Hm.. rain du la det bra och så, men den andra killen tyckte jag mest bara stog och sjöng.. inte så bra men videon var heelt ok i sig själv :) 5/10
Eriksson1337 ftw!
Den andra var faktiskt väldigt dålig!:/ du gjorde ett bra jobb
But i suppose anything goes when it comes to my flows Nothin' is off limits... except for michael's nose
ska kolla in denna på en gång..
fan den här var ju ändå helt aight ändå för att va första videon! jag tyckte inte de va så jävla farligt! andra killen där verkar inte veta hur han ska flowa riktigt..
Viktor Yes gör så :D_Lillebror_ P17 Kul att du tycker jag la det bra ;)Lvs Tackar :)plonning P20 Tackar :Deriksson1337 P15 Tackar tackar ;> kul att du kika förbi :DLillaJocke P20 Tack så mkt :D_Ak4 Tack Tack :) Neh han är inte så bekväm med att rappa på svenska och så,. kul att du kommentera :D
facebook.com/idiomatisk - fan page
gillade inte låten, men videon är dock bra
This is my style, this is my rap, this is my rhymes, my life
Aight! Thnx
jävlit cleant :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Laddar hem nu Rain ;D Ska bli fett kul! ^^
Bara tanken av mitt ordval och du åker in för kränkande.
Okey here it goes: Beatet var helt okej, bra ljud och mixning. Videon var inte de bästa, alltså jag fick 10000000000000 ideer när jag såg på videon som hade varit så jävla fett, det var liksom en grund till en video, det var ingen mångspridd miljö ifall man säger så :P Det var liksom samma, hade faktiskt velat se mer handlig osv.Rain: Du la de fett, älskar reffen du tog i mer här och lät som att de betyde mkt, din text var väldigt bra, tror att de passat lite mer ifall du hade haft en lite saktare start, men de är bara vad jag tror ;P Men jag tycker om din del som satan, lär bli att se den minst 1 gång till iaf ^^ Mallow: Du sluddrar lite grann, din text var okej, jag tycker inte du var den sämsta, men du pratade nästan genom hela låten, mer känsla, mer flow no robot style ^^ Och i videon skulle du haft mer känsla Citat av Maketo~ "såg ut som att han tänkte: Snälla skratta inte åt mig kära skolkamrater."Var dock ett bra försök, och kan tänka mig att ni inte hade all tid och resurs i världen så det är då iaf väldigt bra i helhet. Biiig upp!
Bara tanken av mitt ordval och du åker in för kränkande.
Zetza P17 Tack fan! ;DMaketo__ P18 Du kan ju fortsätta göra albums på freebeats mahn.. nuff said.Hobbe P16 Aight, schysst med feting kommentar ;)
var fan tvungen att poppa den igen:p Diggar reffen och rains vers! Fett av dig riktigt fett.=)
Punkt!
Maketo__ P18 tack tack tack!! äntligen nån som tycker som jag damn dickryders.. men ärligt nu, to the point inget särskilt.. videon var riktigt helt seg.. och den andra snubben va keeeeeff, men vem vet han kanske blir "bra" och rainmaker du hadel ite mer attitude men still gör nåt åt din röst, låter så battiboy
bad minded dawg yuh gweh far wit yuh dutty ratface!
victorAJT tackar :D Brizon Orka med dig alltså.
han första va soft. han den andra hade grym text, men flowet får mindre poäng. aiit keep on boys. peace!
www.sipan.st
Moderator
2007-02-17 18:35
Maketo__ P18 han sa det... men ja har lite andra saker jag måste tillägga så att du inte tror att jag på något sätt tänker exakt som han Rainmaker: Tyckte du flow asbra men det blev lite tråkigt efter en stund med samma flow hela tiden samt att du mumla vissa rader. jag tror du kunde lagt det bättre och utvecklat din vers ytterligare ett steg om du hade tagit dig tid till det. Mallow: Denna killen märker man att han inte har rappat utan ja kan tänka mig att du(rain) satt med han för länge och bara sa: aa det blev jättebra.. tycker han ska ta sig tid att skriva texten och nu menar ja inte innehållet i texten utan så att det blir onbeat istället för offbeat. Videon: Jag tycker videon blev bra för att det är eran första gång.. ja är inte heller nåt geni på videos men ja tyckte det såg nice ut när texten flög fram ibland och så... sen var det jädrigt bra kvalité som gjorde det snäppet finare... tack för mig Peace !
Kurden89 P18 Tackar tackar :DiCeTaIl P19 Schysst med utförlig kommentar. Jo jag har som tänkt att det är samma flow genom hela så, brukar försöka tänka på sånt när jag skriver numera.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA fyfan va värdelöst. de enda som va bra var kvaliten
Rain lägger det tungt! Andra snubben får jobba lite mer! Videon: Bra kvalite bra gjord! Härligt jobbat grabbar!:D peace
UNG
Beatet var iallafall bra :].
Jag har bara en sak att säga efter att ha sett 1 minut in i videon: är rap något mer för dig än att klämma in så mycket obetydligt skitsnack på så kort tid som möjligt? Alltså ditt flow är obefintligt trots att det är "snabbt". Det låter skit när man försöker köra på så snabbt utan att behärska det (låter även ofta skit när folk som faktiskt behärskar det gör det). Snälla, snälla sakta ner och hitta ett eget flow, jag är säker på att du har nån sorts talang längst där inne. Du sumpar den om du fortsätter på inslagen väg. Lacka inte ur på detta nu, det är trots allt någorlunda konstruktiv kritik.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
de funkade ;d
no changing, ima two step close, full armed, ima chew them hoes
Aight!
chea, up!
han är rappare men detta var hans första låt då han bara hållt på med key-style. "ok". Det är ju som att säga: Jag är vd men jobbar mest som städare.
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
Okej tack för det där. vidare till nått relevant
patetiskt var ett fint ord o beskriva er video. Tack
Märks att ni inte haft hur länge som helst på er att göra denna video men jag tyckte det blev helt okej om det nu stämmer att den är gjord på en förmiddag. Var någon övergång i början som var lite tveksam. Men låten i sig är det inget fel på, jag tycker Rainmaker lägger det bra. Behagligt röst att höra på och flowet är ju inte tråkigt så, nice där! Mallow, du har potential men det märks att du är ny så. Spela in mer grejer och tänk på inlevelsen så kommer det nog låta bättre. Beatet är bra, A314 beats och Rainmaker är en kombination jag lärt mig uppskatta så, keep it up!
Tackar!
^
hahaha mallow kan inte sluta skratta!
sry, såg 10sek sen blev de krysset som är längst upp i högra hörnet :/
Är det så?
Fan tyckte Rain la det fett nice i denna.. ! Den andra killen var inte lika het på gröten.
Hiphopen är för liten för att älskas av alla.
klipp dig
work some magic