Sötpullan, jag känner inte dig, så hur skulle jag kunna tycka illa om dig som person? Nja, det där har du nog fått om baktassarna är jag rädd. Rösten är ok, men jag tycker det låter lite konstigt artikulerande (på en del ord, låter det knas med uttalet och utljudandet) Breathcontrolen är helt ok (dvs, du andas inte efter varje mening rakt i micken) Texten var inte sådär jättegripande. En del rim var väl ok, men inget mer än medelsnittet (git it?) Sen att det ska framställas som skryt, känns det bara larvigt. som liknelsen med att du ska framställas som bättre än mange schmidt (det är du inte, även om ni har era likheter i sättet att sakta flowa och köra ganska tråkiga rim, så är han över ditt huvud, bwooooi) Förövrigt tycker inte jag att mixningen var het. Accapellan ligger visserligen ok över ljudnivån från beatet, på gränsen till för hög volume, thou' .. dessutom håller jag med om att dina dubs/ads låter skumt, då du inte säger det på samma sätt och därför sticker det till lite från det första spåret. GET IT? Om du ändrar på ovanstående, kan , det bli en bra låt. Hur gillade du min konstruktiva kritik? utan att gå till personangrepp så kanske du kan försöka förändra dig till det bättre istället. WOOP ! / b