nice, kul me nya låtar:D 8/10
köp sex och betala i natura
så jävla fetlåt :)
Jerrones & Alex Baula Mixtape "Under Vår Luva" ute nu! Viceversa026.blogspot.com
Edda lämnar lite åsikter texten, liksom röst, attityd är riktigt bra.. Beatet har du också gjort riktigt bra.. Älskar beatet i reffen.. Reffen är tung, men det känns som om det är något som saknas... Lite tom reff är det enda negativa.. Men har ju hört att du är älskad av de flesta på whoa och du håller fanan högt och gör en välarbetad låt som många kommer sitta och nicka med i takten till reffen! ^^ Kort sagt! bra jobbat!Peace / Edda
www.eddaonline.se
vilken rad va riktad mot anta :S?
Wiiieee
hahaha asså jag hatar whoa rap, men jag älskar fan dig, din röst, överfet. texten, övernice, knulla mig
"så håll käftn!" HAHAHAHAHA hade det vart nån annan som la så krystad rapp hade det vart gay, men när du gör det är det så sött
cool låt alla klagar på reffen ja tycker den va nice fastnar i huvet lixom
jag vet inte du, jag kommer nog inte lyssna 2 gånger på den tyvärr.
Härlig !!! nu snackar vi hiphop Klockrent ..KEEP IT UP ! över viktiga kaggen ;)
Producent
2007-09-06 16:14
Refrängen var lite halvdan som många redan påpekat, men det jag gillade minst var när du klippt in andra låtar i verserna. Det förstörde hela låten ärligt.. Men jävligt softa verser annars och skönt beat!
tråkigt på ngt sätt men nyskapande ..peacee palla inte skriva mycket nu skriver mer sen ...
Kalliistudios© 2:avåningen
fett skööön låt
www.OwLaaaN.t83.net aiiigght!!!!
fyfan, verkligen det sämsta du har gjort.. besviken!
http://www.youtube.com/meeyeer/
din röv måste va fresh as hell.. Diggar inte rösten alls... Refrängen sög.. du borde ha mecka lite med den..kändes tråkig inget liv på den typ. du flyter bra, texten var fresh, lite "nörd rim" men inehöll ett par funny lines! MEN det känns tråkigt, samma sak hela tiden. I helhet good Peace n prosperity
Det var ju en ganska bra låt. Flowet är coolt, attityden bra, och beatet är fett. Mixningen är klockren, men textmässigt känns det som att du inte utvecklats alls, träna på det. Peace!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Tack alla som lyssnar o skriver. betyder mkt! peace
"kaggen" ring mig nu!!!!!
Kept it inside, didn't tell anyone else. Didn't even wanna admit it to myself...
haha skiter i vad alla säger om bait och hur tråkig reffen var för den ÄGDE ! haha tvär soft reff ju :D:D:D tycker iaf jag =) vissa tunga rader med =) men först och främst RÖSTEN så jävla överlägset tung =) Peyz !
Detta var fresht. Rigtigt bra lagt.. jag diggade låten och refrängen som vissa inte digga.. Å grattis till körkortet! Peeeys
När ja släpper min rapp så gungar asfalten:)
Allting e bra mixat och allt. Men diggar en del av dina andra låtar mer än den här, tex som sågad totalt. Den var flippad rakt igenom, men inget fel på den här! peeys
njaeee, låter lite som om du försöker kopiera frondas senaste alster, va heter den? "va händer?" tycker inte om tyvärr, en del fyndiga rader dock de ska medges!. kramar
Detta är min forumsignatur
Den här är lika tung som kaggen, diggar den fett!
När jag vill ha din åsikt, så ber jag om den.
Det här tyder på att du är en nice rappar kaggen,lyssnade på den i morses,sen när jag gick runt i skolan satt den på hjärnan som en hund hane på en hund hona.Det tyder på något iaf.Skulle vilja gå emot strömmen och säga att reffen är sjukligt skön!big up kaggen
Skriver igen, som sagt så diggar jag men precis som P-Lex sa så påminner den mig väldigt mycket om Frondas senaste "Vad händer?"
fett nice kaggen
Qui Pro Que
Refrängen blev bra va faan, fett bra låt, fortsätt i samma jävla stil ;)
Impa,pimpa,pumpa,dumpa tack&hej nästa tjej! ;)
Vad finns det att säga? Det är Kaggen, alltid toppklass!
Hokkar gärna på Collab!
Okej tack alla! va kul Aria =)
P-Lex P24 haha det senaste jag hörde med Fronda var Rullar fram... så jag har inte hört nån "va händer"
Vore dock kul o höra den låten så ja vet varu snackar om
peace
sjukt cleant. "drop it like its hot" var chockande :)
~~
fett :D
As*a's ansikte, HAHAHHAHA, fulaste jag sett han måste fått mkt stryk som barn ;/ PZ!
hahah sköön! :D
http://www.myspace.com/rickyrillzbeatz "Jag får mitt nyaste ljudkort på torsdag/fredag, men just nu har lite sämre grafikort derför det låter som det gör" - Nilleyo
kom till min stad så ska jag rulla ut den röda mattan :) vill veta vilken "smygpunchIIIIIIIIe" som var till Anta? :O låten var bra, men inte din bästa...
Gillar inte din röst riktigt, men denna va rätt fräsh faktiskt.
jag e så trött dessa bönder som är bara till problem så jag skrattar o kallar dej för sopa åt En 24 åring som rappar de i otakt så! (Håll käften) där va den wANKAH
Brukar gilla det du droppar vanligtvis, men denna var... inget jag diggade iaf.
Riktigt tight de här! Diggar denna! pz!
http://www.myspace.com/metra186 http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA
Jag tycker låten är tvärfet! Fan, du får börja droppa mer igen! Reffen är sjukt bra! Diggar den sjukt mycket! Några riktigt bra rader! Texten i helhet är fet!
Livets vägar kan föra dig vart som helst...
Diggade inte beatet (hatar verkligen clubhiphop), och var nog inte så förtjust i framförandet heller tyvärr, dock har du en skön attityd i första och andra versen, så props för det. pz.KL12
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
200 :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lite seg reff... annars hitta jag inga fel :)
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
fett låt asså
http://www.stanislav.nu
nej, Gillar faktist inte denna. Rimmen imponerar inte så mycket, och texten låter precis som alla andra skrytlåtar på whoa, Annars brukar de va bättre. one.
"Like Walter. E. Curtz, Im Living with insanity, I'll Raise Child Soldiers and make them Murder their family" - Nero
bra mixat osv, verserna var bra, reffen känns dock som om att den inte platsar riktigt i denna låt
Allt handlar om kemikalier!
det är nya kaggen :) keep it up mayn!
Blir fett lack på alla stjärtslickare ! Men till låten . Som nån nämnde förut. Tight flow och så men verkligen inte min grej. pzzz
God will forgive them. He'll forgive them and allow them into Heaven. I can't live with that.
Tycker den var riktigt dålig till skillnad från dina tidigare låtar, tycker texten, flowet osv var najs men låten var riktigt tråkig att lyssna på! Inte för att dissa, säger bara som ja tycker =) Peyss
Texten är rena skräpet och skulle inte ens platsa som klotter på en nedspydd och nedskitad pissoar. Annars låter de ju bra... Men SLUTA DÖDA HIPHOP... Utnyttja dom feta beatsen istället. "Min stil är smuttsig ren o clean" Fan... Lägg av?
Jag är en nätpirat med Google på näsan och Explorer i halsen.