Skottis - Tonårstjej [Crackhouse Presents]
ÄR EN TONÅRSTJEJ Knåpa ihop detta nyss. Blev riktigt nöjd. Ny stil
lära utan att tänka är meningslöst, att tänka utan att lära är farligt. (Kung Fu Tse, Kina)
de va tungt lyssnar bättre imorrn, är trtt nu
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
Skottis ._. hmm helt flummigt alltså haha :D
Moderator
2007-01-12 23:05
SKottis my maan.. niice. tonårstjejen:D haha. niice. peeys
http://www.myspace.com/quizze
IZ MY LOVE! ONLY.. /tjejen
lära utan att tänka är meningslöst, att tänka utan att lära är farligt. (Kung Fu Tse, Kina)
najjs jobb mannen;)PZ
Nevada Placerade | iCoyd crew Forza D
den va tung..gillar flowet..fortsätt så"!PEACE
-I've got my pistol pawn cocked..Ready to lay shots nonstop until i see your monkey ass drop/-
Crack in this house!
detta är inte min stil av musik. Men den va ganska bra fortsett med shiten =)
Burn bitch cuse you suck!!!
Moderator
2007-01-13 02:32
ap3 HAHHHA låter som mangeschmidt. HAHAHAHAH!
Han har lyckats. Så tack!
För er som inte diggar. Vad finns det att förbättra? Ett konstruktivt medel för att bli bättre. Svensk hiphop behöver med stötning från varandra.
grymt skön låt daniel, fan du fått skönare stil nu :D
ap3 låta som någon annan? Vad pratar du om?
Langa hit lite konstruktiv kritik istl och backa hiphopen.
Förmodar att du inte kan komma med konstruktiv kritik. Det framstår i dina pinsamma inlägg
Graffare
2007-01-13 04:36
som sagt, du vet vad jag tycker.. reffen va najs med. bigups, sluta aldrig vadän någon säger
http://metafourhiphop.com/
ja detta var soft fan! grymm låt mannen.. Peace
Du blir fetare och fetare skottis, riktigt bra gjort. Tummen upp man, diggade inte beatet bara. Peace!
Situationsterapi P20 HAHAHAHHA! så skön.
Yes hagel. Beatet kunde varit lite jobbigt ibland. inget man fastnar för. Skulle vara testa en annan stil.
Tack för kritik.
Fett nice var den skottis keep the good work up! =)
en ny länk skulle smaka
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fixa en ny länk ..den funkar inte
Oj oj ;D riktig fet låt du fick in här ;D .. Din bästa faktist nice skottis !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Gött att höra pimps!
Jag gillar det konstigt nog :)
The thing is, we cant separate our feelings..
Första versen var lite ojämn enligt mig, men andra versen var tvärfet. dock fick du under båda verserna stanna upp i flowet ibland beroende på din text , som överlag var sådär inga toppenrader men helt ok. tumme snett upp från mig
Förut var du bra nu suger du, varför förvandlingen Vadå fult att ljuga jag, säger bara sanningen
ja diggah :)
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
rätt skojj låt faktiskt :)
Helt Okej Entertainment HeltOkejENT.Blogg.se
Kul att höra.
Promotor
2007-01-13 20:37
Gillade inte dina adlibs tyvärr, beatet var illa! reffen var hyffsad, flowet var sådär.. refrängen var illa..
reffen var hyffsad, refrängen var illa.. hur ska du ha det? Adlibsen, vad var det för fel på dom/ Vad var det du inte gilla? Gärna konstruktiv kritik. Ingen jävla smörja då kan du hålla dig utanför tråden. Tar gärna kritik men endast konstruktiv. Antingen är det bra. Är det dåligt förklara gärna varför du tycker det Mvh
Promotor
2007-01-13 21:32
Reffen var illa . Jag glömde att ja hade skrivit va jag tyckte om den, så det blev en upprepning för jag tröttnade snabbt på den, därför ändrad från hyffsad till illa! sen i reffen säger du tonårstjej hela tiden, sen mellan upprepningen av tonårstjej så säger du tråkiga saker med simpla rim.. Adlibsen är för höga , ibland avslutar du inte orden, ibland säger du det inte på samma sätt och då låter det keff Flowet är dåligt för det låter mer som snabbt prat än rapp.. Beatet är illa , för i början trode jag det var instrumentalen "petter-det går bra nu".. Det är dåligt... kicken är följs av en låååg snare låter det som, och det har ett kefft sound.. Sen vad har du imot tonårstjejer? Om en 13 åring skulle säga "jag älskar din musik, pumpa mig hårt" så skulle du säkert ta chansen! Am i right? (word på optimistisk) Så, där fick du konstruktiv kritik , kan du inte ta kritiken så håll dig utanför tråden! Ingen jävla smörja !
hahahahha. Konstruktiv kritik. HAHAHAHA! 1. Varför har du inte lyckats om du tror att mina ads osv är för dåliga? Du har aldrig släppt nåt som ens går att lyssna på. Du är den sämsta "rapparen" som någonsin ställt dig framför en mikrofon. Beatet har kefft sound? Vet du ens vilka som ligger bakom detta beatet? Stila dig.. Om jag har något imot tonårstjejer? Vad sitter du och skriver? vad har det med låten att göra? Jag skulle inte vilja pumpa en 13 åring. Det får du stå för mjukis. Jag har haft fast förhållande i över 2 år.. Rimmen simpla? För att folk ska fastna för musik har jag lärt mig efter några år inom musikbranschen att rimmen måste vara någorlunda simpla för att folk ska fastna för dom. Har rätt stora grejor på gång inom musiken och med ett bolag som jag och min vän johan står framför. Så kom inte och säg att jag är dålig. Folk skrattar högt åt dig. Din morsa och moppe pappa hälsar så gott.
Lämna gärna denna tråd nu optimist. Vill har kritik från folk som vet vad musik är. Dagens länk www.an2on.com
Skottis du lägger de fett som vanligt, skjysst flow o riktigt skön téxt, men beatet gillar jag därimot inte. Försätt med sånt här :) öpp
haha ty
Upp in this!
såå nu har ja lyssnat och ja diggade det feta beatet men som någon ovanstående sa ja gillar inte när synthen kommer in men annars va allt nice skjysst flow osv.... peace out man
Synten är lite halvdan. Skönt beat annars. Detta är ju en smaksak precis som allt annat. kul att höra! HOLLA!
hahaha! skottis kunde inte ta kritik från optimistik
Ta kritik. Gärna. Ta skitsnack pga av att han inte gillar mig. Nej Han sitter till 100% och lyssnar på min musik med mopedpappa och cykelmamma
KUF sug den store senick är sveriges bästa mc. Detta var faktiskt inte så jävla rockigt. Jag brydde mig inte om takt eller något. Men nästa låt ska ni få höra dunder grejor. Det försäkrar jag alla om. Det ska vara seriöst. Jag har 3 flowmissar i låten. Inte mer vad jag vet.
300 nedladdningar och nästan inga kommentarer. Blyga?
Yeah fet låt som fan! Som sagt 300 downloads fett som fan men dåligt med kommentarer.
Slå din brud på denna!
Smack that bitch up!