I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

B.S.P (Giggen & Durlind) - Nummer ett i din cd butik

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-08-09 16:07

diggar låten grabbar, lite tyngre än vanligt vis de gillas.. bästa hitills tkr jag absolut .. om jag inte missat ngt haha nee de va fett bra fortsätt så !!!!

2007-08-09 17:57
tungt shiit! diggar de!

vill ha mer!

2007-08-10 00:23
tack alla kul att de gillas! peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2007-08-10 00:34
Tycker båda lägger det nice ! båda har utvecklas i både text och flow. ni hade fina rim också :) finns inte så mycket mer att säga!
Väldigt kul att det går i rätt riktning boys !

peace / L

2007-08-10 03:25
Beatet va riktigt skönt o ni har bra flow i låten :D

Giggen: gillar din röst den e riktigt nice, o raderna e feta

Durlind: Du har ocksså grymt skön röst och lägger feta rader

kan bara säga låten e riktigt bra och fortsätt så :D

Keep it up

PEACE
så chill PeacE!

2007-08-10 10:45
denna var soft :) diggar beatet som fan också :D texterna är bra också, flowen är helt okej =)
// GurkaN Producer!.. SoundEye Productions.
www.TheG.info.se
Over and out, peace!

2007-08-10 12:21
Yeah, Jag gillar detta :)

Giggen: Lägger en av sina bättre  (som jag har hört iaf). Bra flow och vissa riktigt vassa rader, keep it up!

Durlind: Som alltid, tight flow men har hört bättre av dej! Texten är väldigt skön ;)

Ref: Catchig och skön! fastnar fort som fan i huvudet;)

Beat: Faktiskt riktigt bra! Jag vet inte om jag är blind, men vem har proddat?  ;)

total betyg 4/5.

onödig info: Första gången jag lyssnade trodde jag ni hade lagt en smygdiss till mej ;) haha, men hörde senare att saken inte var den ;)

Väntar med spänning på netplayen!

Kärlek!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-10 12:35
Riktigt nice låt:D
Durlind, jaga på din bror också.. så han släpper nåt.=)

Hejs

2007-08-10 13:10
satt och skrev så det brann i tangentjävlarna för mig, sen tryckte jag på fel knapp, jag bara måste älska mig själv :)

i vilket fall som helst så skriver jag ej om skiten en gång till,

slutgiltigt: det låter fint från båda håll grabz, fortsätt såhär :)

hajhaj.

2007-08-10 14:41
tack som fan alla! kul med lite längre kommentarer istället för småord som de kan se ut ibland.. kul de!:) tack igen!

2007-08-10 18:58
tack som fan alla! som durlind säger kul att de kommit längre komments nu:) tack!
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya"
// Petter ft feven - Vill Ha

2007-08-11 05:27
jaha. inte så bra på ge kritik, men får iaf försöka ;)

Giggen: la det riktigt soft, ända låt jag hört med dig då, men jag tror du kan gå långt man, du har inget jag kan klaga på at the moment.

Durlind: du la riktigt soft du med, hittar inget jag kan klaga på där hos dig heller flytter på hela vägen, och deliveryt är skönt hos bägge.

Beat: flyter med rösterna, så jag ger tummen för er,

Mixning: har inte kollat på det än, men tror det fungerar faktiskt ;)

Betyg: 9/10

Lyssnas och Festas med

tror det inte finns nåt mer att säga tror jag, så Allt från mig, Peace, and chill
Hiphop är som en Ljuv Ballad i mina öron, nae jag vill inte veta va hårdrock är i öronen då :o.<br>
Moderator

2007-08-11 09:09
Helt ait från båda. Men inget jag digga sådär jätte mycket.
Mixningen digga jag inte heller.

Men keep it up dudes.

// J-A
myspace.com/jiahprod
Moderator

2007-08-11 11:30
Jimmy, mixningen låter inte bra. Verserna funkar väl men refrängen låter inte alls bra.
myspace.com/jiahprod

2007-08-11 14:00
Men bra att ni tjaffsar:S

j-a
upp till dej att tycka de om mixningen men jag tror itne du fatta själva poängen med den isf, så jag skiter i vilket faktiskt..

och jimmy låt han tycka vad han vill alla får tycka va dom vill kul att du tkr bra om den iaf..

grejjen e den att både jag och giggen är så pass kunninga i det området så att vi mixar inte saker utan att ha en liten baktanke.. lika dant verserna.. vill vi att de ska vara lite småsmutsigt mixade men ändå ganska cleana liksom.. det kan man ganska tydligt höra på min vers :P men sen säger jag inte att vi är skitduktiga i det heller men vi kan ju få fram de ganska bra som vi vill ha de liksom..

vi vill vara lite nyskapande i det vi gör, vilket jag tror kan komma att höras i vissa låtar på netplayen och där kommer säkert någon låt mixas vanligt rent och cleant med.. så bara vänta och se till den ifall nått passar bättre er smak :)

BTW höll på att glömma tacka alla! tack!

peace!

2007-08-11 14:25
låten är bra jimmy, men mixningen är för övermixad ! det är ingeting mot jens eller nått, för han vet att jahg tkr han är grym ! o giggen oxå ! men det låter övermixat ! och tkr du inte borde bli sur för det ! alla har vi olika åsikter o när de gäller dehär håller jag med J-A
ROUSU
Moderator

2007-08-11 14:35
Jimmy och du vet om jag mixar bra eller dåligt?
Och om du nu tycker jag mixar dåligt vilket du just nu inte har en aning om så kan man väl endå tycka den är dålig?

I'am out!
myspace.com/jiahprod

2007-08-11 18:39
rousu nej det är inte övermixat snarare lite tunnt som akin sa.. däremot e de smutsigt mixat vilket VI som gjort låten vill framföra med den.. sen va folk tycker om mixningen har du helt rätt att alla tycker olika och det har alla rätt att göra..men personligen tycker både jag och giggen att detta är den bästa mixning vi nånsin gjort! för den passar bättre än cleana accor till detta skrytet.. så ser vi de.. peace!

jimmy, j-a... asså såvidare ni alla mixar bra/dåligt och så vidare :P snälla tjaffsa inte i tråden :P ta de i gb :)

tack du k1ngs1ze med för din kommentar :) kul de! peace

2007-08-11 23:11
men ´shiiiitt! asså.. mixningen SKA vara så... mixningen är ju gjord efter budskapet och det låter fett! släpp det nu.. det är helt korrekt mixat och det är tungt underjord.. så är det.. Diiirrrrrrrrtyyy .. Perrffa grabs! AAAIIGGHHT  Peeeeyyyss!!
--Hallbäck is back up in this MuthaFuckah--

2007-08-11 23:31
soft !

2007-08-12 01:37
Sagt det förr och säger det igen, folk tycker olika, Låt dom göra det!  :) Själv tycker jag om mixningen men den kanske inte faller andra i smaken.

Kärlek

2007-08-12 03:18
tack hallbäck! och alnones. :)

dumboleifi.. jo vi har ju sagt samma sak som man ser i tråden :P

peace!

2007-08-12 13:37
alnones. och Mr_Hallback tack boys!

upp!

2007-08-12 16:36
ne fan bättre kan ni.. upp!

2007-08-13 00:57
upp nu grabbar låt inte denna dö :d

2007-08-13 02:12
UPP             UPP        UPPUPPUPP            UPPUPPUPP
UPP             UPP        UPP           UPP       UPP          UPP
UPP             UPP        UPP            UPP      UPP           UPP
UPP             UPP        UPP            UPP     
UPP            UPP
UPP             UPP        UPPUPPUPP           
UPPUPPUPP