Akim & Micke feat. Mr.PP - Ur En Balkongs Synvinkel ( Ny Låt )
Hej gott folk :) Nu har vi kickat en låt med lite tankar, lite känslor , krossade hjärtan osv :) hoppas ni gillar iaf :) FÖRSTA VERS : Akim ANDRA VERS : Micke TREDJE VERS : Mr.PP REF : MickeLÄNK TILL LÅTEN EN BACKUP LÄNK TILL LÅTEN ! Ha en bra dag .
Äntligen kom den upp din sege noshörning, Peace/Micke
Mc´s Spottar Verbalt
helt okej låt! Akim utvecklas!
http://www.herrbitter.blogg.se/
thx seban.. Men ge lite mer konstruktiv kritik !
Mc´s Spottar Verbalt
första: flytet sjysst. men mixen helsämst fan:S för mkt reverb. texten duger väl. inget som fastnar hos mig men. reffen: VA SÅ JÄVLA DÅLIGT:S ärligt talat. skrattade^^ träna mera om du ska sjunga.. andra: tung röst.. mixen va bättre än första. flytet osså nice. texten njaaa sämre än första. sista: flytet FETAST av alla på denna låt, texten bra i början sämre på slutet. men flytet va skönt;). mixen helt okej:).. låten får 3/10. reffen sänkte låten som fan grabbar:/ o beatet va mjaa så där. finns skönare.. men fortsätt / Zp
Utalas säta pe
Ok.. Thx !
Mc´s Spottar Verbalt
akim när du ville hooka tyckte jag det lät helt aiit... micke lägger det väl okej, men han ligger tväroff i slutet av sin vers? PP, du börjar nice men jag diggar inte shitten rätt av... sry dudes, pz!
www.Laneby.com Spit It Out Crew!
Thx :P
Mc´s Spottar Verbalt
BRA LÅT SOM FAN!!!! reffen tycker jag faktiskt var rätt skön och det var inget att skratta om som någon sa tidigare. AKIM: du har en skön röst som jag sagt förut och du lägger det VÄLDIGT bra i denna låten. texten är visst bra, finns lite flerstav rim osv och det är välskrivet i mitt tycke MICKE: Jag gillar din även din röst, sådär lite smutsig .. det är snyggt... dock tkr ja inte du la det lika tight som akim men det var bra och jag tycker du skötte refrängen bra. Mr.PP: dina första rader där i början flöt på hur bra som hälst. sen gick den ner lite, men bra text där tycker jag också. jag tyckte denna låten var väldigt bra, och kommer säkert vara en låt som jag sitter o pressar på i winamp =) helhet 8/10
Tack så mkt expozer :P
Mc´s Spottar Verbalt
d
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
Vad menar du toppen :d haha
Mc´s Spottar Verbalt
ABO !!! =D FAN VA SKÖN LÅT... MICKES RÖST HES O GO SOM FAN!!!!!!! akim lägger det tight, micke lägger de tight och mr p-piller lägger de också tight.. denna låten blir nog att lyssna till framöver lite då odå HEHEHE =D BRA JOBBAT
Tack så mkt_:p
Mc´s Spottar Verbalt
Hm, orkar inte droppa nån bra kritik pga hunger.. Men akim lägger det tight med bra flow , Reffen är tvärkass tycker jag , killen på andra versen lägger det skönt, och det gör även killen på sista versen , sista killen har en mysig röst också :) 7/10
Borgan ..
Soft rapp, reffen var inte lika bra. men soft låt annars ;D PZz
fresh skit killar akim , det va fresh här:) . coolt diggade värkligen inte mickes del . tyvär men PP var bäst här upp
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
fett som fan! ser utveckling po dig akim!!
helt okey
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari? <3 /- Kabbelito
Baaah Baaah Mannen... Inte illa Bror... Bra jobbat allihoppa <3 Peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
beatet va ball...Bajtaren (Akim), helt okej.. inte hört dig innan, men det lät helt okej.. men känns dock som om du ändå har mycke kvar... men jag tror verkligen inte att du inte kan gå dit... lät bra :)Micke hade tvärsoft stil! digga som fan.. skön snubbeMr PP , du vet att jag diggar din stil... oavsett om du kickar känslor eller snusk så känns du alltid dirty... gött... men din mixning var lite mer dov än dom andra... reffen var dock tyvärr riktigt jävla skitdålig
http://www.myspace.com/akinonline
tack alla grappar :)
Mc´s Spottar Verbalt
tack för kritik akin, men gå och säg det till akon ;)... era artistnamn är ju bara påhitt, jag har iaf det real från efternamnet :)...
Akim P17 fan ta Akon... han e gay... och du har bajtat mig, oavsett vad du föddes med för namn... (min teori faller, jag vet)
Akin_o-Y du lipar rätt mycket har jag märkt.. är trött på de också =D Akim´s namn är ikke bajtat, påstår inte att ditt är det häller. men lägg ner är du snäll :) aja nu till låten med lite krtik akim, du lägger det tight och du har VERKLIGEN utvecklat din rap. och jag kan tänka mig hur det kommer se ut inom några månader framåt... väldigt bra och då har du fått dig ett namn. Micke, älskar din röst.. så jävla smutsigt och jag älskar det. men din text var inte det bästa tyckte jag inte.. lite tråkigt rimschema. jag vet inte vad alla har emot reffen men jag tyckte att den var skön :) Mr.pp, du la en bra rap, fin text. allt var bra förutom din röst tyckte jag lite små barnsligt.. men den kommer med tiden då är du också där uppe och krigar... så forsätt låten är bra tycker jag, kommer att lyssnas på ett par gånger kan jag tänka mig hehe :) ni får 8/10 ni är framtiden grabbar haha :D peace
Magister F. tack för bra kritik :) aja sluta kriga nu grabbar, tror att akin skojar lite med mig :D han är endå bara en penisförsäljare...
Magister_F P21 haha.. jag lipar väl inte? du får försöka se ironin i d hela :) penisförsäljare? hahaha
jag är inte så mycket inne för ironi :D men okej! i get it. :D
akim, du lagger det bra tycker jag skont flow och ruggigt soft r'o'st, andra snubben, damn va kung asso, skonaste flowet och skonaste rosten du lagger det absoulut bast, 3de killen pajjar ju bara loten, reffen ar inte helelr sobra, men den funkar , trana mer po songen
Graffiti Cant Be Stopped
glomde betyget ni far 7/10 po nott javla vis gillade jag den efter nagra gonger, men ni hade fott 10/10 ifall ni hade battre reff och tagit bort 3e killen
Graffiti Cant Be Stopped
Tack så mkt alla pöjkar:D Flera ?
Mc´s Spottar Verbalt
Nej jag tyckte jag la andra versen snyggare än snubben hära ^^ men men..
keepitgangstah akim :) peace
Graffiti Cant Be Stopped
jag tycker låten va ruskigt fet tyckte om reffen fett mycket faktiskt. bästa versen går till Mr PP :P har aldrig vart bra på att kommentera men men nu har jag nåt att pumpa på sommarskolan:P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack whacky, ja fan, pumpa tills du dör :!
Denna va rätt skön :) Akim du flöt bra, o rätt bra text, rösten passar. Andra snubben helt aight. Tredje: Diggade din röst som fan, o diu flöt gudomligt. Reffen va helt usel. Beatet va rättså bra. 6/10 pga reffen
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Upp !
Mc´s Spottar Verbalt
helt jävla soft låt,Akim du recca det rakt igenom och dom andra gjordet det ochså tungt, upp TUNGA TRÅD! peace out!
0 523
micke, nödvändigt med en upp när den ligger typ högst upp på första sidan... din bönrullare. tack grabbenpåmicen :)
Thx !
Mc´s Spottar Verbalt
Sjuk braa, as häärlig låt .. ;) peace// Malin
Tack så mkt !
Mc´s Spottar Verbalt
riktigt härligt pojkar :D skön låt D
www.myspace.com/lizenmusic
Moderator
2007-07-02 21:16