I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

B.S.P (Giggen & Durlind) - Nummer ett i din cd butik

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-08-07 15:26

B.S.P (Giggen & Durlind) - Nummer ett i din cd butik

Länken

Backup 1

Backup 2

Hej!
Det är så att Giggen är hos mig (Durlind). Vi bestämde oss tidigt förra veckan att göra en "mininetplay" men drickandet tog fart kraftigt och det vart inte precis som vi tänkt oss, men nu har vi i alla fall bestämt oss för att genomföra ideén. Den här låten är tänkt att vara som ett litet smakprov på vad vi kommer att erbjuda på vår netplay.

Netplayen kommer att innehålla ca 4-5 spår, det är inte riktigt berstämt än och det kan även hända att något smått extraspår tillkommer. Så i slutet av den här veckan eller tidigt i nästa vecka så är det bara hålla utkik efter den. Den kommer att släppas här i audioforumet och heter "Din plåga i sommarhettan".

Tillbaka till den här låten som är en fartfylld skryt med lite partyinfluenser, kommer passa bra på era fester under den kommande hösten. Rap, sång, lyrik och mixning står vi båda för. Vi får hoppas att låten smakar och att ni återkommer när hela netplayen släpps.

Hare chill!
/Durlind & Giggen

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-07 15:31
Till låten.

Tycker den var fet, lite annorlunda men fett skönt.
Durlind har den skönaste rösten på whoa.
feta lyrics, och reffen var bästbäst.
pezzzzz
Moderator

2007-08-07 15:32
Ni hade ett trvligt besök hemma hos mig iaf:)

Till låten är soft som fan:)
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce

Och checka:http://www.innuce.nu
Moderator

2007-08-07 16:29
Aja lite närmre nu .:)

Beatet Är soft som fan, Reffen är sådär :/ gillar inte den så jävla mkt alltså. Men den var helt okej.

Giggen: Gillar dig i denna låten riktigt mkt faktiskt soft flow, text, delivery.

Durlind: Bra text som fan faktiskt. bara att det är det "vi har dom fetaste bilarna" eller va du rappar. en svart skoda som giggen låste in nycklarna i på min parkering?:P Men det va helt okej ljud i den iaf:) Flowet va bra soft lika så deliveryn:)

Låten får 8/10

over n out!

2007-08-07 16:36
thnx boii värmer som fan !

våra nerladdningar går bra i länken men kommentarerna e blygt låga! va händer yao ! upp på dennna nu !

PS skodan e king of the street tar en stund att hajja bree =)
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya"
// Petter ft feven - Vill Ha
Moderator

2007-08-07 16:37
Hahaha ait det är den fan:)

2007-08-07 16:41
Inget som föll mej i smaken tyvärr.. vet inte varför.. men men bara hoppas jag gillar resten av låtarna!

Pz
Romazze

2007-08-07 17:01
zup braby?

dope mixat, bra gung i skiten!
/din pojk
min myspace:<br>www.myspace.com/meetthekid

2007-08-07 17:53
tack alla som digga..

macke, de e ju svårt o veta för oss om du inte säger va du inte gilla :P men kan tänka mig att de e för det är tyngre shit och inte smör och därför du inte gillar :P hehe men tell me boii om de e nått annat? pöss
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-07 17:56
bästa ja hört me giggen :D . de va fett .
durlind tung som vanligt, men giggen fick min röst
Attityd Crew 2006-09
Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk

2007-08-07 19:54
tacktack!

2007-08-07 20:24
soft
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se

2007-08-07 21:08
thnx för din långa komment boii

2007-08-07 21:33
yäää, en helt okej låt ! tkr dock durlind lagt mkt bättre förut ! men skönt flow, vet inte vad jag ska säga men tkr nästan att de låter lite övermixat i din vers, men ni har skönt gung genom låten!

giggen: inte hört mkt av dig på senaste tiden ! men tkr du lägger ditt brabra ! inget fel på ditt heller!

bra gjort (Y).. men som sagt, ni kan bättre !

Piiz
ROUSU

2007-08-07 21:55
thnx boii rousu trodde du skulle säga bästa ni gjort men men tycker om jag ser opå saken själv att de är de tajtaste jag fått till pluss durre med ... njaa me två kloka mixare kan lätt en övermixning ske kanske ?
Moderator

2007-08-07 22:49
upp på denna nu!!!!

2007-08-07 23:14
giggen det har du rätt i ! tkr absolut inte mixningen är dålig, för den är bra ! men jag tycker de hörs lite tydligt att det är lite mkt mixat !
ROUSU

2007-08-07 23:58
Jävligt nice faktsikt giggen, du vet vad ja tycker om dig ! Diggar dig hela tiden men denna låten börjar faktsikt benon att "shaka" lite faktsikt. Riktigt gött gung och durlind du diggas också . KEEP IT UP !

2007-08-08 01:19
den var FET :D
En bangar inget för 0501 serverad med en silversked!

2007-08-08 01:50
tycker det är egen stil på det hela asså :P låten riktigt bra. går helt klart att lyssna på mer än bara en gång :D texter flow o allt sitter som det ska tycker jag:P

Giggen:  Dina rader e riktigt goa kan man ju säga, gillar din utveckling som du gjort, riktigt jävla skön stil har du fått, flow kan jag inte finna något o klaga på heller för du flyter taggar lungt hela vägen, får en riktigt svängig kännsla här :D

Durlind: helt klart tungt från dej med, men det tar ju inte direkt F.F.F. men jag kanske kan ändra åsikten om det med tiden, :P
men helt klart sköna fyndiga rader här oxå, flowet fin fint, finner inga fel på dej heller,svänger med i takten..
Dina rader är faktist hel sköna diggar dom med, så fifan finns inget mer o säga än så kanske,

Reff: den är skön, något av det jag skulle kunna tänka mej att se/höra en publik hänga med på någon gång,tror iaf att den skulle gå hem riktigt bra,

Mixning: jag tycker faktist inte det låter övermixat, snarare att det är helt soft gjort, dock har jag inte lyssnat på det i hörlurar än, men tror säkert den håller där med,

Beat: skönt stuk på det iaf, gillar det, mer kan jag väl inte säga,

Ah det va väl allt från mej då :P  Peace o puss så länge ^^ 

2007-08-08 04:12
Thnx home boii !!!... de är såhär en kommentar ska se ut :D whoa borde ta efter dig !!

upp nu vi sover en stund imorn går äventyret framåt mot deadlinen nästa vecka !!
Moderator

2007-08-08 10:44
giggen is my man;D

2007-08-08 11:56

yeah tycker vi drar er till toppen o säger uppish ^^

2007-08-08 14:36
tackar alla som skrivit.. speciellt krille för utförligare kritik:)

jävligt dåligt om kommentarer nu tycker jag dock :S

2007-08-08 14:54

Jens jag tror de e nått sånt me att de e tyngre :P du vet ju min smak haha :P men asså båda lägger de ju bra o så men inte min stil så kan jag säga!

Romazze

2007-08-08 15:27
helt ok, giggen du vet vad jag tycker och durlind lägger det niice
www.Laneby.com
Spit It Out Crew!

2007-08-08 15:32
chea kul att du va så mångfaldig i din kommentar laneby ... ?

roligt att verkligen höra va du tyckte om den va man gjorde som va helt ok ?

2007-08-08 18:25

2007-08-08 19:14
Jag tyckte att den var riktigt skön :)
Men diggar Durlind mest, men giggen du är grym du också :D
Beatet är riktigt härligt :)

2007-08-08 19:22
jag tycker denna va tung, de tyngsta jag hört från er =)

Ni la de najjs båda, och vad jag tycker så finns det inget att klaga på,

over and out

pöss
|| Spit It Out ||

2007-08-08 19:44
najs! =) ,

giggen , tkr detta äre fetaste du lagt ! , fet text, aa allt diggas mayn ! :) keep it on !

laneby, nästan aldrig hört från dig förr, men du diggas tungt du med !      

pz !

2007-08-08 19:47
Är FETT trött, så orkar nog inte med någon längre resumé.

Häärligt gung i låten. Skallen gungar till takten. Tycker mixen är en av dem mycket bättre ja hört på länge, klockrent. Antar att det är Giggen som står för den, om ja inte har fel? :)
Tycker även Giggen lägger det ett snäpp bättre än Mr.Durlind. Lite bättre text, samt flyt och känsla osv. Får inte glömma att beatet var grymt med!
Enda negativa för mig är väl reffen. Smaksak antar ja, för det är inget fel på den utan ja gillar den bara inte så mycket, haha. :)

Aja, som sagt. FETT trött, så ja låter det vila här.

One! // Yez.
One in a milli-on.

2007-08-08 19:47
thnx homes ....

kul att du titta in tillslut doffe hade ju suttit och studsatt efter din komment och nu kom den kort och gott jag har ett leende :D

2007-08-08 19:52
ooops jag glömde säga till eskilsson att de är durlind som är med inte laneby :P

tack yeez för ditt visat intresse värmer ... dock står vi båda för mixningen vilket går att läsa i huvudinlägget !

2007-08-08 19:58
haha durlind * :$

2007-08-08 21:05
det är lite homosexuell?
...
nedå durre o den andra gubben styr upp bra (y)

peace

2007-08-08 21:22
Ett okej beat hade velat höra lite mer fart, du lägger det snyggt, säkert och bra mixat dock i en förlåg volym, bränt dom/ crap chon/ snyggt rimmat bättre än innan.. gillar när du och durre hoppar fram och tillbaka hela tiden låter verkligen skit snyggt, förutom på den sista grejen då ni delat upp en snabb rad, då låter det lite halv wackt dock, sången är helt okej, skulle varit högre volym dock gillar verkligen inte när du gör nått ljust med rösten i första versen fram mot slutet, hör inte ens vad du säger ? refren är grym, skönt gung som fan! Durlind, fan vad bra mixat din vers är! fetaste bilen, äre min pärla vi snackar om nu?:D du flyter riktigt bra, säkert och stabilt, gillar hur du leverar. Har inte så mkt mer att säga förutom att låten är helt klart godkänd :) peace out
www.Laneby.com
Spit It Out Crew!

2007-08-08 21:26
thnx boiii :d

2007-08-08 23:23
tack alla för sina kommentarer! kul att de flesta verkar gilla de! :)

2007-08-09 00:29

precis som laneby sa, beatet var lite segt.. men ni flowade och la det perfekt .. fortsatte så här!

suck it dry bitches

2007-08-09 01:56
tack tack frågan är vaerför allt e så dött här e de sommarvärmen eller e de bara förstummade lyssnare ?

2007-08-09 11:50

Låter fint :)

2007-08-09 11:57
mixningen var sådär.. lite för tunn.. tror även ni skulle skippat den där telefon grejjen i tredje versen och haft nånn tyngre mix på det...

Giggen.. vad fan har hänt med dig? låter bättre än någonsin innan... feta propps asså...

Durlind har fet skön röst och jag tycker även här att detta är det bästa du droppat... fett skön i tredje versen...

detta var helt ärligt det fetaste ni droppat
http://www.myspace.com/akinonline

2007-08-09 12:15

okey, har inte så mkt att säga. men jag tkr de va dunder fett:D
riktigt bra ifrån både. reffen tkr jag va lite sådär.. mixningen kunde ni gjort bättre men annars va de riktigt bra

TrettioTvå-NittoEtt
www.znapmusic.com/reebat/

2007-08-09 12:31
Feeeting :)

Jag älskade den här låten , Den var lite annorlunda , Men riktigt bra :)

Beatet: Tyckte Det Var TvärFett ;D

Giggen : Riktigt bra tycker inte du har utvecklats så himlans mycket , men det var bra i alla fall :)

Durlind : Riktigt fett , Du har utvecklats sen jag addade dej på msn för ett år sen eller vara va ;D
Tycker det var riktigt skön låt :) 9/10

PeaCe OuT ;)
Förlåt :'(

2007-08-09 13:20

Nice nice grabbar ! Helt grym låt! Keep up the good work <3

~Even the best fall down sometimes~

2007-08-09 13:23
Den va nice

Giggen, inte hört mkt me dig, du va soft inget att klaga på

Durlind, du vet vad ja tycker ;) soft määyn

Peace
weeey. jag är för hög för att skriva något här.

2007-08-09 13:32
riktigt skön låt bra gjort av båda!
digga inte reffen riktigt men annars riktigt bra låt :D

2007-08-09 14:20
ojj ojj! fan va mycket kommentarer! tackar alla! särskilt till akin och maau för mer utförliga kommenatare.. btw akin skitskojj att du tkr så! peace

2007-08-09 15:41
nice!
Är jag inte här har jag väl förmodligen inte kommit än!

2007-08-09 16:03
tack tack för alla fina ord... TAN TAN inte sätt dig i någon av mina trådar tidigare men de glädjer mig att du följer mig och min trogne vapendragare !?.....

over and out !!