Storhets, MG & Dubblaa - Frihet
Ett smakprov från MG´s egenproddade EP som kommer inom kort. Beat: MG Mixning: MG Vers 1: Storhets Vers 2: MG Vers 3: Dubblaa Reff: DubblaaLåten
tankar
Checkout http://www.myspace.com/abstines Om du vill ?...
storhets: skönt flow som fan!
mg:fett
dublaa:najs du med!
reff: inget jag gillade
pz fellas
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Storhets : Nice flow ,texten va skön som fan men det va nått med din röst som jag inte gilla men men det va helt okej lyssnas på nog igen Mg : Nice flow även nice text på dig med din röst avgudar jag den är super skön ditt sätt du spottar på är inte som alla andra rappare kör sånt diggar jag till 100 ! Dubblaa : Text nice, lite tråkigt flow tyckte jag röstläget va nice oså inte din bästa långt ifrån reffen gillla jag inte så mycket men det är väll en smak sak antar jag ................................ aja helt klart godkänd låt från er boys keep ém comming ! One ! /paul
Checkout http://www.myspace.com/abstines Om du vill ?...
Skönt grabbar :) Tyckte bara att beatet var wacked!
Signatur?
Ny länk? Längtar efter denna
den är feeet som fan ! diggar reffen och hela skiten keep it real bois peace
chasse dyker upp som döda fiskar
Imponerande! flowet på er grannar flyter som rinnande vatten! skönt detta! jag diggar helt klart
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
storhets och reffen va helt klart bäst =DDDD
avgudar er allihopa, inget ni släpper kan fan vara dåligt !
ny länkt
hets, stress, fest!
Beat: MG Mixning: MG Vers 1: Storhets Vers 2: MG Vers 3: Dubblaa Reff: DubblaaBeatet är överfett tycker jag, älskar trummorna, basen och liknande ljud.Storhets flyter fram skönt och har en bra text med vissa sköna rader som sätter sig i hjärnan . Refrängen är en liten sänkning i låten. MG flyter också skönt och har soft rimschema och bra text oxkså. Dubbla flyter bra och har en bra text men det är något jag ej gillar , kanske rösten, inlevelsen eller något. Men helt klart en bra låt .En!
langa ny länk då bwojs!
http://www.myspace.com/bigdomilicous
aja , jag langar en ny länk åt er :)
LÄÄÄNK!
Signatur?
Storhets flyter som vanligt sjukt. reffen, var okej. kändes typ...lite oseriös? MG, så underbar röst. nice text Dubbla, gillar röstläget som fan. bättre flyt och du är bääst i övrigt känns accapellan för hög?
hets, stress, fest!
Snacka om skön låt! Reffen, flowet och texterna, Kan man bara säga fett braaoow!
fett nice!
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
Riktigt tung!! älskar melodin i refrängen! alla droppa de riktigt fett! Peace :)
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
Pianot i reffen kändes fel.. Men verserna är bra som vanligt. Kepsen tar täten tungt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dubblaa is teh shit!
http://www.myspace.com/bigdomilicous
Damn, denna va riktigt skön! Reffen är fet, samma med allas verser och flyt.
Momma said when life gives you lemons make lemonade Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill
LANGA NY LÄNK! 15 minuters väntetid
yup vi säger väl så!
bästa låten på whoa på länge!! underbart mg har gått frammåt som fan . storhets är underbart bra!! dubblaa är den lilla svaga länken i gänget men han är absolut över okej. fan kicka meeeeeeeeeeeeeer!
tackar phellas....å props till mina lagkamrater ! :D
AMG - hooligans
Bra låt :D Diggade värkligen reffen !
kom igen posta ny länk :D
new link :(
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
riktigt jävla bra!
Beatet var tungt som fan ! Fans ett fel på det eller på hela låten det var refrängen gillar inte piano slingan. Kunde ha gjorts bättre där Storhet - Grym MG - Grymmast Dubbla - Minst Grym inge speciell i denna låt iaf.
What you know about that?
Rappen var nice, men det enda jag diggade med var reffrängen, skit bra.
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
TUNGT SKIIIIIT...
Vars är NICKOKICKEN?!?!?!+1+1+1++1 ;PPPP
FETT
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
positiva kommentarer, kul att se!
Inte särskillt ofta jag stöter på låtar där refrängen är låtens höjdpunkt. Oftast är det en vers eller liknande man favoritiserar, men detta var garanterat ett undantag. Tunga grejer! Uppskattas.
Nakna träd kastar fåglar åt helvete
Storhets: tungt, bland de skönaste jag hört me dig, dock inte de bästa, najs flow :) MG: äckligt likt storhets.. najs flow, texten va skön :D skönt rösläge :) dublaa: absolut den sooftaste på låten... de bästa jag hört me dig :) texten va rå najs! Vi e knegare som arbetar för minimumilön// vi e myror i stacken som jobbar 9-5// Sooft dublaa :) reffen: kunde slipats på.. endå sooft :) outro kunde ni halvskippat :) sooft låt gubbs, roligt och höra storhets och Dublaa.. mg kmr höras när ep:n e klar :)
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Stabila och tighta verser.. Refrängen är ju helt sjukt skön!
Lookin at you through the glass..
-pack you'r bags man, you are a tourist!
beatet. mja alltså, tycker flöjten känns i fel tonart. pianot va cool i reffen. sköna trummor! men flöjten sabbar. rappen e bra.MG skönast.
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
Dubbla var soft, storhets ok, mg låter som en kalkon. beaten var ruskigt dålig.
Älskar reffen fyfan vaa sköön känsla där, alla la d tight;D
tung reff. Big up pojkar. Dubbla va fet
feeet som faan:D storhets: alltid najs floe.. Mg:naajs :D
Dubbla: braa:D
kul med så nice respons ! ett av mina första beats faktiskt så kul att det diggas av de flesta... trodde däremot att folk skulle älska reffen.. dubblaa sjunger som en kung... den e ju råfet :D
AMG - hooligans
bra presterat, men beatet var fett keff.
.
Accapellan är feting hög, beatet gillar jag inte, de är inte kasst men gillar de inte alls, storhetish är tung, mg och dubblaaaaa är ju softa dom med, dubbeln har tung jävla röst!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Storhets är så jävla skön!! o Mg har så jävla skön röst helt sjuukt:P dubbla va också grymt nice.. :)
^^
sjysst att ni gör nåt mer genomarbetat. bra verser från allihop. diggar inte refrängen så mycket personligen men tyckte den var rätt sjysst ändå. det här blir jävligt mkt intressantare än ströverser på instrumentaler. mer sånt!
www.mofetajerre.se