ingen ide att karr med dominic willes tro mig;)
Vill inte karra mot han men jag vill ba säga det för inte fan tänker jag låta han skriva skit om mig..Pz
Rap
http://www.myspace.com/bigdomilicous
Det va du som vela ha denna låt jag har gett dig det så nu äre klart eller..Å det är inge bråk mellan oss :DPz
Rap
Vad har jag nu gjort fan tare lungt spitbull..
Rap
tkr du la de fett Willes förutom nån flowmiss. du har fett skön röst PeaCE!
(\_/) --> rUbisH <-- (O.o) (> <) YEAH!!!
WilleS cykla du hem till Dommy för att recca, utan att han släppte in dig? Annars så var vell Domi bättre.
men ärligt? Jag tror nte att så många anser att du vann dominic om du inte svarar? För denna hade samma klass som din...
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
WilleS hur var det den där gången nu igen? : )
Matthew vad hade samma klass som mig? Seriöst, lyssna igenom min låt, mitt flow - mina rim - ljudbilden över det hela också?
tkr den var skön o allt, men ärligt tkr jag att dominic lägger det bättre,
asså enligt mig så är wille bättre wille kommer med nått nytt dominic har vi hört förut.
Lilla hunden WilleS, ta det som..den 15-åring du är, Dominic åt dig oavsett hur tung du spelar bakom skärmen. WORD!
lite tam röst på detta övertunga beatet.. njaa, textmässigt är du inte så tung men den är inte wack.. du tar honom nog, du får en 6/10.. am out lööw
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Dominic, jag har det. Jag har din låt på datorn också: visst, okej, din låt var lite bättre men du kan göra mycket mycket bättre. WilleS låt var ganska skön tycker jag, så för mig står ni(med dessa låtarna) ganska lika...
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Tycker också att alla ska lyssna nån extra gång på det här. Texten kunde ju åtimnstonde kunnat ha vart bättre =/
Äckel.
Orkar inte läsa allt, men hälften av alla som säger att han döda dommi är runt 13 års åldern..
where my smokers at?
HAHAHAHA. Det här var ju helt patetiskt. Killen är ju helt jävla värdelös. Inget delivery, inget flow.. Han saknar ju allt. Tillbaka till garderoben och träna grabben, eller lägg ner hiphop.
han äter dig tyvär, är inte på nåns sida men hans svar skulle jag nojja mig för:P
Pundare med Prestationer.
haha skön ändå:D bara kolla in killen han tror att han är så fet/ inom rappen är det fel men ordagrant är du det/ den tyckte ja ändå satt soft.
Peace
aja tack alla..Visst hade jag kunna lagt ut tid på texten mer visst visst men jag sa till domi igår efter att jag fick hans diss. Att jag skulle börja skriva imorn så då skrev jag lite igår å kicka..
Rap
Moderator
2007-05-08 07:56
Vet inte vem den där Dominic är så jag kan inte avgöra om du är bättre än honom.. Men jag hörde nån flowmisss här o där men inte överdrivet mkt.. Men det värsta av allt, ska du dissa honom så ska du åtmistone ha lite attityd.. Nu hade du verkligen INGEN.. Come on, speak up!
haha fuck dominic du är whack hela din fittiga klick är keffa! WilleS tar detta =)
doonplume@hot...
Näej, jag diggar inte din röst alltså..
ik 0 ? pinsamt.. det här var inte bra alls.
don't tell me the sky is the limit when there's footprints on the moon..
nja , hört mkt bättre från dig ! ,
soundcloud.com/jerrones
Alternativ: Vart fan fick du luft ifrån!!! du är så kaxig när du har dubbel v bakom dig så fjollig kille du måste visa dig hela tin...Pz Tack alla..
Rap
Okej men har lite svårt för att förstå mig på dig..Men Men hare bra...
Rap
Var kan jag få tag i detta beat? :O Skulle gärna vilja ha det. Gött som vanligt Viktor :)
WilleS har förbättrats som fan ;D
nääe, selim la det tyngre.. han är dessutom nivåer över dig! men handen på hjärtat, ge det tid.. du skulle kunna bli bra fan! det har gått fett fort framåt för dig ändå.. och handen på hjärtat igen, så alternativ jag tror willes skulle käka dig alltså! så använd dina rader och langa en diss själv till han, istället för att hooka på selims låt! SHOpz!
Tack jocke:D MM håller med jocke kör dina rader å kicka en diss mot mig så får vi se main..pz
Rap
okej, vi säger att du, dominic & acke svarar.. eftersom det låter som du så gärna vill vara med på deras svar! ska man då dömma din del i svaret? nänä så funkar det inte.. lixom! willes vs alternativ, willes vs acke, willes vs dominic? då blire 3 beef's i en lxiom? nänä.. kicka din diss till han själv så får vi se om du tar han som du tror!
du vill sätta han på plats och blabla.. jag har sett lite i nå trådar! då menar jag att, om du är med i dubbel v's svar så vinner ni! såklart,. eftersom dubbel är nivåer över! och om du är med i svaret, så äru också såklart med och vinner! jag tycker bara det är lamt att gnälla fett på han och massa shit.. sen recca ett svar med 2 snubbar som är tunga! när jag igentligen tror att om du skullle beefa själv emot han skulle få pisk..
jag uppfattade det som att du vela ha beef med willes.. och sedan så gärna vela att det skulle bli svar ifrån dominic's sida så du skulle få utnyttja dina bars som du redan hade skrivit till han! om du så jävla gärna vill dissa han och är bättre än han som du säger så tyckte jag bara du skulle göra det själv.. du emot willes! inte i en låt med selim och dom! allright.. piss på dehär nu! jag skiter i vilket,. shopz!
kompisar! skriv på msn.. onödigt.. trodde tråden innehöll över 100 kommentarer men, nää. kul med beef, ingen stor orsak kanske men hoppas på (rond 2(?) jaja puss på båda dissarna. för de var bra på olika sätt
wait a minute man..
flowet var ganska bra, rätt så bra text, fast inte tillräckligt bra för att kunna knäcka dominic. diggar verkligen inte din röst, och det var rätt så fult att köra på de beatet, har hört typ 10 låtar med det beatet. aja, det var allt, pejjz!
haha trodde som HMR att det var 120 kommentarer med konstruktiv kritik men ist vare 2 stycken som hade kopierat sina msn loggar, grabbar sköt det snacket på msn! :)
"men ist vare 2 stycken som hade kopierat sina msn loggar, grabbar sköt det snacket på msn! :)"Emiltheking .." vem fan tror du att du är? vem äre som är "grabb" av dig och mig? och vadå kopierat sina msn loggar? kom inte hit och försöka leka rolig..