www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
Synd att det var ett så playd beat, en fin låt garanterat. Du utvecklas. reffen va riktigt bra :)
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
najs fin text ;> men lite played beat ;> päyz
Jag är för jävla bra!
Najs låt! ;p texten var najs, å reffen satt finfint! Pz!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tackar :) up
basi har soft flow och fin text. bäst var reffen i låten. mixningen var inte toppen. bästa jag hört med dig, utveckling. den andra killen var inget speciellt, men ganska ballt flow. beatet är för played. men overall, en soft låt. keep spittin
vad gör en rappare egentligen? www.myspace.com/dumhet
Producent
2007-07-17 15:17
Skönt fy fan verserna skön:) Reffen oooh jag ryser då jag hör den fy fan!:D Helt jävla nice gjort sparas på datorn!
Flyger fritt, landar platt
Fy fan va fint att höra grabbar!=) Fan vilken känsla ni lägger de med, diggar detta stenhårt VAr länge sen man hörde något från dig basilusken så skönt att du släpper nytt igen, och de sättet du gör de på är grymt, flyter som vatten över hela beatet, grymt skön text och budskapet e klockrent=)L1X har inte hört dig innan men tycker du lägger de jävligt sooft du med, flyter bra med en fin känsla Mixninge låter bra måste jag säga trots min dåliga kunskap om de:P Bäst av allt med hela låten var reffen, vilken jävla känsla asså! bland dom bättre jag hört, men vem lägger reffen egentligen? Upp för den här låten!! //Natur
www.myspace.com/naturmusic
Bästa du har gjort Jonas ;) Keep it going
Natur. ' det är L1X som sjunger!L1X sjunger reffen så att alla vet!
Verkligen en fin text du har satt ihop Jonas. Nice flow, skön känsla, och allt det där ;) Säger som alla andra, reffen va phat. Va första gången jag hörde L1X, och säger som dumhet; inget speciellt, men han la det bra. Pz
Jora det va det bästa jag hört med dig.. Pz fin tanke.Pz
Rap
Jora, du utvecklas. Har blivit en stor skilnad sen du bytte "studio". På nått sätt så diggade jag när ´du inte gjorde hela låten själv utan tog med dig L1X blev vbra varitation i låten. aja keep it upppp Peyyys!
\\ disppp!
vackert gillar inte mixxen mellan sången på ena killen och
Munk kören i bakrunden låten ganska B ... men jonas najs asså fint skrivet andra killen va aight
alltså inte mixen í sejj utan blandningen mellan hans sång och en munk kör ! ;D
Momma said when life gives you lemons make lemonade Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill
fin låt:)
- D-A-L-L-A-S - ©
tack alla som gillar! det uppskattas!
Grymt nice låt, Its only one style to do it, the baskilusk style. =)) Grymt bra rap, sången käns inte som den ska vara i denna låt men grymt fin röst och så.
www.djpolar.se
up!
najs låt,bra beat accapellan låg perfekt bra text! 8/10 pz//JoNssoN
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack!
Fuck killar rakt in i hjärtat de här är de bästa av er båda booys!! KEEP IT UPPPPPP WHOA 10/10
som sagt playd beat basiluskens vers skön som fan grym inlevelse, reffen gillar inte , ver 2 flytet inte 100 men skön endå peace
grym låt! skön röst och skönt flow och skönt playat beat ;) gillade reffen men ändå inte :/ keep it on bitches ni gör de grymt!
~~ KusKeN ~~ whoa är till förr rappare så man slipper lunarkaxare//
tack för all fin kritik.. vill markera att de e ja som lägger reffen.. värkar vara en gråzon.. pz
www.myspace.com/L1Xproductions
det är min studio
basilusken du lägger det fett! bästa du har gjiort! L1X: har aldrig h ört dig förut men riktigt sköön reff och du flyter på bra du med! peace!
jag vill inte lyssna, bara påpeka att det stavas himmelen
Hatteee p16 då kan du dra då ditt cp kom inte o förstör tråden! men dumma saker
komentera då:( eller
seriöst slicka mig i röven och sug mina bollar vad denna låt sitter i skallen =))
www.djpolar.se
jätte fin låt här! basilusken skit bra flow och allt du utväklas, L1x har inte hört dig förut men du är rätt ok tight flow skyst text av er båda mixen inte den bästa, och beatet playat som fan;( aja hela låten var skit bra tycker jag 8/ 10 :D Peace
www.myspace.com/friphmusic
tack alla:) !
tack allihop : )
du har blivit bättre!! de är roligt å höra!
andra killen va också bra !
skön röst i reffen...lovar
tack att ni gillar : ) gick ej att spara den i Mp3 när vi spelade in=/
soft , gillar den :D
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
up!
många som skriver att beatet e playat, ahr fan aldrig hört de? vad heter det då?
www.myspace.com/naturmusic
Fick lite rysningar fett soft asså PEEEEEEEEEEEEACE
yoyoyo
soft, tack som fan!!!
tack till alla komentarer ! up !
nice låt grabbar, reffen diggar jag stenhårt, vem är det som sjunger den:)?
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
det är L1X
FET KÄRLEK.... skön låt grabbar! R.i.P :/ min farsa e också borta
Då var man signad då :D "Da sounds of the streets" - 3års kontrakt