I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Skottis - Tonårstjej [Crackhouse Presents]

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-01-16 12:42

skööööööööööön

...

2007-01-16 16:25
haha gött att höra.

HOLLA.
lära utan att tänka är meningslöst, att tänka utan att lära är farligt.
(Kung Fu Tse, Kina)

2007-01-16 16:50

Jag gillade ej och det finns mycket att säga, så jag återkommer.

Förresten, jag läste tråden nyss och du verkar inte kunna ta konstruktiv kritik? därför ska jag försöka smörja orden så du inte blir ledsen! One bomb! /b 

2007-01-16 21:10
Konstruktiv kritik? Absolut. Kom gärna med det. Det är den bästa kritiken jag kan få. Men vill inte ha kritik pga av att du inte tycker om mig som person. Det kallar jag inte kritik. Utan en lägre grad av skitsnack. Grubbla på det
(Kung Fu Tse, Kina)

2007-01-16 21:28
hmm..Din röst är ganska skön...bara jag som tycker det är lite Mickelito över han/dig?

Ett jävligt jobbigt Beat dock tycker jag..Blir stressad av det..Men förövrigt tycker jag det låter helt ok..Bra flow,Skön Röst, aa..du fattar! Försökte vara Någorlunda Konstruktiv men fan, Palla :P
Keep up the good work!
Peace
Biatch

2007-01-17 01:10
nice skottis, ett stort steg fram för dej man! Ja som skåning stör ju mej något otroligt på dialekten men vafan ska du göra åt det?
Var sak har sin vals

2007-01-17 14:57
Sötpullan, jag känner inte dig, så hur skulle jag kunna tycka illa om dig som person? Nja, det där har du nog fått om baktassarna är jag rädd.

Rösten är ok, men jag tycker det låter lite konstigt artikulerande (på en del ord, låter det knas med uttalet och utljudandet)

Breathcontrolen är helt ok (dvs, du andas inte efter varje mening rakt i micken) 

Texten var inte sådär jättegripande. En del rim var väl ok, men inget mer än medelsnittet (git it?) Sen att det ska framställas som skryt, känns det bara larvigt. som liknelsen med att du ska framställas som bättre än mange schmidt (det är du inte, även om ni har era likheter i sättet att sakta flowa och köra ganska tråkiga rim, så är han över ditt huvud, bwooooi)

Förövrigt tycker inte jag att mixningen var het. Accapellan ligger visserligen ok över ljudnivån från beatet, på gränsen till för hög volume, thou' .. dessutom håller jag med om att dina dubs/ads låter skumt, då du inte säger det på samma sätt och därför sticker det till lite från det första spåret. GET IT?

Om du ändrar på ovanstående, kan, det bli en bra låt.
Hur gillade du min konstruktiva kritik? utan att gå till personangrepp så kanske du kan försöka förändra dig till det bättre istället. WOOP ! / b

2007-01-17 16:01
Grym kritik Mannen. Ska tänka på detta.. Mixningen har jag jobbat på och fått till riktigt fett nu. Vet själv att detta inte var någon hit av mig själv. Aldrig kört denna stilen. Ska försöka utvckla den..

(Kung Fu Tse, Kina)

2007-01-17 16:17
Mixar numera såhär.

Har fått lite tips som ska justeras. Men ni hör.
(Kung Fu Tse, Kina)

2007-01-17 16:50
yeh. aningen bättre mix y0! men, du sluddrar på vissa ord. jobba vidare, så lossnar det! // B .

2007-01-17 17:40
yes. Som sagt bara ett mixtext inget rap.

Mvh
(Kung Fu Tse, Kina)

2007-01-18 19:31
upppppp daaaaaaaa
(Kung Fu Tse, Kina)

2007-01-19 10:20
Benne är bull, skiten är fet!

2007-01-19 13:03
Bira på västerhus nästa helg? GOGOGOGOGOGO!
(Kung Fu Tse, Kina)

2007-01-19 13:11
nästa helg? varför inte idag? eller vafan bor du i vänersborg förresten? många frågor på samma gång där hehe

2007-01-19 13:18
Yes. Vbggg in the house. är sugen på en stor stark. Vi löser det nästa helg!
(Kung Fu Tse, Kina)

2007-01-19 14:36
Tungt maan :D Dödar
http://www.myspace.com/porrstudion
http://www.myspace.com/mrdekoy
http://www.youtube.com/porrstudion

2007-01-21 13:57
best thing ever skotch ice
keep on doin what ya doin booy!
hola
www.burna.se

2007-01-23 18:05
Freeeeeeeeeesh shiet dawg ;D (Y)
(¯`·._. -> Phillyboi BMGsquad .

2007-01-23 20:57
CrackHouse up in this!
(Kung Fu Tse, Kina)

2007-02-28 11:59
Riktiga tunga grejer fett bra dawg ;D

2007-02-28 14:05
haha uppe igen. denna är oldschool nu
(Kung Fu Tse, Kina)