Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Först?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Riktigt keff mixning! Har du sparat i för keff kvalité eller? Har för mig att beatet inte är såhär smutsigt vanligtvis, finns väl säkert flera versioner utav det. Annars flyter du helt okej.. mys sång från carro, peace
www.Laneby.com Spit It Out Crew!
Yeah dehär gillar jag mer c-us! fortsätt så !
ROUSU
Laneby Den är gjort i en riktigt studio! utbildad mixare och mastrad.. tror det är du som är van vid ditt ljud, en data, en data mick och ett biligt mixerbord.. vänj dig med kvalite ! peaz
Fan va bra mike ! eller ska ja kalla dej för mikael? mkt bra nu du gör inte en ändå flow miss du är som fisken i vattnet du är 449 prins !
Jasså?
du har droppat hur mkt som helst denna vecka, d räcker nu?
Låg inte denna uppe igår?
HANINGE
öh? han får väl droppaat hur mycket han vill? han kanske vill utvecklas? och det är precis det han har, fett bra utveckling dom senaste 2 låtarna mike ;) jävligt soft låt Peyz Mike! ;)
tanks:D
Fan, det är sån här musik du ska göra.. Tycker att det är riktigt nice!
Moderator
2007-07-21 19:46
Tjejen var ruskigt duktigt... men det var också allt...
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Håller inte med perfektion du har skön dialekt osv skön låt du utvecklas
yoyoyo
Fonky kan vi inte lägga beefen bakom oss.. ber om ursäkt för mitt föra omogna sätt att vara.. blir inga mer dissar från min sida till nogon..
va har hänt med dejj mannen du har ju fan blivit bra:) fin utvekling från din sida varje låt blir bara bättre och bättre :) du kommer fan lyckas mike :)
Solit och kallt va de ute idag
Tack för underbra kretik! det är när folk skriver så är fint man fårtsätter med sköna låtar.. :P Tussen tack för allt!
Mike jag tyckte faktiskt om den här som fan . Jävligt bra låt Fortsätt så . peace
kritik stavas det.. ska lyssna snart
http://www.myspace.com/micman123
Som sagt jag tycker att den här låten är bra men jag har bara en fråga! Är du inte du svensk?
c-us, han kan då vara hur duktig som helst, men jag tyckte in mixningen passade, jag har bra studio, bra mick, bra mixerbord, men tycker fortfarande inte mixningen passade 100, aiit?
Tyvärr så har laneby rätt. Det låter lite grusigt på din röst Mike. Tjejens röst är bra och ganska ren. Men just din röst e lite grusig.
aa lyssnade nu ja har att ja satt för mycket delay på min röst :(
Men den var väl mixad å mastrad utav en utbildad mixare?
aa det e den
Alltså detta diggar ja fett alltså, fin text asså. BIG UP. inte som dissarna du gjorde.. men det här va grymt skönt, gillades hårt som fien... peace
http://www.znapmusic.com/myntah/
den e soft. förstår inte vad den dåliga kvaliten skulle vara. schysst flow å bruden låter allmänt snygg;)
å självklart e de ett bra omdömme för rösten.
bruden är aight, mike suger...
-asma P20 det säger du bara för att mike inte är din gullegris :) big upps till dig mike .)
vadå ensam i ssverige?
Bruden va fet och du.........
Tack jo " Ensam i Sverige" heter låten för min tjej är utomlans! så på så sätt känner ja mig ensam i sverige! bara blev så!
Joorå, den funkar
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
BIIIIG PROOPS! detta va en härlig låt som ger gåshud bra jobbat mayn!
Hate it or Love it im Still nr one!
Anledningen mixningen, den är bra gjort men passar inte det minsta till beatet eller någonting, acapellan är alldeles för hög och "ren", ilar nästan i huvudet... carro va bra, verserna funkade! tråkigt beat
www.samyprod.com
upp, nån som har beatet? :)
Har bara en fråga. Är inte du svensk?
bra låt:) langa upp lyrics.. peace