Kaggen - Oh shit va fresh
Hejsan allihopa! Har inte droppat nått på några månader men är nu tillbaka med en ny låt. Jag har planerat denna låt jäävligt länge och nu är den äntligen inspelad. Denna låt blev jag nöjd över. Så det vore kul om ni skrev vad ni tycker. Allt är gjort av mej kaggen. beat, text, rubbet!Länk1 (speedyshare)Länk2 Länk3 Även en direktlänk HÄRA! (högerklicka, spara mål som) Vore kul om ni kunde sprida så mkt som möjligt. Lägg upp mina låtar i era nerladdningsprogram!! tack så mkt // Kaggen TEXT: REFF: Ni vet min stil den e smutsig, ren o clean rappar över feta beats Alla säger: Oh shit va fresh han är jag är halvfet ----men det är ingen nackdel ---- som ett pannben eller en handled och Gör du FramSteg slår ja av dina ben jag e så trött dessa bönder som är bara till problem så jag skrattar o kallar dej för sopa åt En 24 åring som rappar de i otakt så! (Håll käften) --- det är klart att allt du lägger blir skit När det ---- bästa som du nånsin släppt är en fis och jag e --- så jävla är tung när ja räpar på beats För de krävs en flodvåg för o väga min stil o ChanSen att jag är en av alla Wacka mc's Vore som att bob marley hade Gräsallergi för jag är som Redman i howhigh medans är du är som alla fruntimmer i Desperete Housewifes - huh ----- jag bara Rappar de bättre Det går BRA NU så du kan kalla mej Petter REFF alla vet att jag är en knubbig man Så jag kör över fronda när jag Rullar fram Är tjock o Rappar fett o Du vill ju bli som mej - Över-fet Som din Brud när hon rider mej --- o att du skulle bli så kunglig som jag Vore lika stor chans som att ja skulle bli smal Ja driver om mej själv för jag självdistans men ja Vet igentligen att jag är bäst på allt så Fatta Fatta!!! Du e för dålig för mej din bitch Bracka bracka!!! du vill låta som mej som kriss --- o viisa Kallar mej för Överskattad men När kaggen kommer Till stad så rullar du ut röda mattan --- o alla vet ju vem ja eeee så kalla mej för sexgalning för ja ligger i din mp3 --- o jag är het .. när ja spottar mina bars så om du diggar skiten så Drop it like its hot REFF Välkommen till Whoa, här är är Massa prat o småglin -- där Gränsen hära mellan Kass o bra är hårfin --- är trött dom som snackar skit bakom ryggen ja skiter i vad du tycker o va du sprider för rykten -- för jag kommer aldrig sluta me hiphop mannen Över min döda kropp som kistlock på rappen har jag aldrig Tjänat ett piss men ända Sen ja prodda Frida rullar pengarna in (KLIRR) så pumpa te max för det är kungen av rapp
Oj hela texten kom inte med här är 3:e versen Välkommen till Whoa, här är är Massa prat o småglin -- där Gränsen hära mellan Kass o bra är hårfin --- är trött dom som snackar skit bakom ryggen ja skiter i vad du tycker o va du sprider för rykten -- för jag kommer aldrig sluta me hiphop mannen Över min döda kropp som kistlock på rappen har jag aldrig Tjänat ett piss men ända Sen ja prodda Frida rullar pengarna in (KLIRR) så pumpa te max för det är kungen av rapp Så mannen upp me din hand o sedan o Gunga i takt för det e --- klart som fan att Låten blir skitbra o om du inte diggar har du Dålig musiksmak för Min feta rapp är som en laddad pistol Medans din keffa rapp saknar ammunition Det här är hur jag gör --- jag kan vara din kompis om du bjuder på öl
Bra med nya låtar (Y) Keep them coming.
Tung!
Du behöver inte veta vart du ska, du behöver bara veta att du ska komma dit.
skönt;)
- D-A-L-L-A-S - ©
Tung
- Patee Music ²ºº8 © Patrik är en knasig nööt Ganska dum men väldigt sööt
Tight rakt av. Lite annorlunda från vad du brukar göra. Men det är skittight!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Gillar även att du varierar dina låtar nu
Du behöver inte veta vart du ska, du behöver bara veta att du ska komma dit.
Fet låt kaggen, lite Annorlunda låt, brukar inte höra sånhär låt ifrån dej, men riktigt tight U Go Girl
B
Tung som fan, Fortsätt rulla in med massa låtar nu, BIG UP!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
men hur fan kan ni ha hunnit tankat låten och lyssnat på den, när det inte ens gått 2minuter? jävla töntar seriöst......... till låten, gillar din röst mer nu, när den inte är lika mycket tillgjord. beatet är soft soft. gillas mest på låten iaf.
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
kul att du dissar våran feta låt
FYFAN VA NICE, längtat på nya låtar av dig <3 kämpa vidare.
Cuttad entertainment -Roxhed !
OMFG, kaggen jag trodde du var lat så du inte orkade göra nån låt :D haha skojja :) den är fan fett najs kaggen for ever :D
Mclarzon is in tha house yao :) peace !
Säger som coffe..
http://www.myspace.com/aiinac
Dansk_BB Vadå dissar eran låt? jag har en låt på min data med Kriss - bracka bracka. om du menar den? men då är inte nån annan med på den.
peace
fett bra! bra med lite variation också;)
karlstad!
yeah !:) men låten var ganska cool, olik stil än vad du brukar köra! good
som jag sa på msn, klockren låt nice som feeeen;)
Bra låt : ) den e smutsig, ren o clean ;)
Detta måste va den första låten jag hört med dig. Ingen diss eller inhopp eller så.. Oh shit va fresh.. Texten o röstläget va soft.. Men reffen va ju lite smått jobbig? Kul att du verkar fått en slant för frida iallafall..
reffen är nog den tråkigaste jag hört på ruggigt länge hörde den bara i början sen spola jag förbi den kul låt med roliga rader här och där iaf
remember my name<br>you'll be screaming it later!
ainac? jaha? varför göra reklam för din egen låt i min tråd? haha Kriss - Bracka Bracka .mp3 heter hans låt på¨min data. puss
haha skön som vanligt :p
^^
Tack alla. Tråkigt att vissa inte gillar reffen, jag som blev så nöjd.. :( nej då men tackar
Låten blev helfet din jävel.. beatet är övertungt.
hah varför länka en låt här ainac? :)
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
Tack toppen. Jag orkade inte vänta på er.. hah sorry
haha fresh kaggeliscous!
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
toppen Ja ville bara visa att låteen han drar me i sin låt inte bara e kriss's låt.
Som coffe sa där uppe .
De är ingen reklam.
Ska inte bara skriva skit i tråden , Till låten så tkr ja reffen var tråkig men roliga rader i verserna. peace..
Låten e lika fet som du Kaggen:D Fast denna e lite fetare än dej;) Needa men diggar shiten jao:P Peace//Lillehoé
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
haha soft, reffen sätter sig dirr
Jag känner igen en rad, har hört den förut "kör över fronda när jag rullar fram" så jag letade på låten Heshows - Hustler baby hette den han kör oxå med den raden :)
Tyckte den va riktigt soft : ) , Kul med lite annat , skönt beat !
soundcloud.com/jerrones
tack alla Ainac.. Det är ju inte låten i sej jag dissar... det är ju kriss som jag nämner? Tycker att det är konstigt att du tar åt dej. tack för att du lyssnade iaf. peace
Okej mangan... aldrig hört den..
rätt skön om man pumpar den ett tag!
tycker det blev för mycket med alla låt-tilläggen. annars lät det tungt! låter annorlunda och det är bra. soft beat
aoooow ! riktigt heeeeet kaggsson ! :D najs flow,text med roliga rader och tajjta rimmm ! alltid lika soft att höra dina låtar :) UPP UPP för denna va töööööng ! peyyys :)
Njae, ja diggar inte alls faktiskt. inte min kopp av te. några rader va rätt softa dock. men upp !
hahaha
"Så jag kör över fronda när jag Rullar fram" har inte sober också kört nåt sånt? kanske yrar men skit samma.. låten gillas absolut, beatet är ju så jävla tungt upp =)
Gillade inte reffen... Du lägger det bra.. Men låten i sig faller mig inte i smaken! Tycker inte beatet var nått för dig..!
Highfive anyone, anyone?
KAggen är bäst i hela sverige på att skriva, de kan jag lova! Han har skönt flow också.
www.znapmusic.com/klockren
"Det här är hur jag gör jag kan vara din kompis om du bjuder på öl" haha de var fulaste jag hört. Fet låt! upp som fan
Du låter enformig, inte nyskapande. Rent av tråkig faktiskt. Dålig delivery. Texten ser ut som den brukar se ut av en rappare på whoa. Kaggen om du vill ha hype igen... gör något annorlunda för det här håller inte.