Tyckte det här var riktigt jävla BRA! Gillade beat, flowet, texten riktigt skönt! Fortsätt så!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha, en låt per halvår?, du borde ju fan göra låtar minst 1 gång på 1 månad (:
B
ilatin: Att det borde vara en vers till får du skylla på Sbäss haha.Elajt: Haha, jag hoppas jag får mer tid över till musik nu när skolan tar slut :) Peys
Jävligt nice fan! Schysst flow, sätter sig som en urinfläck på soffan.
facebook.com/idiomatisk - fan page
riktigt bra jobbat rocky.. blev en fin låt:)
Blame It On Bruno
Tack Regnmannen, mrBrun och Danyo
detta var riktigt skönt.. diggas
Om jag inte kan bli nykterist så ska jag bli den som blir nykter sist...
upp! lyssnar på denna fortfarande!
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
nice text, bra rap, beatet var riktigt skönt! nnaaaaaaajs!
Asså, inte tröttnat än Elegant? haha :) Tack Wenander och Tee med.. Peys
Reffen va fet! Du är duktig rocky! en vers till o den hade vart felfri puss
Big up! du rockar broh :)
Även Hitler tog kodein, så varför tveka?
Tackar Kaggen. Skönt att se Sukesurd back on whoa :D peys
riktigt bra mannen ;) lite skillnad på verserna men ändå ;) säger som alla andra skulle vart mycket bättre med en till vers ^^ Peyz ;)
nice flow o text.. gillar dock inte beatet.. peace
414. Klubb Knutby
Soft röst du har rocky .. :D beatet kunde dock varit bättre, emn den e soft att lyssna på ändå! grym låt!" PS
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
ye, jag tror det är ett beat man antingen hatar eller älskar, eftersom det är ganska speciellt. Men det viktigaste är att ni inte hatar rappen :) haha Tack så mycket
haha, Exakt :) Din rap e FET!
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
Underbar låt. sluta sega och kom hit nu.
Die Moothafookaz !
Ye Ado jag kommer nu, Tack Fuck_u.. Och där tangerade jag mitt gamla rekord på 81 kommentarer haha.. Ha de gott Peys
du är bra men beatet är inge bra om de hade vart ett annat beat hade de vart bra
Du låter rätt lik Afasi, riktigt bra .
S-Media: haha jag har aldrig blivit jämförd med Afasi förut, men det kanske stämmer. Tack Tack SDS__PMU och GurkaN__ P16
Fett nice , beatet är väl ok kunde tagit nåt annat , men annars är fett nice keep it upp ! päyz
Ofta! Du låter ju precis som Afasi! Cleeeeeeeeant!
Aldrig tänkt på det innan men fett najs
Whut? Är det verkligen så? Ska jämföra när jag kommer hem. haha. Nära 100 kommentaren nu. Tack till alla Peys
Verserna var nice. Riktigt nice faktiskt. Beatet likaså. Reffen var dock inte alls passande. Den ljusare betoningen funkade inte på denna. Håll det flerstavligt! Peace!
Nakna träd kastar fåglar åt helvete
Nee! haha jämförde med Afasi nu, kan inte hålla med om att det är likt. hahahDread_lime: Tack så mycket , håller med om det andra. Peys
Låt folket få höra denna sköna låt ! upp torskaren på k1
Die Moothafookaz !
Skön låt :D, skulle vilja ha lite mer Text elr hur fan man säger ^.^! Men den e grym! Bra jobbat :D:D:D Pussallihoppa ^^
Vila i frid Pontus Granholm 1991-2008..
skön låt, du borde kicka fler låtar som sagt
skön röst också, men jag tycker att ditt flyt är lite för vanligt
du är grym på flyta så sluta va lat o flowa galet till nästa låt man.
hugz
"problem är för amatörer, SMN ta över!"
http://www.myspace.com/smekmittnamn08
bränt barn har många namn
Över 100, det trodde jag inte alltså haha. Tackar allaTwinky: Jepp nästa låt som jag göra själv ska ha längre text.Asså: Nejnej. Alltid Underdog!Kåveh: Förstår hur du menar, tack så mycket. Ska ta ett galnare beat nästa gång och köra lite vildare. Tack igen Peys
fasstnade för reffen.. den var skön.. allt var skönt.. texten var bra . en bra låt ayya pz
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
upp en sista gång!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
den är bra. roligt att du provar en ny stil, fast gillar den kaxiga stilen mer. piis
Nice låt.Du visar att du har ett brett register och inte bara kan battla.Nice beat och så,imponerande!
Det tackar jag för Aria . Tack till dem andra med givetvis. Peys
Ja Rocky, du vet vad jag tycker, hur jävla bra som helst =) / Micke.
denna va skön, tycker de är dags för dej att släppa nåt nytt nu..
-pack you'r bags man, you are a tourist!
Tack båda två och tack Mod som bytte ut den gamla länken.Quiroga: Jag har varken hel mick eller dollas till en hel mick just nu, men det kommer snart. Tack så mycket.