Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
Först
http://www.herrbitter.blogg.se/
Toppen droppar sin vers tungt som vanligt! En av whoas tightaste flow fo sho, nice lyrik! Tycker reffen är riktigt tung på sitt lilla mysiga sätt. Estet lägger det läderbyxa tight! hockeypulverraden e kung ;) ajja big up bois!
http://www.herrbitter.blogg.se/
haha lite småsmutsig låt, me like..
hets, stress, fest!
Fan kanske att det här är det skönaste jag hört från er! Griiimt!
Toppen Nice.. Estet Förendrats. :)
Bling Bling
jo detta var riktigt riktigt jävla skönt!
suck it dry bitches
bland de bästa jag hört från dig toppen, efter crewbattle har du blivit en favorit artist, grym utveckling på dig.. Estet tycker jag låter likadant som sina senaste låtar, du håller måttet tack vare din smått fyndiga rader.. big up toppen.. am out lööw
o just de.. du är jävligt äcklig också.
2 av dom 3 skönnaste rapparna gör det bra igen ;)
WOHO! ;D
" Jag har då aldrig haft en NOKIA" - citat av lucifer
haha klockren låt grabbar diggar beatet som fan de var lite mysigt gung i det ;) skön rapp och känsla från er båda ni kan det här , så låt det flöda på peace n love
chasse dyker upp som döda fiskar
fett shit
SunShine Reggae!.
rätt nice
http://www.youtube.com/meeyeer/
njae, sådär hört bättre
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
era jävla jävlar den va toppen!!
jofan det var tight.. bästa jag hört från estet !
Om jag inte kan bli nykterist så ska jag bli den som blir nykter sist...
tung jävla titel, skön jävla låt!
http://www.myspace.com/danokin<br>
fan vad bra låt. gillade reffen som fan :) man behöver inte ens ge kritik. så jävla bra är den !:) in på min mp3 och dunka hela året ut:)
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
vet inte vem som påpekade det högre upp, men ja tänkte faktiskt på likheten mellan Toppen & Afasi tidigare.. Liite stil av rap, lite röst.. pretty cool, hah Fett beat, bland det bästa ja hört av er, låter mer proffsit Toppen flyter riktigt snyggt, och refrängen är najs..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
En yngre Afasi eller nåt? Vad det än låter som låter det bra
Toppen jag tror jag är kär i dig, eller i alla fall i ditt flow, texter och röst :) Estet, fint här ja :D Keeeeeeep 1t up -1!!!!11elvaett ?
Fet skit, estet har blivit bättre.. båda ni lyssnar på snook :) .. Sen har Estet börjat låta ganska likt Toppen! .. keep it comin! pz
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
jävlar anamma detta är tvääärsköönt , inte en enda dålig sak med låten klockren skolbok är vad detta är ... Uppp!!!
Skillnaden Mellan Mig Och Dig Är Att Jag Är "JAG" ViceVersa
Fet skit, no doubt. Den andra killen har blivit mycket bättre.
Saknas bara Hubler ;) Ni 3 har alltid varit klockrent bra. Den här låten var som vanligt Hääärligt bra.
bla.
Yeye ;D detta var riktigt soft faktist :D Diggade reffen mkt : )
Tack gott folk, Pumpa! :)
Båda gör det riktigt bra. Toppen: Gillar att du börjat utnyttja din sång även i denna stilen av låtar och inte bara i lugna "fina" låtar. För du har talang inom sången, utan tvekan (som erat gamla crew hette)Estet: Du har utvecklats som sat*n, diggade inte dig förut, men du har gått framåt riktigt mycket. Övrigt: Beatet är nice, stilen densamma och mixingen är guld.
riktigt skönt! toppen lägger det tight! estet, vilken utveckling! du har blivit riktigt tight, diggas =) PZZ!
Producent
2007-05-16 00:00
tjena, den va fet.
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Fan va lika ni låter varandra tycker ja! Men fett utan tvekan :) big up
:)
Tjena din jävel den är bra!
facebook.com/idiomatisk - fan page
Tack ska ni ha :)
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
tack tack :) mer mer!
" Jag har då aldrig haft en NOKIA" - citat av lucifer
fett nice, cool utveckling på estet
work some magic
fan va toppen är tajt! grym reff andréss var också riktigt najs! nog den bästa versen jag hört med dig.. vem har producerat det här? helheten vart cool, bra anpassat efter beatet, fick lite snook vibbar (från "vi vet inte vart vi ska" osv osv.-tiden), särskilt på mackans vers. bigups grabbar! mixtapet ska bli intressant, skrik till om ni behöver en gäst!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Ni låter likadant ju .. Inte för att det är dåligt. Inget speciellt med låten den va sisådär typ 4/10 , blir säkert en mysig mixtape =)
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
soft låt digger denna keep this up
kul att höra pöjks! :)
Word på Queff, Snook-vibbar som fan
:)
Grymt låt!!! Har alltid diggat Toppen&Estet men de här va fan de tightaste!Beat; Härligt, fartfyllt beat som de va riktigt gung i. Vem har proddat?Toppen; Lägger det alltid grymt säkert, kul att han kommer med en liten roligare låt så man inte ramlar ner i att bara göra lugnare låtar :) grymt flow!!Estet; Har aldrig diggat dig förut, fattade inte vad folk såg oss dig helt ärligt? Men nu tycker jag fan du är riktigt bra. Jag tycker du ska hålla dig till sådana här låtar för du har väldigt bra fantasi i texten. Bra flow också.Låten i helhet; Grym låt och cool idé! 10/10 - utan tvekan! :) peace
www.znapmusic.com/klockren
Fett skön låt, bra lagt. :D
Vila i frid Pontus Granholm 1991-2008..
toppen.. grym vers :) och GRYM reff. finns inget att klaga på. estet, du har utvecklats grymt bra. diggar din vers mer än toppens i denna. gooood shiiiet.
Detta va äckligt tungt. Bästa jag hört av båda er. Bra texter. Inget o klaga på.
Toppen, du låter som afasi, och det är skönt ;) riktigt sköön låt..
Helt Okej Entertainment HeltOkejENT.Blogg.se
Ah Toppen! Finns det någon i Sverige som har skööönare röst eller, grymt skön!! Låten i helhet e hur skön som helst!! Peace!
One in a milli-on.
Haha, kan inte skilja era röster från varann.