tro du ägde ;) bra lång låt :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
DIGGADES!
www.nivolitas.tk.<br>www.myspace.com/nivolitasmusic<br>
Fet faktiskt!
www.myspace.com/suspectrap
soft soft.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2006-12-23 21:28
Snälla, kan inte alla skaffa sig ett liv och sluta skriva i den här tråden? pallar inte höra Asma suger o.s.v, spela roll om han gör det eller inte.. Och asma läste att du skrev att toppen ingår i kaggens "crew", därför säger han att kaggen är bättre än dig??? Fan gör inte anta då? Han gör ju samma skit,.... Men jag tycker att Kaggen är på högre nivå än dig, tjöta emot folk eller ej, ingen kan ändra på min åsikt
Lil_H..
Vem fan bryr sig om din åsikt, asma pwns
Smale, Du sitter jämt på whoa för din röv har fastnat i datastolen! Hahaha. Och så här ser det ut då kaggen fuckar Asma
Hihi
Producent
2006-12-23 22:04
Haha Orkhz P18 , 100 spänn på att du bor i skåne, Mikey88: Fin bild ;D
Lil_H..
Producent
2006-12-23 22:27
Situationsterapi ja men liksom palla att alla säger Kaggen äger och asma äger, Kaggen suger, Asma suger, Kolla igenom hela tråden kmr du se att det står så typ:P Och det finns ju fan personer som skriver det 3-5 gånger :P
Lil_H..
Producent
2006-12-23 22:30
Situationsterapi : haha :P
Lil_H..
smale P17 du var inte så tuff som jag trode japanen...
abo shit bazz pazzaz riktiga dirtbagzzz?<br>Smutsiga Södern, vårt egna STHLM!
smale P17: Du är tjock ;D
no changing, ima two step close, full armed, ima chew them hoes
ni får skåne att se ännu sämre ut i alla andras ögon.,
http://www.youtube.com/meeyeer/
Producent
2006-12-24 22:23
Asma, denna låten var fet, riktig fet.. Du låter som Kaggen Eller nej det gör du inte, du sög kuk från början.. Känner du igen de ? :P Nää men låten var bra, men kaggen är på högre nivå än dig
Lil_H..
Fan vad alla skriver SHIT? sitter och chatar med varandra det är sjukt skriv i gästbok? aja men serriöst alla kalla varandra rövslickare och rövslickar den andra och ''ganstah bråkar'' asma/kaggan gör nått åt saken istället ni borde skämmas -_-
Don't!
KolooN: Du är precis så dum som jag var rädd att folk skulle vara här inne.. fattar du inte ironin bakom namnet din jubelidiot? Tycker inte du ska tala innan du vet vad du snackar om.. Dissen är fet.. way over Kaggens head.. cheeah.. Keep em comin´.. Give the lök sum feedback fo dis shiijjt
kallaru kaggen hårdare eftersom hans röst är mer "slipad" kompis dt är raderna som räknas här. tycker asma tog dt här . & kaggen spelar G, bakom datan med brandväggar// men du är så fucking ful! du blir matad med slangbella!//
When I was a child, the Devil himself bought me a mic
asmas text knullade upp kaggen, kaggen vågar inte ens svara för han är nog rädd för att förlora mot skåne ;P
Som sagt,endast skåningar som tkr denna diss var bättre en kaggens... denna text är inte bättre en kaggens..
abo shit bazz pazzaz riktiga dirtbagzzz?<br>Smutsiga Södern, vårt egna STHLM!
jag tycker denna låten va den bästa av dig men du knäcker inte kaggen.. så äre bara!!
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
bäe ;D
jag med fan, han är fett rolig ^^
haha, kaggens svara, snälla;D förstör hans nyår...!!
yeah, pajja min nyår med skratt kompis. massor med folk som blivit medlem sen nyår.
horungen snackar men suger kuk på gröna lund// Haha! Poet?
Stockholm till grönland.. fanns ju inget fyndigt alls med det? Du skriver som en femåring typ.. men du flyter skönt i denna låt och din röst är fan skön
HAHAHAHAH BILDEN PÅ ASMA :D
bara jag som går mot strömmen och tycker vi ska skänka danmark till skåne?
yes ahaya
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,962911,00.html tack för texten grabbar :)
och fonky fresh? lätt att du suger hans kuk// sorry män men du fick väl munnen full utav han på den dissen no offence men varför dra in nån du blev överkörd av?
Dude tell me something....
asså ni e töntar ni snackar skit om skåne här kom ner till skåne och säg det istället ... ni lekar för mkt här på whoa.
- www.myspace.com/younghe8
Du svarar väll på hans nya ? haha, kul att höra ! tror inte det blir ens nästan samma resultat som hans men! ändå!
Signatur?
Håller med om att dom inte blev överkörda av Fonky , Men av Kaggen ? OHJA!
Signatur?
Kaggen är bra, men hans flow och text var LÅNGT ifrån Asmas! Asma plockade Kaggen:) sliez.. asmas text går upp emot kaggens, men kaggens flow äger sönder asmas tyvärr, jag diggar asma, men så långt kan jag se iallafall,, & kaggen har lite roligare texter.. sluta skåne & sthlm proppsa hela tiden, inse istället.. :/
synd asma.. att du blev totalt jävla knäckt!
vilken platt och hög vägg c(=
hey babe!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
Big_flow p14 hahhahaa svalt en boll! hhaa..det va ganska kul ! peace mannen
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
pikkulainen... det är tragiskt att folk som bla. du och andra i denna tråd ska försöka vara överväldigade n shit... Ärligt talat sluta spela gangster över internet stick till sthlm på ett Jam o battle din fag. allvarligt talat.. att säga att skåne är bättre än stockholm är bara ett bakslag i huvudet. Och det gäller folket i stockholm som säger att skåne suger. Dom i skåne håller på skåne o vise versa... en sidiga människor finns det gott om. Allt jag ville säga.. lägg ner kriget mellan skåne o sthlm... samma land för fan.. dialekten är inte kriget det är eran attityd! Antagonisten: Du gör det bra flowet sitter och fyndiga rader.. Up.! Peace.
asma menade jag!
hahaha Sämst ASMA!! säger Som Rmk Jag langar klass ,DU rapar kast oh det bästa vare nog inte om du inte rappa alls
T¨K
Asså Käften på er fattar ni?
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace