för att du inte har någon studio?

Haha din värdelösa råtta.. Skicka in dina låtar till Idol & hållkäfft!

Peys!
HomeOne

2007-10-17 10:45
Haha idol de va fan kul =) Man måste gå på addition då robin :). haha har du skapat mig? Och tror du att jag skryter om låtarna vi gjort ? Haha inte en kotte har ju hört dom så varför skulle jag skryta om det ?, Ärligt ,du va riktigt taight 2001 - 2002 , men din stil din röst ditt flyt allt är bara dåligt nu!. Tycker att det är kul att du gjorde "Spelet" och att vi gjorde en parodi som vi satt och skratta åt bara sen fick du tag på den , wow och gör en ny låt ? , Sen gör du en till .. haha bara patetiskt ju har du fått slut på insperation nu eller? Men jag har redan svarat och hoppas allting kan släppas under dagen .
Men du får ha ett bra liv robin! Lycka till med fadersrollen för efter de här kommer ja inte ens nämna dig i en låt till, du är luft efter mitt svar, Du har dissat så jävla många tex : An2n , fonky fresh , halva sverige i din " Dissen" Låten som påminner smått , bara smått om Ken ring - Dissen , fast de har du väl inte baitat heller? hahah ..
Sköt om dig, hahahahaha
Mr Awesome ..

2007-10-17 11:26
Jo du värkar ha koll på Idol.. Jag har nog aldrig stött på nån som är så stor i orden som du är!!! Nej du kommer inte svara för du vet själv att du är slut nu.. det tog flera dagar för dig att svara på en diss jag skrev & spelade in på nån timme! Du kommer få svar på din keffa låt så snabbt att du inte hinner riagera!

Jag gjorde den Dissen på skojj för 3 år sedan.. Du värkar leva på att dra upp gammla låtar? Ska jag nämna lite av allt ditt kassa matrial från den tiden? Jag säger bara HA HA HA HA HA!

Sug kuk & dö!
HomeOne

2007-10-17 11:29
seriöst killar.. allihoppa suger så nu är det slut snackat om saken.. rakim lr nån borde kommer och kasta era micar åt helvete seriöst

2007-10-17 12:59
Vem fan e rakim?

Och
robin vad du än tror så är du inte bra , vet inte vart du fått det från knappast från några fans för sånna finns inte, haha du kommer bli överkörd och bli en roadkill så ska ja äta upp dig ;) Haha ärligt ! Fjantigt som faan de här, vad du LEEEEEEEEEKER robin!

Sug MIN kuk och dö!
Mr Awesome ..

2007-10-17 13:40
Jaja ska vi säga godnatt nu? Du har snackat i nattmössan bra länge.. Du kör inte över nån med din lådbil, men jag kör demimot över dig med min monstertruck så shuta fuck upp!!

Sug kuk
HomeOne

2007-10-17 14:39
haha du e så kul du!, Vi tar de på beatsen istället =)
Mr Awesome ..

2007-10-17 15:01
Får jag höra vad du har att säga då
HomeOne

2007-10-17 15:08

- D - R - A - M - A -

2007-10-17 17:05
Nånnnn som vet vart man tanka hem ansane beat?
|€|A-To|€| It is my life bitch!

http://www.biltjuv.nu/?ref=46544

2007-10-17 19:27

Mycket snack liten verkstad.
Alla går i beef, men ändå snackar gatan, e de beef ni ville ha eller ett fattigt slagsmål på gatan ?!

Menthol ? Vem är det Namnet som han går under är "MENTOL" Och han trycker ner både den ena och den andra här om det skulle behöva bli så.

Lång tid med willys diss tillbaka. kanske stämmer, men e man död så e man, nu är de bara för honom att visa vart den sk RIBBAN egentligen ska sitta "syftar på Den stora ex nazzen puma" Willy är iaf tydlig i sina låtar, tillskilnad från boobie eller va han nu vill gå under.

Robin har redan gjort bort sig en ggn för mkt, paragraf 13? E det inte en från deras grupp dom gått i beef med mentol? haha han kommer slakta paragraf 13 hahaha.

Big Upp För willy

Spitbull, vet att du är här och snokar, de roliga e bara att inte robin vet va han ger sig in på..

Keep up längtar efter svaret willy

MÖRDA !!!

// Smookyyyyee

2007-10-17 19:55
"MENTOL" han trycker ner både den ena och den andra här om det skulle behöva bli så.

Haha vi säger så!

Om Willy ska visa vart ribban ska stå? Då får han battla med dvärgar i fortsättningen..
Är Willy tydlig i sinna låtar? & inte jag? La du dövörat till när du pumpade en Robie låt sist? Haha shit

Blanda inte in Johnny.. Blanda inte in p13 om du inte har något vettigt att säga! Ja 1 från p13 sänkte Mentol & du säger att mentol kommer slakta p 13? Du värkar vara vänn med Mentol..

Både Mentol & Willy söker hype.. Jag kan se hur Willy skriver i allas gästböcker 'Robie har gjort en diss till mig...' Mentol går jag inte enns in på..

Jo jag längtar efter svaret från Willy, han skulle ha slängt ihopp en låt i Onsdag & nu är det Onsdag igen.. Idag säger han att låten ska komma.. Ja vi får väll se vart han ställer skåpet..

Mycket snack!

Willy mörda? nej willy kanske har börjat i en självförsvarskurs & därför drar han ut på tiden..
HomeOne

2007-10-17 20:32
Jopp jag känner honom, eller jag känner dom båda två för att gå rakt på sak, jag la inte dövörat till när ja lyssnade på dig sist, jag höjde däremot volymen sänkte basen och redigerade ljudet för att få fram din röst så mkt som de bara går, men låter som en liten snorunge med tandproblem..

mentol kommer inge ge sig, han ligger lågt än så länge, men när de väl gäller så kommer det oväntade, han gillar nog att choka folk :P

P13, låt mig skratta, lär er rappa, johnny kenny an2n borde fatta.
Bjud inte upp till dans om, du inte kan föra...

//YEeeaaahh

2007-10-17 20:40
Jo det märks att du känner dem för du slickar så mycket röv att din tunga är brun snart! Så du höjde volymen, sänkte basen, redigerade ljudet för att få fram min röst så mycket det gick? Konstigt att ingen annan gör det? Jag har offtast haft problem med att lägga acapellan förhöggt när jag mixat.. Jag tycker du borde köpa dig ett par nya högtalare! & tandproblem har jag.. Var hoss tandläkaren förra veckan & lagade hål.. Är du synsk också?

Mentol ligger lågt en så länge..? Han chockar folk? Han är färsking som inten känner till, Han frågar alla om dem vill kicka med han men ingen vill.. Du pratar om han som han vore Eminem? E han din gud? Din pojkvän? ..

Så du skrattar åt p13? Ta dina ord till gatan i stället så ska vi se vem som skrattar.. Vad har dem med min & willys beef att göra?

Ingen har bjudit upp till dans din nolla! Lär dig Svenska
HomeOne

2007-10-17 21:53
Dallen fan snackaru om? sänkte mentol mig? . seriöst jag knullade han så lång i arslet att han fick min kuk i munnen!. lyssna på dissarna!. men du som e så tung om vi i p13 inte kan rappa dissa oss då? så ska du få se på vad riktig dans e!. jävla snorunge sitter o klankar ner på alla men har inte gjort en egen låt ens!. sitt inte bakom skärmen o snacka i ett forum upp på beatet o visa!

fattar att sista svaret från mentol inte komemr satte ribban på 24h, men det va för avancerat!. för svårt1. han höll inte måttet vilket jag visste ifrån början!.

och va de gäller denna beef!.
så just nu har robbie knullat willy!. sen får vi se kanske kommer willy som en blixt o kör över1. jag vet inte!. men verkar ju inte så just nu när låten aldrig kommer!.

med inlägget vill jag ha sagt att yttra dig inte om någon om du själv inte gör något bättre!. och ska du yttra dig om johnny? anton? mig? seriöst mannen bjud inte upp till dans för du dansar på knivar med livet som insatts!.

over n out!

2007-10-17 23:10

Mentol är min kompis, min pojkvän, han är mitt allt och så mkt mer =) haha  Kärlek grabbar kärlek. KMK "Kenny med kryckor"? vet inte, känns som om både willy och mentol kommer sparka av er bennen i dom här beefarna. 

Som kenny säger

Over and out.

Whoa = Skitsnackets skapare

2007-10-17 23:19
Yes jag orkar inte med sånna här forum därför lägger jag aldrig upp nånting här , jag kan vänta HUUUUR länge med att svara som helst, har annat för mig än svara på sånt här skti robin :) , Får se du kanske får den i julklapp eller till nyår , kanske i morgon.
För mig är det inte en stor sak med att bli klar så fort som möjligt =).

Och vad gäller det kmk säger - Att jag blir knullad .. Med tanke på att jag inte har svarat så är det klart , men på nått sätt så känns det inte ett piss att bli knullad av en noobody som robin =). Så ni som bryr er om den här beefen... det kommer svar..  en vacker dag :) Fast du robin kanske vill göra en till låt och bli lite hypad? du har ju endå gjort 3 st nu :) hahah pajjas .. skit samma ... Out
Mr Awesome ..

2007-10-17 23:29
Vem har nämnt mig i nån diss?

2007-10-17 23:54
Willy din jävla klåpare.. Drar ut på tiden & tiden! Kan förstå att du aldrig vart med i nått battle med deadline! Du ljuger & ljuger!

jag orkar inte ta nånting med dig mer här i trådarna, som du sa vi tar det på beatsen.. Haha du ljuger & ljuger som den lilla råtta du kom till världen för att vara..

I onsdags kväll skulle du kicka en diss sen sket du i det. Igår skulle du kicka en diss, idag skulle du släppa en diss, & nu ska du släppa den imårgon.. Haha du har inte enns kommit med nånting förutom snack efter snack efter snack.. Snackare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du hinner få en till dissen under tiden jag väntar för jag e så fucking sne på dig din horaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
HomeOne

2007-10-18 10:11
;) Skönt beat på låten Robie ^^ // J-m-K
Jmkp®oduction || TwooB®oo - Only in You® Speaker @ 2008