JÄVLAR va fett, reffen va rå tung, verserna va oxå feta! riktigt nice
Konse''
storhets skiner som fan .. älskar de här storhets . mg , så fett ,aaah nice :) Dubblaa , lika me dig, fett .. skööön reff som fan med när kmr epn?
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
storhets - skönt flow, raderna var väl iinte det bästa jag hört från dig men det funkar helt klart! btw, varför så off på micken nu för tiden? Mg - fet röst klart! lika så flowet och texten var felfri enligt mig. bäst på denna låt. Dubblaa - skönast röst samt delivery, texten var väl inte den bästa från dig heller men det räcker till för att versen ska bli bra :P beatet fastnade däremot inte så bra i mina öron!
riktigt trevligt !
http://www.herrbitter.blogg.se/
Lvs X1 "
Ep´n/Tapet/Netplay´n " kommer inom kort,skulle tippa att det e klart om ca 1 månad och det kommer sluta på runt 10-15 spår.
inte så mycket rap från min sida men en hel del feta gäster,tippar på att jag själv kickar på 4-5 st av låtarna.
Fortsätta spotta kommentarer..å tack till er som lyssnar/kommenterar.
AG!
AMG - hooligans
Riktigt nice enligt mig...diggade refrängen som fan....bra där Dubblaa.
Anfall är bästa försvar
Reffen är sjukt fet! Fastnat i mitt huvud! Allt är tungt :)
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
å jävla tight shit älskar beatet som fan storhets känns skönt höra din röst igen det va ett tag sen asså bra dubblaa bra flooow MG ville att du skulle vinna battlet :D PEYYS
peace!
Storhets lägger det galet tungt som vanligt
I'll be making more crazy faces than Jim Carrey on crack
fettfett!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
riktigt nice! :D
You can never avoid the voices of the voiceless
reffen va okej, beatet va inte soft alls. första snubben va helt okej andra killen låter tråkig men inte dålig iaf. tredje killen va soft tung röst som fan och soft flow.
hahaha
tvärfett! precis det jag ville höra just nu =) BIG UP
Great maaaaaaaaaaaayns
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jävligt bra :D reffan riktgit skön !!
Shit. Det här var riktigt bra faktiskt. Dubblaa är bäst i låten.
www.soundcloud.com/whateverist www.paradigmskifte.se
Nu när jag lyssnat på låten ett tag fattar jag hur bra den är. Bästa på länge! Sjukt skön rakt igenom. Den knäcker fan allt som varit på whoa den senaste tiden!
Reffen är så överfet!!!! I övrigt tycker jag att det krävs att man lyssnar på låten X antal gånger innan man fattar hur grym den är! UPP!!!!!!
Gryyym!!! =) MG släpp mer vafan!! xD du är bäst!
Get Random!
ny länk kanske, flera vill höra!!
ny länk
jag greppar micken och droppar mina rader, du greppar guran och kör dina ballader yeah
Refrängen var catchig som fan! Sköna verser också, men du borde definitivt döda flöjten, den känns helt malplacerad, annars var det nice som sagt!
soft
jag greppar micken och droppar mina rader, du greppar guran och kör dina ballader yeah
hahaha...
AMG - hooligans
vilken härlig trudelutt :)
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
nu länk!:)
Det sprider sig, sa mannen som pissade i fläkten.
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
diggar!! reffen satt fint som fan, keep irrap! :)
I must have been an MC in my past life, presently I'm unquestionably poetic, I'm mad nice.. (Cormega - Beautiful Mind)
Moderator
2009-01-15 20:44
Istället för att uppa varje gammal tråd med AMG så kan du ju efterfråga i svensk hiphop forumet istället :) Blir rätt störande att se massa gamla låtar uppe.
time isn't wasted when you're getting wasted .